StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 03. črc 2025 19:46:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 0:20:56 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
TL&DR(většina)

Ale na ten nerf opravujících scv u PF se těším jak na smilování, aktuální stav mi přijde fakt jako úlet.

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 1:04:06 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Hm, zatímco jsem si v klidu přečetl v kuse knížku, se tu objevily další asi 3 strany... pěkný topic jsem to založil... :D Anyway...:

Skylleer: Napsal jsi pár rozumných a smysluplných příspěvků, nad kterými jsem se fakt musel zamyslet, s některými tvými argumenty souhlasím (jsem teď v noci lenivej to číst podruhé a ocitovat je). Nicméně dost jsi to pak zabil s tím srovnáním MULE a Spawn larvae. Takže místo těch Zergů, co se tu jen chytali nevěřícně za hlavy, ti to (znovu) vysvětlím: když zmeškáš MULE a energie OC se mezitím nedostala na 200, nepřišel jsi takřka o nic, rozházíš několik MULEs naráz. Přišel jsi pouze o to, že jsi ty peníze neměl předtím, takže jsi třeba předtím nic neprodukoval. Pokud máš ale produkčních budov dost, není to prakticky žádná ztráta. Pokud zmeškáš Spawn larvae, přišel jsi nenávratně o larvy :) (o jednu larvu za každých 10 sekund jednoho zameškaného spawnu) Samozřejmě že zapomínat je chyba každého, ale Zerg je za to zapomenutí penalizovanej víc než Terran.

Balty: Proč by nemohl mít Skylleer na balance lepší názory než Blizzardi? Zase ty Blizzardy a jejich práci nepřeceňuj :) Jsou to úplně stejní lidi jako my, lidi, co dělají chyby, co udělají rozhodnutí a za týden je berou zpět, už takových momentů ve všech jejich hrách bylo hodně, tak z nich nedělej bohy :)

A ta kritika naší kritiky se mi taky vůbec nelíbí :) Všeobecně se mi nelíbí přístup "nepřemýšlej, drž hubu a krok."

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 1:43:25 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
Pralev píše:
Hm, zatímco jsem si v klidu přečetl v kuse knížku, se tu objevily další asi 3 strany... pěkný topic jsem to založil... :D Anyway...:

Skylleer: Napsal jsi pár rozumných a smysluplných příspěvků, nad kterými jsem se fakt musel zamyslet, s některými tvými argumenty souhlasím (jsem teď v noci lenivej to číst podruhé a ocitovat je). Nicméně dost jsi to pak zabil s tím srovnáním MULE a Spawn larvae. Takže místo těch Zergů, co se tu jen chytali nevěřícně za hlavy, ti to (znovu) vysvětlím: když zmeškáš MULE a energie OC se mezitím nedostala na 200, nepřišel jsi takřka o nic, rozházíš několik MULEs naráz. Přišel jsi pouze o to, že jsi ty peníze neměl předtím, takže jsi třeba předtím nic neprodukoval. Pokud máš ale produkčních budov dost, není to prakticky žádná ztráta. Pokud zmeškáš Spawn larvae, přišel jsi nenávratně o larvy :) (o jednu larvu za každých 10 sekund jednoho zameškaného spawnu) Samozřejmě že zapomínat je chyba každého, ale Zerg je za to zapomenutí penalizovanej víc než Terran.

Balty: Proč by nemohl mít Skylleer na balance lepší názory než Blizzardi? Zase ty Blizzardy a jejich práci nepřeceňuj :) Jsou to úplně stejní lidi jako my, lidi, co dělají chyby, co udělají rozhodnutí a za týden je berou zpět, už takových momentů ve všech jejich hrách bylo hodně, tak z nich nedělej bohy :)

A ta kritika naší kritiky se mi taky vůbec nelíbí :) Všeobecně se mi nelíbí přístup "nepřemýšlej, drž hubu a krok."


