Předem se omlouvám, za '
thread necromancy', ale nudím se a tak mi to nedalo a rozhodl jsem se reagovat. ^^
ZASZ píše:
Par bodu:
1. Blizzardi si do toho kecat nenechaj. Dukazem je hromadna petice za prosazeni mnohem temnejsiho diabla 3 na kterou rekli NE.
Nemáš tak úplně pravdu, jak už tady někdo psal, Blizzard dává hráčům docela velký prostor
(v poměru k jiným hrám/firmám)v oblasti vlivu na konečnou podobu hry/updatu do hry atp.
(viz. Romla - změna barev, designu jednotek a spousty dalších "maličkostí") A je tomu tak například i u WoW, kde se fóra hemží oficiálními thready Blizzardu s prosbami o hráčské nápady/zlepšení atp. Nemluvě o PTR
(public test realm - veřejné testovací servery), který předchází každému velkému patchi a kde mají možnost v podstatě všichni majitelé předplaceného WoW accountu otestovat nové věci, zhodnotit je, navrhnout jejich řešení atd.
Co se týče petice o Diablu 3, já osobně bych za temnější
(ve smyslu - drsnější prostředí, mluva atp.) styl hry byl, ale na druhou stranu by bylo naivní myslet si, že si Blizzard nechá kecat do něčeho tak zásadního. Každopádně to spíše poukazuje na snahu o co nejvyšší výdělek
(hra má mít tuším rating 13+ a samozřejmě čím širšímu publiku je hra dostupná, tím víc lidí si ji koupí), než na ignoraci hráčů ze strany Blizzardu.
ZASZ píše:
2. Zlatokopectvi
Wow sam o sobe ofiky, brutal natahovani sveta a nastavovani ve vecech typu: ja toho dark knighta musim mit je slinejsi nez ta postava co mam, ja se 3 dny bez zrani a piti musim pripravovat na "rejd", kde mi po 30tym pokusu padne neco s cim budu o 0,001% lepsi nez ostatni.
My musime rozdelit sc2 na tri casti aby sme z toho co nejvic vyrejzovali. My nemuzeme uvest hru driv to by tak nenarostla hranost starsich her, lidi by si nekupovali picoviny typu zerg piti, sachy sc, nelezli furt na nase stranky a nebyli z nas uplne hotovi, kdyz se milostive rozhodnem jim ukazat novej screen.
Mno buď jsi hodně mladý nebo máš s raidováním příliš málo zkušeností, jinak bys totiž věděl, že raidy zdaleka nejsou jen o tom, mít o píď lepší předmět, než mají ostatní. Nicméně máš pravdu, že zejména od vydání datadisku Wrath of the Lich King
(WotLK) je hra očividně brutálně natahována a zjednodušována tak, aby přitáhla větší množství hráčů ochotných za to platit.
Co se týče rozdělení SC2 na tři části, taky mi to ze začátku přišlo jako snaha o rýžování co nejvíce peněž
(a ono to tak dost možná i bude), ale na druhou stranu Blizzard zatím nikdy nezklamal a všechny jeho hry a datadisky byly nadmíru kvalitní a tak nemám důvod nevěřit jim, když tvrdí, že následující dva díly
(obsahující kampaň za zergy a protossy) budou plnohodnotnými hrami v odpovídající Blizzardovské kvalitě.
Jinak tvrdit, že Blizzard odkládá vydání, aby zvýšil prodeje starších her nebo 'upomínkových předmětů' je nesmysl. Opravdu si myslíš, že jim těch pár stovek dolarů měsíčně, které z prodeje 12 let staré hry mají
(mluvím o prvním Starcraftu) ovlivní rozpočet? Navíc pochybuju, že se po oznámení SC2 nějak dlouhodobě zvedly prodeje SC1. A 'upomínkové předměty' si budou skalní fanoušci kupovat pořád, ať je zrovna oznámený nový díl nebo už je pár let vydaný. Ovšem stále platí, že tržby za tyto předměty jsou v porovnání s výdělkem po vydání áčkového titulu či s výdělkem z měsíčních poplatků World of Warcraft naprosto zanedbatelné.
ZASZ píše:
3. Barevne zpracovani se od zavedeni pseudo 3D grafiky u blizzardu ubira smerem detskych omalovanek a plastovych figurek. Snad to diablo 3 porusi, ale spis myslim, ze ne.
Grafický styl je natolik subjektivní záležitost, že bych v tom nehledal nějaké klady a zápory, co se nelíbí jednomu, může se líbit druhému. Mě osobně se grafika SC2 i D3 líbí i když u Diabla bych klidně snesl i o něco temější styl.
(viz. výše)ZASZ píše:
4. Pribehova linie -
Sc: Lidi(neutralove) pokusnaci o neco utopistickyho, zergove(zlouni) hrozne je vyuzijou a vykurvi a ohrozi vsechno necim, protossove(kladaci) spoji se s lidma (aby tam nebyli uplne k hovnu) a hrozne to vsechno zachrani "svetlama".
W3: Lidi+Orkove(2 neutralove) viz sc, nemrtvi(zlouni) viz sc, Elfove(kladaci) viz sc.
SC BW: Kazdej si hrabe na vlastnim pisecku a resi svoje dilci problemy a zapornaci to uzavrou.
W3 FT: Viz sc bw.
Omlouvám se za vulgárnost, ale očividně víš o příběhu Starcraftu a Warcraftu úplné hovno. Nemám sílu ti teď objasňovat komplikovanost a propracovanost světa Warcarftu, tak tě alespoň odkážu na stránky po jejichž důkladném prostudování snad pochopíš, jaký 'nonsense' jsi tady vyhaldil. - pokračuj
ZDEZASZ píše:
5. Plagiatorstvi
Wow-pan prstenu: napr vzhled lich kinga alias witch kinga + hromada mist ve svete a taky casti filmecku. Scenerie jak ze lviho krale se ve wow taky najdou a nespocet dalsich.
SC2-valka svetu--doplnte sami
K 5. Jako je jasny, ze tohle se deje furt a to by se potom neudelalo skoro nic, cela fantasy pracuje s napadama druhejch uz od nepameti a fantazie nema znat hranic. Obcas i potesi videt znamou vec, ktera se mi libila, ale stejne tak se obcas vykytne myslenka ze do tohodle mohli dat trochu vic svejch pozmenovacich napadu.
Ok, tohle jsi zachránil tím druhým odstavcem. ^^
ZASZ píše:
Jeste sem zapomnel: Predcasne si myslim, ze sc2 se nevyrovna sc1. Protoze: Nikdo necekal, ze sc1 bude takova bomba od sc2 se to ocekava. Sc 1 byla originalni: 3ma total odlisnejma rasama, tim, ze otevrela nevidane moznosti pro multi player a take se o tom co bude obsahovat dopredu nevedelo.
Tady postrádám specifikaci toho, v čem konkrétně se podle tebe druhý díl tomu prvnímu nevyrovná... v prodejnosti
(resp. úspěšnosti)?
No vzhledem k tomu, že dnes se hry prodávají v daleko větší míře než kdysi a třeba takového Modern Warfare 2 se během prvních 24 hodin prodalo téměř 5 miliónů, což je skoro polovina toho co se prodalo SC1 za 12 let
(údaj z února 2009 hovoří o 11 milionech prodaných kopií, viz. wiki), bych řekl, že SC2 svého předchůdce v tomto směřu hravě rozdrtí.
Nebo jsi měl na mysli hratelnost? Tady těžko říct, vzhledem k tomu, že základní principy by měly být v podstatě zachovány, tak nejspíš nelze čekat něco revolučního, ale zase původní principy fungují výborně a spousta hráčů je na ně zvyklá, takže proč je měnit? Hratelnost, si tedy myslím, zůstane na vysoké úrovni jako tomu bylo u předchozích dílů série. Takže opět nevidím důvod, proč by se něměl druhý díl minimálně vyrovnat prvnímu.
Celkově vzato mi spíše přijde, že ti vadí to, že Starcraft 2 nebude obrovským překvapením, bombou náhle dopadnuvší na pole herních strategií, ale prostě druhým dílem, kde víš co od toho zhruba očekávat. A máš pravdu, Starcraft 2 nejspíš opravdu nebude takovým překvapením jako Starcraft 1, otázkou však je...
opravdu to někomu vadí? Podle všeho to zatím vypadá, že Starcraft 2 bude parádní hrou a dokonalou reinkarnací populární herní série, mnozí od něj dokonce očekávají oživení, v současnosti stagnujícího až téměř upadajícího žánru strategických her, a já věřím tomu, že by se mu
(repsketive Blizzardu) je mohlo povést naplnit.
PS:
ZASZ píše:
Hral sem fanko, poznal, ze je to zrout casu a prachu
Hrál jsi na free
(bezplatném) serveru a poznal jsi, že je to žrout peněž? M'kay... -.-