StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 20. dub 2025 18:21:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 04. pro 2010 10:28:09 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=174036

Tak co si o tom myslíte?

Za mě protosské změny super, u Terrana super to s SCV, to rychlejší stavění bunkrů mi hlava nebere :roll:

A ten Fungal growth? Zbláznili se? To se mají zase v ZvZ jezdit jen muti a nic jinýho :(

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 04. pro 2010 10:46:30 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Jj pekne zmeny...oslabeni zergu (jsou ted lehce nahore, tak je potreba je srazit), posileni phoenixu a observeru, to je nice. O to vic lidi budou stavet observery, coz pro me znamena min colosu :D. A bunker doufam, ze bude snizenej jen na PTR, ze se to neosvedci.

Btw. predelani rampy je nice...aspon se bude hrat neco noveho...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 04. pro 2010 10:48:15 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 25. čer 2010 14:26:30
Příspěvky: 114
No, co o tom říci... Mám k tomu několik poznámek

1, otevřít takový test jen pro USA mi přijde dosti neštastné. Pak test oficiálně vyjde, amíci to budou mít už zažité, vychytané, etc - a co my?
2, Rychlejší stavění bunkru? Hmm - už takhle s tím bunker harrasem celkem štvou, teď to bude ještě větší (není snad všeobecné mínění, že T je trochu OP oproti ostatním? Toto je balancování? Vždyť jim ulehčili další možnou strategii (z té neskutečné tuny harras/rush strategií, které T oproti jiným má)
3, Fungal grow už nebude fungovat na air ... no, to je docela vtípek. Myslím, že nejde ani tak o ZvZ ... ale opět to pomáhá Terranum a jejich medivac dropům ... takhle člověk hodil fungal a měl aspon šanci ty medivaky sejmout -> teď těm terranum zůstanou po celou hru (pač queena je jen tak nesejme, kdyz si dava pozor) Už uplně vidím ty ZvT MU ... začátek bunker harras a pak dropy s teď už vlastně nesmrtelnými medivacy. To aby zerg zůstával celou hru radši doma v bazi :roll:

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 04. pro 2010 10:55:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 22:39:16
Příspěvky: 149
Tak jsem právě s hrůzou zjistil, že ptr je jen pro US, což mě docela naštvalo .. K patchi se zatím vyjadřovat nebudu, ale doufám, že ten fail s PTR vyřeší, nvm proč mají amíci pořád privilegia ..


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 04. pro 2010 10:59:12 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
Oslabení zerga.. silnější bude protosský opening s fénixama, dropy terranů se také budou hůře zastavovat.
Moc se mi nelíbí zlevnění observera, dyt je to naprosto vynikající jednotka aspon že nesnížili build time..

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 04. pro 2010 11:03:25 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 17. srp 2010 1:56:06
Příspěvky: 62
Hoodně spokojenej :)


Každopádně ten fungal zergy asi mrzí :D

imho ten patch vyšel pouze v Americe kvůli právě probíhajícímu GSL

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 04. pro 2010 11:07:37 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Jeste ze jsem switchnul na T, hrat s novym patchem zergy (viz nova stavba jednotek z larev) by se mi nechtelo, + ten fungal...

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 04. pro 2010 11:21:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
HelmutStein píše:
2, Rychlejší stavění bunkru? Hmm - už takhle s tím bunker harrasem celkem štvou, teď to bude ještě větší (není snad všeobecné mínění, že T je trochu OP oproti ostatním? Toto je balancování? Vždyť jim ulehčili další možnou strategii (z té neskutečné tuny harras/rush strategií, které T oproti jiným má)
3, Fungal grow už nebude fungovat na air ... no, to je docela vtípek. Myslím, že nejde ani tak o ZvZ ... ale opět to pomáhá Terranum a jejich medivac dropům ... takhle člověk hodil fungal a měl aspon šanci ty medivaky sejmout -> teď těm terranum zůstanou po celou hru (pač queena je jen tak nesejme, kdyz si dava pozor) Už uplně vidím ty ZvT MU ... začátek bunker harras a pak dropy s teď už vlastně nesmrtelnými medivacy. To aby zerg zůstával celou hru radši doma v bazi :roll:


2. This is only a temporary change for the patch 1.2.0 PTR. Jen si to poradne precist...A in what universe jsou terrani OP? Od posledniho patche maji zergove lehce navrch...ZvT meli myslim 52%, nevim presne ale pres 50% a jeste vic proti tossum...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 04. pro 2010 12:08:19 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
No to jsem teda hodně zvědav jak tohle dopadne...