Sem rad ze jsme se k necemu dobrali taky jsem psal ze ne kazdej tvuj post je whinovina. Snazil jsem se tady pouze dotycnejm vysvetlit ze kazdej patch kterej udelali nebyl uplne to ono co by se melo buffovat/nerfovat je jasne ze terrani potrebovali nejake opravy ale ty ktery se uskutecnili proste nebyly ty se kterejma bych se ztotoznoval. Pokud by blizzard byl tak hustej a umel to patchoval poradne asi by nemenil veci a po par patchich nevracel zpet. jsem pro sebrani stimpacku na marauderovi (stejne jako v kampani) nejsem pro oslabeni reaper v te podobe do jake ho oslabili atd atd. pak by se nestalo ze by marauder porazil siege tanka a podobny prehmaty.

Zerg byl slabej jako caj a je dobre ze ho boostli nic mene si myslim ze nektery zmeny byly dost progresivni a countraproduktivni stim souvisi jiz uz zminenej MMM ball , tim ze oslabili vsechno ostatni (nerikam ze je to spatne) donutili svym zpusobem hrace , ktery chce hru zvitezit aby proste sel MMM protoze jina alternativa neni zatimco toss si treba muze vybrat vs terran pujdu colosi nebo templare ? oboji je vicemene funkcni zatimco s tankama , jeste oslabenyma a thorama vs toss moc velkou diru do sveta neudelas. Tak pujdu MMM protoze vim ze je vetsi sance ze vyhraju.
Nebo se pokusim bejt cool a inovativni a pujdu tanky a dostanu naprdel. Terran ma mnoho variabilnich a peknejch jednotek ale kazda se vicemene da pouit na jinyho soupere. helion ti je na nic proti terranovi (krom harassu eka) zatimco vs zealot nebo zergling je dobry, ghost zase funguje na tosse na zerga se skoro nepouzije atd atd a tim ze udelali nerfi jaky udelali jeste vic orezali terranum variabilitu jejich jednotek. reaper byl dobry na tosse na zerga , moc dobry na terrana zas nebyl tedka neni dobry skoro na nikoho a to nemluvim o upgradu speedu. Proc zerg ma speedling upgrade ve spawnng poolu a terran na to potrebuje jeste factory. Bral jsem delsi dobu stavby , ale tech nerfu na nej bylo tolik ze je proste lidi prestali stavet. BC a dalsi massive jednotky taky nestoji za tu cenu a ten tech kterej musis udelat abys je postavil. Kdyz se to vsechno secte mozna je to vic balancovane ale mene zabavne. Doba kdy sem se snazil sejmout co nejvic prob nez me sejme stalker je pryc a prisla doba MMM ballu, ktery me osobne vubec nebavej.

Balancovat ano ale tak aby se vsechny jednotky daly pouzit i nadale, je hezke ze u zergu od pocatku dostali do hry infestory a dalsi veci ale kcemu to je kdyz jiny zanikaj ? . To forum tady od toho je aby se kritizovali dany tema a tema je nadchazejici patch. Nepisu nic o OP ostatnich stranach.

Tank byl mozna OP, ale ve srovnani s jednickou je o polovinu slabsi za vetsi naklady. Kravina se supply deppotem pred raxem , kterej jako jedinej counteroval v tymovkach 6pool a dalo se to stim nejak zastavit taky nechapu. Kdyz se nekdo neumi branit cheesum je jeho problem , ale ne duvod aby to kvuli nemu nerfnuli.

PS: ano souhlasim ze je za to zerg penalizovanej vic nez terran nicmene je to porad jen a jen jeho chyba a ne chyba terranu ze maji mule. Tohle je proste system hry dalo by se to vyresit nejakym zautomatizovanim , ale to ze nekdo zapomene kliknout larvu neni argument proto aby mule bylo OP. To si musi kazdy ohlidat sam.

To je jako kdybys rekl ze si zapomel stavit delniky a tim padem ses vic penalizovanej nez zerg kterej kdyz na to zapomene naklikne rovnou 4 najednou :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 4:01:27 
Offline
 Profil

Registrován: ned 02. kvě 2010 16:04:06
Příspěvky: 42
2Skyleer: ja chapem preco sa ti Zergovia nepacili.. nehrali sa lahko.. ano musel si si ratat aj nejake sproste male larvy ktore ti dokonca ani neukazuje ako suroviny .. aj ked to tak naozaj je... preco napriklad blizzard neurobi nieco take... ??
a presne preto ze Z si moze nakliknut 4 drony naraz si ty mozes dat to druhe do fronty... ach..
a este by som povedal ze Mule je fajn porovnatelne s chronoboostom... proste ked ho mas viac ako potrebujes pouzijes ho na viac budov... preco napr. nemoze queena kludne pouzivat inject larva aj na ine budovy ako na Hatcherku ;) ci to uz by bolo OP ? :D
ok dost zartov.. chcel som to ze Zergovia sa hraju uplne inak ako hocico ine v RTS... (ak mi najdes podobny priklad tak ucta)... a ano blizz nerfuje u Terranov skoro vsetko.. ale pravda je taka.. ze Z nemal nikdy naozaj problem s MMM ... to vie porazit na ferovku.. bling infestor sling a ma to... ale proti mechu nevedel urobit nic.. a kym este tanky menili roachov na kasu par vystrelmi to bolo neunosne... (jasne ved proti tankom chod letectvo...) a presne preto mal terran thorov... a ved si Zerg.. rychly a agilny.. vyuzi toho.. AKO ? DO PEKLA AKO ? NA TYCH ZASRANE malych mapach ktore nam blizzard ponuka... takze to ze kazdy Terran pojde na Zerga MMM ma potesi :) (pozri si nejake zapasy spicky Kore a pochopis... )
a este ... ty by si chcel aby Terran mohol lahko harrasovat ??? aby si si potom pekne presunul svoje malo pohyblive tanky a thorov rovno pred moju rampu.. a aby som nezabudol na viditelnost nemusis obetovat jednotku.. ved uz aj tak mas mineralov hromadu (ano vespen je to co ta zacina stvat) a tak hodis scan ;) a smejes sa ako tvoje tanky nicia vsetko co Zerg mal na obranu... GG


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 4:19:34 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
myrec píše:
2Skyleer: ja chapem preco sa ti Zergovia nepacili.. nehrali sa lahko.. ano musel si si ratat aj nejake sproste male larvy ktore ti dokonca ani neukazuje ako suroviny .. aj ked to tak naozaj je... preco napriklad blizzard neurobi nieco take... ??
a presne preto ze Z si moze nakliknut 4 drony naraz si ty mozes dat to druhe do fronty... ach..
a este by som povedal ze Mule je fajn porovnatelne s chronoboostom... proste ked ho mas viac ako potrebujes pouzijes ho na viac budov... preco napr. nemoze queena kludne pouzivat inject larva aj na ine budovy ako na Hatcherku ;) ci to uz by bolo OP ? :D
ok dost zartov.. chcel som to ze Zergovia sa hraju uplne inak ako hocico ine v RTS... (ak mi najdes podobny priklad tak ucta)... a ano blizz nerfuje u Terranov skoro vsetko.. ale pravda je taka.. ze Z nemal nikdy naozaj problem s MMM ... to vie porazit na ferovku.. bling infestor sling a ma to... ale proti mechu nevedel urobit nic.. a kym este tanky menili roachov na kasu par vystrelmi to bolo neunosne... (jasne ved proti tankom chod letectvo...) a presne preto mal terran thorov... a ved si Zerg.. rychly a agilny.. vyuzi toho.. AKO ? DO PEKLA AKO ? NA TYCH ZASRANE malych mapach ktore nam blizzard ponuka... takze to ze kazdy Terran pojde na Zerga MMM ma potesi :) (pozri si nejake zapasy spicky Kore a pochopis... )
a este ... ty by si chcel aby Terran mohol lahko harrasovat ??? aby si si potom pekne presunul svoje malo pohyblive tanky a thorov rovno pred moju rampu.. a aby som nezabudol na viditelnost nemusis obetovat jednotku.. ved uz aj tak mas mineralov hromadu (ano vespen je to co ta zacina stvat) a tak hodis scan ;) a smejes sa ako tvoje tanky nicia vsetko co Zerg mal na obranu... GG


kdyz budes mit tech hatchery vic nikdo ti nebrani naklikat larvy na kazdou problem je vtom ze ze zacatku mas hatchery jednu a kdyz si nechas nahromadit energii muzes to pouzit jen jednou, narozdil od spellu terrana a tosse , ale pokud bys mel tech hatchery/lair/hive vic muzes i kdyz se ti nakupi vsechny vyuzit. kdyby hraci staveli expu doma jen pro potrebuju larev jako produkcni budovu vyresili by se tim spousta veci. Ale jelikoz to neni tak efektivni tak to moc lidi nedela.

Ja bych klidne zergum dopral autocat queeny na nearest hatchery uz sem to tu kdysi psal ze by mohlo byt neco jako assign queen a pokud bys ji zrovna neovladal byla by automaticky soucasti hatchery a injektovala by kdykoliv by to bylo mozny jakmile bys ji ovladal prirazeni by se zrusilo a mohl bys sni delat ostatni spelly.
To je fakt jedina vec kterou zergum nezavidim klikat to porad dokola. to co jsi psal nahore jsem nejak nepochopil. Jinak ano mech je dobry na zerga ale tim ze ho oslabili vuci zergovy ho oslabili i vs toss. Tank necounteruje zadnou tosskou jednotku a proto je skoro k nicemu sam o sobe, stalkery bliknes , zealoti maji charge , imortal ma ten svuj teplej stit a colosus zas vydrzi vic.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 7:18:45 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Abych řekl pravdu tak se mi systém balancování tím, že se jednotky oslabují taky nepříjde jako zrovna šťastné řešení. Jedna rasa má problém s něčím, takže místo abychom té rase posílili counter na danou věc, radši danou věc nerfneme... To mi příjde jako kravina a je fakt, že třeba ty Reapery úplně zabili. Reaper sám o sobě mi sice pořád příjde jako už v základu designově špatná jednotka ( velmi levná, velmi rychle dostupná, s velmi broken abilitou ), ale myslím že posíléní Roachů a zvednutí hitpointů budov ten problém značně řeší... Nebyl důvod do toho ještě nerfovat toho teplého Reapera.
Mno uvidíme jak se s balancí téhle hry Blizz popere... Pokud to ve finále dokurví tak jak Warcraft3 tak to potěš koště. Tu hru jsem měl fakt rád a věnoval jí spoustu času, ale hrát 2 roky v kuse 95 procent her proti Orcům co abusujou Blademastera mi příjde jako fest úlet ( a Blizz s tím nic nedělá i když všichni ví, že je něco špatně ).
Tak jim držme palce, přecejenom snad ví, co dělají :)

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 12:58:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
Pralev píše:
Balty: Proč by nemohl mít Skylleer na balance lepší názory než Blizzardi? Zase ty Blizzardy a jejich práci nepřeceňuj :) Jsou to úplně stejní lidi jako my, lidi, co dělají chyby, co udělají rozhodnutí a za týden je berou zpět, už takových momentů ve všech jejich hrách bylo hodně, tak z nich nedělej bohy :)
A ta kritika naší kritiky se mi taky vůbec nelíbí :) Všeobecně se mi nelíbí přístup "nepřemýšlej, drž hubu a krok."


A ty blizzardy zas nepodceňuj.
Tak za 1) lidi to možná jsou, ale jsou v tomhle specializovaní a vytvořili tu hru od prvního pixelu, mají kompletní vzorce a čísla co a jak funguje a rozhodně tu lidi nemaj lepší názory na balanci než blizzard, ty si řekneš, nj tak nerfnem tohle dáme cd tam to bude přeci perfekt, na venek to třeba bude vypadat dobře, ale je tu i vnitřní systém hry a i ten musí být balanced. Jeslti si myslíš, že je to nějaký easy balancovat hru jako je sc2, kde každá věc má vliv na dalších xxxx věcí, tak jsi pěkně na omylu. Všichni tu řikáme jednoduchá řešení, kde vydíme jen jednu věc X jak ji vybalancovat s věcí Y a neřešíme A,B,....Z.
2) Názory skoro všech hráčů vycházej jen z jejich pocitů ve hře a z toho co si někde přečtou, ale jen málo lidí dělá nějaký hodnotný testy co a jak funguje jak moc to funguje atd.
3) Vždy je snažší a i menší zlo něco nerfnout, než posilovat vše ostatní.

A na závěr, by mě zajímalo kde sis vycucal větu "nepřemýšlej, drž hubu a krok" a kritika kritiky, co já na vás kritizuju, je to vaše hádání se o to která rase ja víc OP nebo větší chudák a brečení nad tím, jelikož vy tu dávno nediskutujete, tomuhle se spíš řiká kohoutí zápasy, btw, když chce někdo kritizovat, měl by být objektivní a to tu taky moc nezvládáme nikdo. ;) Dyť to tu začíná vypadat skoro jak ve školce, kde jsme se prali o hračky.....
"T má tohle OP a možná by se tamto mělo nerfnout"
"T není OP, on to má hrozně těžký v tom a tom, to takovej zerg nebo toss ti nemusejí dělat NIC"
"Ty víš taky kuloví o té a té rase"
"Já vím všechno já jsem hrál za všechno a tohle je nejvíc low a hrozně OP a tamto není právě vůbec (protože za to hraju)"
"To teda je OP protože blabla"
"A není"
"A je!!!"
"Nenííííí!!!!"
"JE!!!"
........

Někdy je to sranda, ale nesmí se to přehánět, je potřeba umět si říct, okey v tomhle se asi neshodnem. ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 13:15:29 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Tj. v prd*li jak je dalsi vlakno zajebany tema stejnema kecama od tech stejnejch mudrcu. Jeste do strany 5 se tady dalo dozvedet neco hodnotnyho, treba o 4xCC, nacez strana 6: "bla,bla... Sorry za off-topic." @Pralev. ^^ Ted sme na strane 18, ale uzitecnyho uz tu nebylo nic. Cili minimalne 12stranek o hovne. Akorat ste se tu dohadovali jestli ma vic pravdu ten kdo ma vic nahrano, nebo ten kdo hral vic jinejch strategii(Btw. ja sem uz v 95tym drtil po serialu, nebo jak se jmenoval predchudce LANu, MP v C&C1 a W2 a uz tehda byl random muj favorit :P ) a kdo toho kdysi vic udelal/napsal pro komunitu. Co bude priste? Mereni pindouru? :D Jestli chcete bejt uzitecny i pro tuhle komunitu, tak naco napiste i pro SC2. Treba MaHiho pruvodce zergem je imho to nejuzitecnejsi co tady na tom foru, kdy bylo napsany, takze na T a P radach se krasne muzete realizovat.. ;)

Ad. Obnova army: Imho mate pravdu oba, kdyz prijde ze zacatku o army Z, tak ma velkej problem, protoze musi resit jestli obnovit army a nedelat drony a nebo naopak. Zatimco T si jede paralerne scv i army. (Coz ale neni problem ZvT, ale ZvCokoliv.) Zas na druhou stranu v late game, Z muze prinutit T pomoci BL namasovat vikingy, nacez switchne na ultry a T uz zareagovat nema sanci.

Ze Z zacal dojizdet na pomalu standartni FE je jenom dobre. Expa je proste vzdycky silna vyhoda, takze ziskani takovy vyhody by melo obnaset znatelny riziko. A je to stejne tak o drzku proti T, P i Z, tak nevim proc se to zase stavi do roviny jestli je T OP nebo neni. S expenim po cely mape to ma Z nejjednodussi, a ja mu to nevycitam, ale zas nejde argumentovat, ze to muzou delat i T (nebo P). PF sice udrzi dost, ale Z ma furt 10 ruznejch zpusobu jak tu expu srovnat driv nez se hl. T army vubec dostane na misto. Drop Z expu vyridi taky rychle, ale nezridka kdy muty drop sestreli jeste po ceste, coz stoji vic jak expa s kralovnou. A jestli plati, ze SCV budou mit stejnou prioritu pri opravovani, tak to uz tuplem papa 2. expo s PF - coz bude zase jenom zbytecnej tlak na T, ukoncit hru co nejdriv. Cili nudnejsi hry, cili imho blba zmena. Anti reaperi nerfy mi taky prisli dost WTF. Imho uplne stacilo zvetsit roachum range a naky staveni raxu po supply, nebo upgrade po factory nemuselo bejt. (Beztak bych se vsadil, ze vetsina her kde Z dostaval rape od reaperu bylo s FE zerga...) Takhle je reaper proste mrtva jednotka, coz mi pride skoda. Zase: monotonejsi hry, cili blba zmena. Nerf BC to samy.

Nakonec pouziju nase Cavalirsky moto: Well, is it only a game. :!:

PS: P konecne ve finale GSL a tipuju, ze T zase ostrouha a vytezem bude P.. :))

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 13:37:03 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
T.iN.T.a píše:
Tj. v prd*li jak je dalsi vlakno zajebany tema stejnema kecama od tech stejnejch mudrcu. Jeste do strany 5 se tady dalo dozvedet neco hodnotnyho, treba o 4xCC, nacez strana 6: "bla,bla... Sorry za off-topic." @Pralev. ^^ Ted sme na strane 18, ale uzitecnyho uz tu nebylo nic. Cili minimalne 12stranek o hovne. Akorat ste se tu dohadovali jestli ma vic pravdu ten kdo ma vic nahrano, nebo ten kdo hral vic jinejch strategii(Btw. ja sem uz v 95tym drtil po serialu, nebo jak se jmenoval predchudce LANu, MP v C&C1 a W2 a uz tehda byl random muj favorit :P ) a kdo toho kdysi vic udelal/napsal pro komunitu. Co bude priste? Mereni pindouru? :D Jestli chcete bejt uzitecny i pro tuhle komunitu, tak naco napiste i pro SC2. Treba MaHiho pruvodce zergem je imho to nejuzitecnejsi co tady na tom foru, kdy bylo napsany, takze na T a P radach se krasne muzete realizovat.. ;)

Ad. Obnova army: Imho mate pravdu oba, kdyz prijde ze zacatku o army Z, tak ma velkej problem, protoze musi resit jestli obnovit army a nedelat drony a nebo naopak. Zatimco T si jede paralerne scv i army. (Coz ale neni problem ZvT, ale ZvCokoliv.) Zas na druhou stranu v late game, Z muze prinutit T pomoci BL namasovat vikingy, nacez switchne na ultry a T uz zareagovat nema sanci.

Ze Z zacal dojizdet na pomalu standartni FE je jenom dobre. Expa je proste vzdycky silna vyhoda, takze ziskani takovy vyhody by melo obnaset znatelny riziko. A je to stejne tak o drzku proti T, P i Z, tak nevim proc se to zase stavi do roviny jestli je T OP nebo neni. S expenim po cely mape to ma Z nejjednodussi, a ja mu to nevycitam, ale zas nejde argumentovat, ze to muzou delat i T (nebo P). PF sice udrzi dost, ale Z ma furt 10 ruznejch zpusobu jak tu expu srovnat driv nez se hl. T army vubec dostane na misto. Drop Z expu vyridi taky rychle, ale nezridka kdy muty drop sestreli jeste po ceste, coz stoji vic jak expa s kralovnou. A jestli plati, ze SCV budou mit stejnou prioritu pri opravovani, tak to uz tuplem papa 2. expo s PF - coz bude zase jenom zbytecnej tlak na T, ukoncit hru co nejdriv. Cili nudnejsi hry, cili imho blba zmena. Anti reaperi nerfy mi taky prisli dost WTF. Imho uplne stacilo zvetsit roachum range a naky staveni raxu po supply, nebo upgrade po factory nemuselo bejt. (Beztak bych se vsadil, ze vetsina her kde Z dostaval rape od reaperu bylo s FE zerga...) Takhle je reaper proste mrtva jednotka, coz mi pride skoda. Zase: monotonejsi hry, cili blba zmena. Nerf BC to samy.

Nakonec pouziju nase Cavalirsky moto: Well, is it only a game. :!:

PS: P konecne ve finale GSL a tipuju, ze T zase ostrouha a vytezem bude P.. :))

Mno s tou PF nesouhlasim. Manualni zamerovani opravaru je fakt dost na houby. PF je dost silna budova a pokud ji zezadu kreje slabsi army, s kterou T couvl, tak je to dost na houby. Treba na jungle basin se zase tak snadno neobchazi a je doplnovana celkem rychle(bavim se o stredni expanzi). Teda z pohledu tosse :>.

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 13:51:09 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Citace:
77white píše:
Nechtelo se mi ty whinovaci sracky cist, staci mi nadpisy na tvojem blogisku. Nedokazes totiz vymyslet nic konstruktivniho, zadnou vhodnou strategii, jen zvanit a zvanit. Mozna ze nastal cas vymyslet nejakou funkcni strategii, kdyz mas odehrano takovych her a nakoukano takovych replayu, hm?


Tak zrovna blog je něco, co opravdu nikomu necpu, nikoho nenutím ten web vůbec otvírat, takže mi přijde trochu ujetý mě za to kritizovat. Přesně z toho důvodu jsem si ten blog založil, abych si tam mohl psát, co chci, a ten, komu to vadí, si mohl políbit... Přesto si troufnu říct, že ten blog není ani z poloviny o Terranech nebo mém názoru na imbalance. Příspěvků tam mám v tuhle chvíli 29, z toho jen 6 článků je o tomhle.

S měřením e-peenu v podobě nahraných her jsi začal v první řadě ty, takže tutéž otázku pokládám já tobě.

Nikdo ti tvuj cry spot nebere, ale kazdy kdo tam jednou omylem zabloudi vicemene vi, o cem budes zvatlat a tim padem odpada nutnost cist podobne veci vsude na tomto foru. Mozna ze o teto hre vis dost, mozna ze citujes spoustu SC guru, ale jakmile jednou napises neco takoveho, tak si nemuzes myslet ze te lidi budou brat vazne.

Citace:
77white píše:
Btw muzu do mojeho poctu zapocitat odehrane Age of Empires 2 matche? Jinymi slovy, beta se od soucasnyho stavu zatracene lisila, s trochou nadsazky to byla ve vnitrnich mechanismech jina hra;)


Ne do počtu odehraných SC2 her, ale rozhodně tvoje odehrané AoE2 hry v tobě určitě hodně nechaly - naučily tě rychleji klikat, strategicky přemýšlet atd. AoE2 styl (co jsem nějaké multiplayerové hry viděl) je bohužel dost jinej než styl blizzardích RTS, přesto si myslím, že to těm hráčům dost dalo - ostatně není žádné překvapení, že právě bývalí W3, SC a AoE2 hráči jsou teď obvykle diamantoví v SC2. Tohle jsem měl na mysli, když jsem psal, že mám nahrány stovky SC:BW her a stovky W3 her.

Nesmerodatne, silne subjektivni. APM ti to zlepsi, stejne jako ti to zlepsi speed minesweeper. Premysleni moc ne, SC2 neni intuitivni, muzes aplikovat je bolestne obecny principy. Tohle neni strilecka, kde např. profi hraci Call of Duty plynule prestupuji mezi jednotlivymi verzemi a stale jsou top.
Citace:
77white píše:
Pokud mas odehrano 50 her za kazdou rasu, tak i s monstroznim mnozstvi shlednutych replayu nemuzes byt dobry hrac. Proste nemuzes, tecka. S tim ti nikdo nepomuze. Pokud mas odehrano her tisic a stale si v silver lize (a tací existují!), tak těm se pomoct dá.
Doufam ze ted uz chapes moji poznamku o mnozstvi odehranych her, zamyslis se a pujdes hrat, misto pokracovani v tehlech nesmyslech.


Pointa neni v pomoci, pointa je v tom ze nemuzes byt dobry hrac.

Citace:
77white píše:
PS: her mam odehrano v celkovem souctu 650, absolutni vetsinu za jednu rasu;)


No právě :) Tak doufám, že těch 650 her odehraných za Terrany ti dalo větší náhled na to, jak se hraje za Zerga a Protossa, než dalo mně těch 50 her za Zerga a 50 za tosse :)

Mojim cilem je byt ve hre dobry(jako v kazde jine hre, holt sem soutezivej bastard:) ). Z toho vychazi nutnost zamereni rasy, protoze nemam tolik casu abych hral za vsechny. Kazdopadne kdyz se me nekdo zepta na otazku spojenou se hrou za T, myslim si ze jsem schopny mu poskytnou dostatecne vyzivnou odpoved vcetne osobnich zkusenosti. Ty kolem sebe mavas hrozne obecnyma frazema o OP a vicemene neovladas poradne rasu zadnou...

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz