StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 24. lis 2024 14:30:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 1:33:13 
Offline
 Profil

Registrován: ned 02. kvě 2010 16:04:06
Příspěvky: 42
halucinacie mi pridu uzitocne na zmetenie protivnika aby si myslel ze vie aky tech ides.. napr. poslat jedneho dvoch phoenixov/VR ukazat sa jeho base... pripadne ukazat colosov aby zacal stavat anti air... a potom prist kopou immortalov... a podobne...


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 10:52:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Ja si nemuzu pomoct, ale prijde mi to jako spousta teorie...preci se nezaleknu 8 colosu v 10 minute, kdyz vim ze souper muze mit maximalne 2-3. Musite trosku pocitat i se scoutingem. Preci kdyz vyscoutuju, ze ma toss 10stalkeru a 10 zealotu a do toho dva immortaly, tak je trosku divny kdyz pak prijde o nekolik colosu nebo immortalu navic. Hloupy terran se mozna zalekne ale trosku zkusenejsimu terranovi to musi dojit.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 11:53:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 08. srp 2010 11:58:46
Příspěvky: 136
nj, jenze na to taky koukas z pohledu diamantovyho hrace.
premyslel jsem, jak bych asi zareagoval. Asi by mi doslo, ze to je nerealna army protoze mam uz celkem zkusenosti co tak od tosse muzu cekat tak do te 12 minuty.
Jenze vedet a videt je rozdil. prave do te cca 12-13 minuty nemam v zasobe scan (pokud necekam DT, to pak mam vezku u bazi a v zasobe aspon ja jeden scan, dokud nedorazi havran k hlavnimu voji). bud je to v mule nebo v preventivnim scoutovani ergo pokud by toss udelal halucinacni push pote, co by videl, ze jsem scanoval, nemam sanci zjistit co je haluz a co je skutecnost nez by se mi dobyla energie na dalsi scan, asi by to bylo v pytli.

btw EMP asi nema destrukcni ucinek na uz vytvorene haluze, co? :?


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 12:14:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Asi ne. Dolezite je neposlat k hracovi 12 iluzii, ale len 1-2. Minimalne bude mat pochybnosti.

Sam tuto taktiku ale nepouzivam. Radsej mam zmenu taktiky po scoutingu (cancel 2 gateway a namiesto nich 2 stargaty a podobne.)

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 14:31:56 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
Stoky píše:
Ja si nemuzu pomoct, ale prijde mi to jako spousta teorie...preci se nezaleknu 8 colosu v 10 minute, kdyz vim ze souper muze mit maximalne 2-3. Musite trosku pocitat i se scoutingem. Preci kdyz vyscoutuju, ze ma toss 10stalkeru a 10 zealotu a do toho dva immortaly, tak je trosku divny kdyz pak prijde o nekolik colosu nebo immortalu navic. Hloupy terran se mozna zalekne ale trosku zkusenejsimu terranovi to musi dojit.


Ne všude se ti povede scouting a ne u každého hráče, navíc vývoj halucinací nevyskautuješ a sentry jsou běžnou součástí protoské armády a pokud hráč není blbej, tak jeho main base mu nevyskautuješ a skoro bych se vsadil, že se dvěma expanzema do 10-12té minuty s boostem těch 6-8 collosů jde dát celkem v klidu, ale to není tolik podstatný, můžeš si hodit třeba jen 4 halucinace kolosů a pak 10 halucinací stalekrů/zealotů, v boji těžko soupeř přepočítá kolik čeho máš a tvou armádu ty halucinace skvěle pokryjou, navíc existuje mnoho různých strategií jak "vypotit" maximum jednotek za xx času a jak ty víš, že ten hráč proti tobě zrovna něco takového neudělal, navíc asi nikdo nezná absolutně všechny možnosti cs2. Popravdě spíš tohle mi teď trošku příjde jako teorizování "přeci se nezaleknu..." upřímě já sám nevim, jak bych na takovou situaci reagoval, nejspíš jsi o dost zkušenější, ale že by ti hned v prvních pár sekundách boje došlo, aaaha halucinace! trochu o tom pochybuju, navíc pokud by ti to vážně došlo, ale neměl jsi detektor po ruce hned, stejně tvoje jednotky budou střílet všude možně ať do halucinací nebo reálných jednotek a jak se řiká, škoda každé rány která padne vedle, v cs2 to platí dvojnásob.
Další věcí je, jsi si 100% jistej, že se nemohlo nikdy stát, že to někdo na tebe použil a tys to prostě neodhalil a prohrál kvůli tomu? Určitě jsi vždy v každém boji s protossem věděl přesně kolik může mít jednotek? Nebo jsi se spíš tím nikdy ve hře nezaobíral a nepřemýšlel o tom při boji, že by to někdo používal?

Asi jsem ještě noob, ale já osobně jsem většinou rád, když jsem schopnej hlídat, kde všude má soupeř expanze, vědět co dělá v main base a jakou má kde army, to bych si mohl vždy jen přát.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 15:27:48 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 14. zář 2010 14:46:37
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
Balty píše:
pokud hráč není blbej, tak jeho main base mu nevyskautuješ


Jediný způsob který mě napadá, jak terranovi zabránit v mid game scouting ve svém mainu, je vůbec ho do pokročilé části hry nepustit - je třeba jej vyřadit ještě předtím, než postaví orbital command.

Halucinace jsou zajímavý, ale myslím, že tu někteří trochu zveličují jejich možný význam, respektive podceňují inteligenci soupeřů. Teoretizovat se o tom dá dlouho, lepší by sem bylo dát replay, kde někdo díky halucinacím dosáhl vítězství.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 15:53:05 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 03. lis 2007 15:50:15
Příspěvky: 119
problem halucinacii je velka narocnost na gas... pokial chces mat tolko halucinacii, ze zasadne ovplivnia boj, tak co k tomu ? zeleoti sa daju, ale potom mas problem, ze bud mas milion zeleotov( iluzie + realny) a zavadzaju si, alebo mas iluzie, ktore nerobia to co jedine vedia = brat dmg...

_________________
have no fear, path is written


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 16:41:00 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
SolusRex píše:
Jediný způsob který mě napadá, jak terranovi zabránit v mid game scouting ve svém mainu, je vůbec ho do pokročilé části hry nepustit - je třeba jej vyřadit ještě předtím, než postaví orbital command.

Pravda, na to jsem pozapoměl, jinak jsem to myslel obecně, ale i tak terran uvidí jen část base a nidky ne celou a ne všechny místa na mapě naráz, ty nemusíš mít army vůbec v base atd.

Btw netvrdím, že halucinace jsou všemocné, jen jsem na začátku řekl, že je skoro nikdo nevyužívá a netuším proč a tady jen dávám názorné ukázky z praxe, jak jich jde skvěle využít. Náročnost na gas je tročku sporné, sentry jsou běžnou součástí protoské armády a většinou 4-6 sentry máš v každé army a 6 sentry = 24 halucinací stalkerů, čili tady jediná náročnost ve změně hry je výzkum halucinací který stojí 100/100 (což není vůbec náročné). (halucinace zealotu bych fakt nedoporučoval, jak spravne rikaš jen by prekáželi, lepší jsou bud stalkeri/immortalove a nejlépe colosi).

Když si to shrnem, halušky se dají využít jako klamné cíle v boji, dají se využít na přesvědčení protivníka, že děláte jiný druh jednotek než ve skutečnosti, dají se použít na zneškodnění EMP nebo vyhnutí se první salbě od tanků, dají se použít na scouting, dají se použít na fake útok k odvedení pozornosti atd. Mají teda velkou škálu využití a skoro nic nestojí, pokud jste zvyklí používat ve hře sentry (což já jsem). Další faktorem je už jen kdy a jak je použít a to už je o skillu hráče a každý si to musí vyzkoušet sám a vychytat, pokud je bude někdo využívat správně, dá mu to velkou taktickou výhodu a skutečně s jejich pomocí při správném použití jde obrátit celý průběh hry, kolikrát stačí pár minut na to, aby protoss obnovil kompletně celou army při dostatku gateways a zde právě halušky můžou těch pár minut nabrat. Jde prostě o další z mnoha možných strategií za protosse, tahle je bohužel podle mého celkem opomíjená a hodně podceňovaná.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 19:34:57 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 03. lis 2007 15:50:15
Příspěvky: 119
4-6 sentry ? mozno tak proti Z ked robis 4gate rush so zeleotmi... inak je to proste prilis vela...
dalsia vec je ze tie sentry prioritne potrebujes na ine veci, ktore su lepsie....force field...
jedine realne a velmi silne vyuzitie vidim v 2v2, kde v niektorych kombinaciach je zeleot sentry velmi silna...

_________________
have no fear, path is written


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 20:42:04 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
Stoky píše:
Ja si nemuzu pomoct, ale prijde mi to jako spousta teorie...preci se nezaleknu 8 colosu v 10 minute, kdyz vim ze souper muze mit maximalne 2-3. Musite trosku pocitat i se scoutingem. Preci kdyz vyscoutuju, ze ma toss 10stalkeru a 10 zealotu a do toho dva immortaly, tak je trosku divny kdyz pak prijde o nekolik colosu nebo immortalu navic. Hloupy terran se mozna zalekne ale trosku zkusenejsimu terranovi to musi dojit.


naprosto souhlasim nema to takové využití ze zacatku to odhalis tim ze v boji napriklad jednu zabijes a vzhledem k tomu ze si halucinace neudrzuji animaci umirani jako prave jednotky ale jen se rozplynou tak uz souper pozna ze tento tech je ve hre a poridi detektor a cokoliv dalsiho udelate tak uz ma v hlave ze to tak bejt nemusi jak zde bylo receno je to hodne teorie ale napriklad bych si to vzal z pohledu top hracu kteri halucinaci nevyuzivaji mozna z duvodu ktere jsem prave naznacil

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz