StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je úte 26. lis 2024 22:02:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: nudná hra
PříspěvekNapsal: stř 21. led 2009 19:50:31 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: sob 17. kvě 2008 10:29:53
Příspěvky: 71
mauriicio píše:
Já vážně nevím, proč se lidi pořád opírají do rozdělení kampaně na tři díly. Jaký rejžování? Uvědomte si, že by Blizz mohl taky vydat 2 datadisky a tečka. A to by rejžování nebylo? Vždyť takhle je to lepší - co vím, tak každá kampaň bude samostatně hratelná a tak si můžete (Zazsi) koupit třeba jen Zergy - tuto možnost u datadisků nemáte.
A nebyl to právě Starcraft, který zavedl kampaň stylu "za všechny něco"? Kdo jiný pak má právo tohle změnit?


Rozdily:
Kdyz mas oblibenou rasu protossu nebo zergu musis cekat delsi dobu nez si za ne campaigen muzes zahrat. A aby ti pribeh sedel musis si koupit vsechny. Tim ze se pribeh rozdeli timto zpusobem, si vlatne jeste vic posichrujes jeho prodej, protoze se hraci jednak budou tesit na osudy sve oblibene rasy, ktere nemohli menit a jednak nebude celkova dejova linie ukoncena. Blizz. moc dobre vedi za cim lidi dou.

Co se tyce me, ja si urcite koupim nebo spis stahnu :-) sc2 kompletne.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: nudná hra
PříspěvekNapsal: stř 21. led 2009 23:11:27 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 04. čer 2007 19:40:26
Příspěvky: 239
ZASZ píše:
mauriicio píše:
Já vážně nevím, proč se lidi pořád opírají do rozdělení kampaně na tři díly. Jaký rejžování? Uvědomte si, že by Blizz mohl taky vydat 2 datadisky a tečka. A to by rejžování nebylo? Vždyť takhle je to lepší - co vím, tak každá kampaň bude samostatně hratelná a tak si můžete (Zazsi) koupit třeba jen Zergy - tuto možnost u datadisků nemáte.
A nebyl to právě Starcraft, který zavedl kampaň stylu "za všechny něco"? Kdo jiný pak má právo tohle změnit?


Rozdily:
Kdyz mas oblibenou rasu protossu nebo zergu musis cekat delsi dobu nez si za ne campaigen muzes zahrat. A aby ti pribeh sedel musis si koupit vsechny. Tim ze se pribeh rozdeli timto zpusobem, si vlatne jeste vic posichrujes jeho prodej, protoze se hraci jednak budou tesit na osudy sve oblibene rasy, ktere nemohli menit a jednak nebude celkova dejova linie ukoncena. Blizz. moc dobre vedi za cim lidi dou.

Co se tyce me, ja si urcite koupim nebo spis stahnu :-) sc2 kompletne.


Takže ve výsledku v tom žádný rozdíl není, koupíš (ve tvém případě stáhneš) si tři díly SC2, místo aby sis koupil (stáhnul) originálku a dva datadisky. Přesně jak píše mauriicio.

_________________
RAYNOR to Kerrigan: "It may not be tomorrow, darlin'. It may not even happen with an army at my back. But rest assured: I'm the man who's going to kill you some day. I'll be seein' you."


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: nudná hra
PříspěvekNapsal: čtv 22. led 2009 0:20:15 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: sob 17. kvě 2008 10:29:53
Příspěvky: 71
Tak to je slusna bota. Odpoledne sem reagoval na romlovo reakci, ulozil to, zobrazilo se to a ted koukam, ze tam je misto toho to co on psal me akorat je nahore to Romla co sem psal. Ted je ten druhej clanek vytrzenej z kontextu. Co to je za akci?


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: nudná hra
PříspěvekNapsal: čtv 22. led 2009 0:55:08 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: sob 17. kvě 2008 10:29:53
Příspěvky: 71
No tak jen strucne, protoze ten svuj sloh uz si nepamatuju.

SC2 je supr hra na kterou se moc tesim. Ale zaroven se stouram i v monzejch vecech, ktery by ji mohli poskodit nebo, ktery bych si predstavoval jinak, aby sem byl jeste vic nadsen. Prislo mi, ze tenhle topic je k tomu prave delanej.

Par prikladku: Svet SC2 bych radsi videl v realistictejsim zpracovani ala Battle for Moddleeart ci Company of Heroes nez omalovanky W3 nebo wowko, ktery mimochodem nehraju. Hral sem fanko, poznal, ze je to zrout casu a prachu a zacal se obavat, aby se jeho filosofie nepromitla i do SC2.

Jinak rozdil mezi datacem a dalsim dilem byl doposavad v tom, ze datac byl nastavba na puvodni pribeh a v pripade neuspechu originalu k jeho vydani nedoslo(ani ho neplanovali). S tim se blizz. nesetkali a tak prisli s touhle variantou, protoze uspech ocekavaji. A veci, ktere sem psal v predchozim clanku jim maji uspech jeste vic zarucit. Je to strasne chytre marketingove postaveny a bylo by to hodne riskantni, kdyby neznali reakce hracu, ale ty si prave zverejnovanim stripku velice snadno kontroluji. A taky, uz si za ty roky pravem ziskali duveru, sem tam az slepou.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: nudná hra
PříspěvekNapsal: čtv 22. led 2009 10:24:12 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 04. čer 2007 19:40:26
Příspěvky: 239
ZASZ píše:
No tak jen strucne, protoze ten svuj sloh uz si nepamatuju.

SC2 je supr hra na kterou se moc tesim. Ale zaroven se stouram i v monzejch vecech, ktery by ji mohli poskodit nebo, ktery bych si predstavoval jinak, aby sem byl jeste vic nadsen. Prislo mi, ze tenhle topic je k tomu prave delanej.

Par prikladku: Svet SC2 bych radsi videl v realistictejsim zpracovani ala Battle for Moddleeart ci Company of Heroes nez omalovanky W3 nebo wowko, ktery mimochodem nehraju. Hral sem fanko, poznal, ze je to zrout casu a prachu a zacal se obavat, aby se jeho filosofie nepromitla i do SC2.

Jinak rozdil mezi datacem a dalsim dilem byl doposavad v tom, ze datac byl nastavba na puvodni pribeh a v pripade neuspechu originalu k jeho vydani nedoslo(ani ho neplanovali). S tim se blizz. nesetkali a tak prisli s touhle variantou, protoze uspech ocekavaji. A veci, ktere sem psal v predchozim clanku jim maji uspech jeste vic zarucit. Je to strasne chytre marketingove postaveny a bylo by to hodne riskantni, kdyby neznali reakce hracu, ale ty si prave zverejnovanim stripku velice snadno kontroluji. A taky, uz si za ty roky pravem ziskali duveru, sem tam az slepou.


Tak s tímhle se dá celkem souhlasit. Já bych taky chtěl větší realističnost a menší komiksovost, pohádkovost, nabušenost nebo jak to vyjádřit. Starcraft 1 byl podle mě hodně realistický - tedy na sci-fi hru s mimozemskými technologiemi. Pár bot tam bylo, ale celkem se tomu dalo věřit. Proto se mi tak líbil.

Já si jenom nespojuju realističnost s temnotou, podle mě je skutečný svět barevný a ne temný jak Sauronova latrina. Samozřejmě temnota do hry jako Diablo neodmyslitelně patří, ale neznamená to, že se celá hra musí odehrávat v těch nejtemnějších kobkách, kde by ani skřeti nenašli cestu domů. Ale to už trochu odbočuji.

S tím rejžováním: Můžeme být vděční, že Blizzard rejžuje na WOWku, protože bez něho by možná (krize) neměli dost peněz na výrobu jiných kvalitních her, jejichž kvalita je pořád velmi vysoká. Někteří si třeba stěžují i na Warcraft 3, ale já jsem se u něho náramně bavil, přestože komediální prvky (zejména v designu jednotek) tam už byly hodně výrazné. Naštěstí komunitě kolem Starcraftu se alespoň mírně daří omezovat hračičkářství kreslířů Blizzardu, i když jednotky jako Thor bych v SC2 radši neviděl.

Ale i s Thorem (a podobnými monstrozitami) podle mě bude SC2 vysoce kvalitní a vytvoření tří DVD s rozsáhlými kampaněmi podle mě není rejžování.

Samozřejmě, že Blizzard není dokonalý, ale vytýkat mu, že vydělává na kvalitních produktech, podle mě není úplně fér. :)

_________________
RAYNOR to Kerrigan: "It may not be tomorrow, darlin'. It may not even happen with an army at my back. But rest assured: I'm the man who's going to kill you some day. I'll be seein' you."


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: nudná hra
PříspěvekNapsal: čtv 22. led 2009 10:43:59 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 04. čer 2007 19:40:26
Příspěvky: 239
A ještě dodám k těm jednotkám: i monstrózní Thor mi nakonec přijde lepší než kupa nevýrazných panáků jako je třeba pěchota z C&C (což není ten nejlepší příklad, protože C&C je vynikající série). Ale snad je jasné, co tím myslím. Že ta blizzardí politika silných siluet nebo jak tomu říkají rozhodně má něco do sebe - že i ta nejzanedbatelnější jednotka jako je mariňák nebo zergling má svou osobnost (narozdíl od výše zmiňované pěchoty, proti které ale jinak nic nemám). :)

_________________
RAYNOR to Kerrigan: "It may not be tomorrow, darlin'. It may not even happen with an army at my back. But rest assured: I'm the man who's going to kill you some day. I'll be seein' you."


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: nudná hra
PříspěvekNapsal: čtv 22. led 2009 12:55:00 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 22. led 2009 12:40:22
Příspěvky: 3
Tak mě osobně se právě grafika Starcraftu II velice zamlouvá. Hry od Blizzardu mě provázejí po celý hráčský život, kdy jsem kdysi u kamaráda tajně paříval Warcraft II místo abych za chladných podzimních odpolední chodíval "ven", jak jsem říkával rodičům.
Když mi bylo asi dvanáct, dostal jsem k Vánocům Starcraft a Dune 2000 od sestřenky, no co říct, byl jsem ještě malej ňouma a Starcraft byl od jistýho bodu už celkem náročnej, tak jsem si to zkazil cheaty. Dlouhé roky jsem o Starcraft ani nezavadil, uchvátil mě ale Warcraft III (na dlouhou dobu pro mě byl nejzábavnější strategií doposud, jelikož jsem i RPG pozitivní) no a teď, po deseti letech jsem si koupil Blizzardovskou Antalogii. Znova jsem poctivě rozjel Starcraft a naprosto mě ohromil, po deseti letech hra neztratila vůbec nic na atraktivitě (no jo, grafika na dnešní dobu pecka není), pořád nabízí kvalitní herní zážitek. Začal jsem se na SC2 těšit jak malej kluk a teď je to pro mě stoprocentně nejočekávanější hra současnosti.

WoW hraju až s dvěma přestávkami už dobré tři roky, takže se chtě nechtě stal součástí života, a musím říct, že toho nelituju. Občas mi sice vadí okatá komerčnost a všeobecný Blizzard hype, na druhou stranu jsem za to ale vděčný, jelikož si můžou dovolit na svých výtvorech pracovat. Logo Blizzard na obalu hry se pro mě definitivně stalo značkou kvality.

Takže ať si kdo chce říká co chce, SC2 nudný nebude... A jsem rád, že se situace kolem něj vyvíjí tak jak se vyvíjí.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: nudná hra
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2009 11:50:10 
Offline
 Profil

Registrován: úte 17. úno 2009 19:52:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Olomouc
vrtacka píše:
taky si myslíte, že to bude nejhorší hra od blizů, co kdy byla? Grafika je hnusná, všechno je hnusný mi přijde :cry:

Vůbec ne vsechno je husty,proete super:nemůzu se ho uz dockat


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: nudná hra
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2009 11:50:56 
Offline
 Profil

Registrován: úte 17. úno 2009 19:52:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Olomouc
FLOYD píše:
vrtacka píše:
taky si myslíte, že to bude nejhorší hra od blizů, co kdy byla? Grafika je hnusná, všechno je hnusný mi přijde :cry:

Vůbec ne vsechno je husty,proste super:nemůzu se ho uz dockat


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: nudná hra
PříspěvekNapsal: čtv 14. led 2010 22:15:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. led 2010 20:20:51
Příspěvky: 2
Předem se omlouvám, za 'thread necromancy', ale nudím se a tak mi to nedalo a rozhodl jsem se reagovat. ^^

ZASZ píše:
Par bodu:
1. Blizzardi si do toho kecat nenechaj. Dukazem je hromadna petice za prosazeni mnohem temnejsiho diabla 3 na kterou rekli NE.

Nemáš tak úplně pravdu, jak už tady někdo psal, Blizzard dává hráčům docela velký prostor (v poměru k jiným hrám/firmám)v oblasti vlivu na konečnou podobu hry/updatu do hry atp. (viz. Romla - změna barev, designu jednotek a spousty dalších "maličkostí") A je tomu tak například i u WoW, kde se fóra hemží oficiálními thready Blizzardu s prosbami o hráčské nápady/zlepšení atp. Nemluvě o PTR (public test realm - veřejné testovací servery), který předchází každému velkému patchi a kde mají možnost v podstatě všichni majitelé předplaceného WoW accountu otestovat nové věci, zhodnotit je, navrhnout jejich řešení atd.
Co se týče petice o Diablu 3, já osobně bych za temnější (ve smyslu - drsnější prostředí, mluva atp.) styl hry byl, ale na druhou stranu by bylo naivní myslet si, že si Blizzard nechá kecat do něčeho tak zásadního. Každopádně to spíše poukazuje na snahu o co nejvyšší výdělek (hra má mít tuším rating 13+ a samozřejmě čím širšímu publiku je hra dostupná, tím víc lidí si ji koupí), než na ignoraci hráčů ze strany Blizzardu.

ZASZ píše:
2. Zlatokopectvi

Wow sam o sobe ofiky, brutal natahovani sveta a nastavovani ve vecech typu: ja toho dark knighta musim mit je slinejsi nez ta postava co mam, ja se 3 dny bez zrani a piti musim pripravovat na "rejd", kde mi po 30tym pokusu padne neco s cim budu o 0,001% lepsi nez ostatni.

My musime rozdelit sc2 na tri casti aby sme z toho co nejvic vyrejzovali. My nemuzeme uvest hru driv to by tak nenarostla hranost starsich her, lidi by si nekupovali picoviny typu zerg piti, sachy sc, nelezli furt na nase stranky a nebyli z nas uplne hotovi, kdyz se milostive rozhodnem jim ukazat novej screen.

Mno buď jsi hodně mladý nebo máš s raidováním příliš málo zkušeností, jinak bys totiž věděl, že raidy zdaleka nejsou jen o tom, mít o píď lepší předmět, než mají ostatní. Nicméně máš pravdu, že zejména od vydání datadisku Wrath of the Lich King (WotLK) je hra očividně brutálně natahována a zjednodušována tak, aby přitáhla větší množství hráčů ochotných za to platit.

Co se týče rozdělení SC2 na tři části, taky mi to ze začátku přišlo jako snaha o rýžování co nejvíce peněž (a ono to tak dost možná i bude), ale na druhou stranu Blizzard zatím nikdy nezklamal a všechny jeho hry a datadisky byly nadmíru kvalitní a tak nemám důvod nevěřit jim, když tvrdí, že následující dva díly (obsahující kampaň za zergy a protossy) budou plnohodnotnými hrami v odpovídající Blizzardovské kvalitě.
Jinak tvrdit, že Blizzard odkládá vydání, aby zvýšil prodeje starších her nebo 'upomínkových předmětů' je nesmysl. Opravdu si myslíš, že jim těch pár stovek dolarů měsíčně, které z prodeje 12 let staré hry mají (mluvím o prvním Starcraftu) ovlivní rozpočet? Navíc pochybuju, že se po oznámení SC2 nějak dlouhodobě zvedly prodeje SC1. A 'upomínkové předměty' si budou skalní fanoušci kupovat pořád, ať je zrovna oznámený nový díl nebo už je pár let vydaný. Ovšem stále platí, že tržby za tyto předměty jsou v porovnání s výdělkem po vydání áčkového titulu či s výdělkem z měsíčních poplatků World of Warcraft naprosto zanedbatelné.

ZASZ píše:
3. Barevne zpracovani se od zavedeni pseudo 3D grafiky u blizzardu ubira smerem detskych omalovanek a plastovych figurek. Snad to diablo 3 porusi, ale spis myslim, ze ne.

Grafický styl je natolik subjektivní záležitost, že bych v tom nehledal nějaké klady a zápory, co se nelíbí jednomu, může se líbit druhému. Mě osobně se grafika SC2 i D3 líbí i když u Diabla bych klidně snesl i o něco temější styl. (viz. výše)

ZASZ píše:
4. Pribehova linie -

Sc: Lidi(neutralove) pokusnaci o neco utopistickyho, zergove(zlouni) hrozne je vyuzijou a vykurvi a ohrozi vsechno necim, protossove(kladaci) spoji se s lidma (aby tam nebyli uplne k hovnu) a hrozne to vsechno zachrani "svetlama".

W3: Lidi+Orkove(2 neutralove) viz sc, nemrtvi(zlouni) viz sc, Elfove(kladaci) viz sc.

SC BW: Kazdej si hrabe na vlastnim pisecku a resi svoje dilci problemy a zapornaci to uzavrou.

W3 FT: Viz sc bw.

Omlouvám se za vulgárnost, ale očividně víš o příběhu Starcraftu a Warcraftu úplné hovno. Nemám sílu ti teď objasňovat komplikovanost a propracovanost světa Warcarftu, tak tě alespoň odkážu na stránky po jejichž důkladném prostudování snad pochopíš, jaký 'nonsense' jsi tady vyhaldil. - pokračuj ZDE

ZASZ píše:
5. Plagiatorstvi
Wow-pan prstenu: napr vzhled lich kinga alias witch kinga + hromada mist ve svete a taky casti filmecku. Scenerie jak ze lviho krale se ve wow taky najdou a nespocet dalsich.
SC2-valka svetu--doplnte sami :-)

K 5. Jako je jasny, ze tohle se deje furt a to by se potom neudelalo skoro nic, cela fantasy pracuje s napadama druhejch uz od nepameti a fantazie nema znat hranic. Obcas i potesi videt znamou vec, ktera se mi libila, ale stejne tak se obcas vykytne myslenka ze do tohodle mohli dat trochu vic svejch pozmenovacich napadu.

Ok, tohle jsi zachránil tím druhým odstavcem. ^^

ZASZ píše:
Jeste sem zapomnel: Predcasne si myslim, ze sc2 se nevyrovna sc1. Protoze: Nikdo necekal, ze sc1 bude takova bomba od sc2 se to ocekava. Sc 1 byla originalni: 3ma total odlisnejma rasama, tim, ze otevrela nevidane moznosti pro multi player a take se o tom co bude obsahovat dopredu nevedelo.

Tady postrádám specifikaci toho, v čem konkrétně se podle tebe druhý díl tomu prvnímu nevyrovná... v prodejnosti (resp. úspěšnosti)?
No vzhledem k tomu, že dnes se hry prodávají v daleko větší míře než kdysi a třeba takového Modern Warfare 2 se během prvních 24 hodin prodalo téměř 5 miliónů, což je skoro polovina toho co se prodalo SC1 za 12 let (údaj z února 2009 hovoří o 11 milionech prodaných kopií, viz. wiki), bych řekl, že SC2 svého předchůdce v tomto směřu hravě rozdrtí.
Nebo jsi měl na mysli hratelnost? Tady těžko říct, vzhledem k tomu, že základní principy by měly být v podstatě zachovány, tak nejspíš nelze čekat něco revolučního, ale zase původní principy fungují výborně a spousta hráčů je na ně zvyklá, takže proč je měnit? Hratelnost, si tedy myslím, zůstane na vysoké úrovni jako tomu bylo u předchozích dílů série. Takže opět nevidím důvod, proč by se něměl druhý díl minimálně vyrovnat prvnímu.
Celkově vzato mi spíše přijde, že ti vadí to, že Starcraft 2 nebude obrovským překvapením, bombou náhle dopadnuvší na pole herních strategií, ale prostě druhým dílem, kde víš co od toho zhruba očekávat. A máš pravdu, Starcraft 2 nejspíš opravdu nebude takovým překvapením jako Starcraft 1, otázkou však je... opravdu to někomu vadí? Podle všeho to zatím vypadá, že Starcraft 2 bude parádní hrou a dokonalou reinkarnací populární herní série, mnozí od něj dokonce očekávají oživení, v současnosti stagnujícího až téměř upadajícího žánru strategických her, a já věřím tomu, že by se mu (repsketive Blizzardu) je mohlo povést naplnit.

PS:
ZASZ píše:
Hral sem fanko, poznal, ze je to zrout casu a prachu

Hrál jsi na free (bezplatném) serveru a poznal jsi, že je to žrout peněž? M'kay... -.-

_________________
Hell, it's about time!


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz