StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 16:14:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 18:39:08 
Offline
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 18:59:22
Příspěvky: 323
njn, cely je to asi v micru.

Mass zealot, koncim. Marauderama je nedam

Jak ma colosy a nemam 50 vikingu, koncim.

Jedina vyrovnana hra je, kdyz jede mas stalker a ja mas marauder, CR, VR :-)

Ve vsech ostatnich pripadech nemam absolutne zadnou sanci, ikdyz mam lepsi macro.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 19:20:54 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
kori píše:
T v Z - 12 zapasu, 10 vyher (gold, platina)
T v T - 15 zapasu, 11 vyher (gold, platina, diamond)
T v P - 13 zapasu, 2 vyhry (gold, silver)

Za me je tedy v TvP porad neco neco spatne ;-)


Pokud z tohohle statistického vzorku chceme něco vyvozovat, tak je něco špatně i v TvZ, ale budiž... :)

Anyway, matchmaking systém by mohl být tvým nepřítelem. Tohle je docela malej vzorek her, takže opravdu máš třeba jen smůlu - dostaneš lamku Zerga nebo Terrana, porazíš je a pak dostaneš lepšího tosse.

kori píše:
Jestlize porazim platinovy a diamond hrace T (proto jsem to uvadel do zavorky), tak zase tak spatne nehraju.


Nechci tě připravovat o iluze, ale není diamant jako diamant. Sám v tom diamantu potkávám mnohdy pěkné lamy a hlavně diamanti, které to dává někomu z goldu, jsou lidi, které Battle.net plánuje demotnout.

kori píše:
nejvic me sere, ze ikdyz mam vetsi armu, tak me stejne da. Naposled MMM + tanky (stity, stim, conclusive) vs Z + Stalker + immortal (1!) a pri primym stretu jsem to projel. Bylo to asi 82 / 72. To jsem teda cumel, jak je tohle mozny


Mrkni se do replaye na cenu armád, jestli ta jeho Zealot + Stalker armáda náhodou nebyla 2x dražší (větší) než ta tvoje. Jinak pokud by ti vadili Immortalové, tak je buď focusuj nastimmovanýma mariňákama (funguje výborně) nebo EMP + cokoli (funguje taktéž výborně).

kori píše:
Mass zealot, koncim. Marauderama je nedam


Tímhle jsi to asi zazdil :) Chyba není v TvP, ale ve tvé znalosti hry a counterů. Zealot je přímý counter Marauderů, doporučuju si ty countery nastudovat.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 19:27:46 
Offline
 Profil

Registrován: pon 26. dub 2010 18:59:22
Příspěvky: 323
Autickama, marinama, tankama je nedam taky ;-) Mozna banshee a to musi byt sami :-) Chytri pochopi, Praleve ;-)

O velikosti army jsem psal jasne ;-)


Ted jsem 2x nad P vyhral, je fakt, ze jsem mel mraky mariny, coz obvykle nedelam. Tak uvidime :-)

Jo, matchmaking je pekna svina a BN mi to dela naschval. Dostavam T a Z, vyhravam, hraju uz jenom s platinou a diamondem a kdyz uz to vypada, ze se ty platiny konecne dockam, tak mi da 10x P v rade a hraju se stribrem :-))

A btw, delam si z toho prdel ;-)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 19:54:45 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Inu poslednu dobu ako hravam random mam dost problem porazit protossov... mam s nimi rozhodne najvacsi problem. Bez ohladu na moju rasu. Prehravam prakticky vzdy, vynimkou je ak mam zerga... to este dokazem rushnut ;)

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 21:04:01 
Offline
 Profil

Registrován: úte 07. pro 2010 21:54:41
Příspěvky: 139
né že bych si troufal radit, ale z dedukce pokud prohráváš vždy proti protosum a hraješ random tak taky hraješ toss vs toss a to by neměl bejt problém.. :) řekl bych že to je pohoda když máš stejné možnosti :) za terrana podlě mě udáváš tempo hry ty.. toss scoutuje a podle toho co máš ty tak jede counter(popřípadně klasicky počíta s MMM, takže jede colos, zaelot, pár stalker, sentry popřípadně HT), kouká obsem atd.. za zerga jezdíš tedy nějake cheese? nevím jestli se tímto postupem můžeš někdy zlepšit :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 22:38:03 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 16. říj 2010 19:17:44
Příspěvky: 102
1) Vaše stížnosti jsou zbytečný, problém v TvP ze strany balance není, akorát P se musí víc snažit s techem, to ale nemá vliv na balance..

2) Zkuste si hrát PvP.. :)) Chápu, že mirrory jsou většinou trochu nudnější, ale PvP je jednoduše 4gate a nebo závod a to, kdo nasbírá nejvíc colossi..

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: stř 29. pro 2010 10:37:10 
Offline
 Profil

Registrován: úte 19. říj 2010 12:32:52
Příspěvky: 364
Bydliště: Hradec
[quote="CakeCatSheriff"]1) Vaše stížnosti jsou zbytečný, problém v TvP ze strany balance není, akorát P se musí víc snažit s techem, to ale nemá vliv na balance..

Tadle věta zní trochu srandovně přeložil jsem si ji tak, že protos se musí při makrování víc smekat než terran, aby ten matchup vyhrál... ale to podle mě je právě ten imba efekt....možná jsem si to jen špatně vyložil :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: stř 29. pro 2010 12:29:14 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 16. říj 2010 19:17:44
Příspěvky: 102
No, to sis asi vyložil špatně. Fakt, že P musí v PvT používat mnohem víc techu není žádný "imba efekt", ale aktuální stav match upu.
Chtěl sem uvést příklad TvZ, kdy terran musí techovat a Z je spokojene s muta-ling, ale to se teď moc neděje kvůli marine-scv 2rax buildům.. :)) No, řekněme, že nejen podle mně v budoucnu bude TvZ hodně orientovaný na mech (víc než teď, i když blueflame helions+thor je dost kvalitní už teď)..

Imbalance nemá nic společného s tím, jak obtížné se může zdát něco porazit (ze strany hráče), imbalance znamená, že to nedovoluje hra samotná.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: stř 29. pro 2010 12:47:32 
Offline
 Profil

Registrován: úte 19. říj 2010 12:32:52
Příspěvky: 364
Bydliště: Hradec
CakeCatSheriff píše:
No, to sis asi vyložil špatně. Fakt, že P musí v PvT používat mnohem víc techu není žádný "imba efekt", ale aktuální stav match upu.
Chtěl sem uvést příklad TvZ, kdy terran musí techovat a Z je spokojene s muta-ling, ale to se teď moc neděje kvůli marine-scv 2rax buildům.. :)) No, řekněme, že nejen podle mně v budoucnu bude TvZ hodně orientovaný na mech (víc než teď, i když blueflame helions+thor je dost kvalitní už teď)..

Imbalance nemá nic společného s tím, jak obtížné se může zdát něco porazit (ze strany hráče), imbalance znamená, že to nedovoluje hra samotná.


Asi to vidím jinak, nebudu se hádat, osobně sem sám terran a vidím to tak že ¨to maj terani prostě o dost snažší než ostatní rasy, zdá se mi, že pokud na mojí úrovni hrju proti P nebo Z tak se oba víc nadřou než já, třeba včera mi jeden zerg gold po GG brečel že fakt neví co proti T hrát. Ani sem moc nechtěl reagovat můj silver názor asi neni uplně validní, ale ta tvá věta mi přišla prostě jako protimluv.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT Protoss IMBA
PříspěvekNapsal: stř 29. pro 2010 14:50:35 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 16. říj 2010 19:17:44
Příspěvky: 102
Ne to já chápu, většina lidí chápe pojem "imbalance" spíš jako ty, ale tak to není. :) Spousta progamerů se shodne, že hrát na určitý úrovni (ne top, ale řekněme mid-high diamond, nižší ligy nevim) T je teď snažší, než Z/P.. To ale neznamená, že je s tou hrou něco špatně a mělo by se zasahovat - prostě se vyvijí. :)

ZvT bylo hatch-first nutnost pěkně dlouho, pak přišel foxer a ukázal masám, že T si může dovolit vzít 5 marine, 6-8 SCV a může jít pushovat, takže zerg si tu hatch musí dost vypotit a lingovat jak blázen, na většině map chodí pool first už většina zergů. A to se stalo bez změny v balance, jde jen o to, co lidí už umí..

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 78 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz