Koukal jsem, že moc lidí za protose nepoužívá vůbec halucinace, přitom když jsem to dneska zkoušel tak to je absolutní BOMBA!!!
Snad žádnej hráče něco takového nečeká, asi z 8mi her jsem ani jednou nedostal scan proti terranovi, hrál jsem však s tím i proti zergovi a i jinému tossovi. Nejlepší výhoda halucinací je asi v tom, že i když situace v reálu na sílu a mohutnost armády je 1:2 ve váš neprospěch, tak halucinacemi dokážete nepřítelovu armádu "opticky" přerůst. Záměrně dávám opticky do uvozovek, halucinace nedávají dmg a rychle umírají, někteří si teď možná řeknou k čemu to teda je... největší výhoda téhle taktiky je v tom, že nepřítel se v 90% případů zalekne když na jeho maraudery + marinu jde army stalkeru zealotu a za nima 8 collosu v 10 minute hry
začne zběsile obracet armádu z5 a utíkat a díky blinku a chargy mu skvěle sejmete 1/3 - 1/2 armády čímž se síly opět vyrovnaly, ale pořád máte halucinace, do kterých v boji pujde nejedna střela, která nepujde do reálných jednotek a případný střet vyhrajete. Po prvním střetu, kde nepřítel se zalekl mojí "obrovské" armády, jsem však vždy mohl jít rovnou na base a úspěšne jí zničil a vyhrál hru. Tohle v kombinaci s vylepšeným armorem (což je jedinej skutečně smyslu plnej upgrade proti terranovi, doporučuju 3 armor, než začnete vylepšovat cokoli jiného) je fakt hodně silné kombo. Dobré je pokud to stiháte udělat pár skutečných colosů, aspoň 2-3, přeci jen maj dobrý dmg a díky halucinacím je máte skvěle kryté. Další výhoda halucinací proti teranovi je v zneškodnění EMP, pošlete jako první armádu halucinací - plesk 3x emp - halucinace fuč, ale vy máte za nimy svojí skutečnou armádu a ta už s velkou pravděpodobností emp nedostane, není energy