Moje postřehy :
1)Nižší build time Phoenixů plus Fungal nefungující na Air... To bude hóóódně drsné v ZvP ... Jsem zvědav jak se teď bude bránit harras základny. Už teď jsou Phoenixové s dobrým Micrem trn v patě a myslím, že to bude ještě horší :(

2)Bunker je jenom dočasný tak to teď neřešme :)

3)Já žil v domění, že produkce jednotek z Larev držením hotkeye je featura a ne bug... No každopádně to ještě víc zhoršuje zergské Macro... Už teď bylo někdy problematické uprostřed bitvy překliknout na hatche a držet hotkey... a teď se to bude muset mačkat po jednom... OMG, Zerg je definitvně nejvíc APM náročná rasa a tohle to jenom zhoršuje :(

4)Změnu u opravujících SCV je dobrá... Uvidíme jak to bude fungovat v praxi...

Celkový dojem je takový... že se modlím aby ten patch v takovéhle podobě nevyšel :D Jako vůbec nebrečím nad balancí nebo tak, ale pravdou je, že Zergská variabilita hraní je hodně malá a tohle to ještě zhorší... ZvZ bude opět o mass Mutas... PvZ bude mazec - celá mapa plný observerů a phoenixů lovících Overlordy, takže opět jenom Mutas :-/ PvT bude .... opět mass Mutas kvůli nemožnosti jinak stopnout dropy :-/ ... Jsem z toho takový trochu rozpačitý...

Jinak Stoky, prosímtě neoháněj se nějákýma pochybnýma procentama... Koukni se na průběhy turnajů ( a je jedno, že obě GSL vyhrál Zerg - v GSL1 byla v top 4 : 1Z a 3Z, GSL2 byla jedna velká haluz, ale to že se Foxer dostal na druhé místo jenom s mass marines je velmi směšné ) Teď ten turnaj kam jede Predy - 9T a 1P ... prostě Terani jsou fest silní a variabilní a to je dělá OP .... Ale nebudeme se hádat, že? Každý má svojí pravdu

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: sob 04. pro 2010 12:20:50 
Offline
 Profil

Registrován: stř 13. říj 2010 10:55:42
Příspěvky: 6
Pralev píše:
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=174036

Tak co si o tom myslíte?

Za mě protosské změny super, u Terrana super to s SCV, to rychlejší stavění bunkrů mi hlava nebere :roll:

A ten Fungal growth? Zbláznili se? To se mají zase v ZvZ jezdit jen muti a nic jinýho :(


No prave v ZvZ mi to prijde jako jedine rozumne, protoze uz se konecne nebudu muset divat na nudne milion roachu par infestoru a hyder horsi mirror match jsem snad nevidel. Ale myslim si, ze to meli udelat jinak protoze jak tedka budou infestori chytat dropy nebo mozna i phoenixe protoze pokud se budou tak rychle vyrabet tak jak se jako budou counterovat kdyz litaji jeste rychlej nez muty a spolu s helionem jsou druha nejrychlejsi jednotka ve hre.

Osobne nechapu tenhle patch celkove protoze z protosse zacinam mit opravdu strach protoze po opravdu silnem jakemkoliv warpgate openingu a voidray openingu prijde jeste ten s phoenixama, takze prileti misto 3 treba 5 phoenixu, pozvedaji vam queeny protoze jich bude uz dost zabijou overlordy a skoncili jste.

A pravda taky je o tech turnajich viz ten turnaj kde hraje predy nebo treba dreamhack kde v prvnim kole pavouka vsichni zergove vypadli.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz