StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 24. lis 2024 11:56:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 10:54:13 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Hmm to se snadno řekne "naběhnout immortalama" Immortal je zatraceně pomalej a palba 8 siegů je prostě rozdrtí štít neštít. Blinknout staklery za bioball k tankům znamená oddělit je od sentry štítu. Já právě tohle všechno zkoušel z plně vyupgradovanou GW army + immo .. a GS k tomu, ale jak bylo siegů víc už to prostě nešlo. Ti phoenixové zní zajímavě .. ale 100 gasu jen na "zvednutí" neni uplně málo, ale zkusim to, to mě nikdy nenapadlo. Jen phoenixe proti T .. nevim nevim jestli je vhodný je stavět.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 11:31:25 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
I proti Terranovi se hodí na lovení Ravenů, Medivaců (tam už to trochu vázne, protože jsou Armored), zvedání tanků a hlavně boj proti Vikingům, když máš Colossi :)

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 12:02:00 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Ak tanky chrani dostatok marinakov, resp par vikingov, tak si pheonixovia vyhodene prachy. Padnu velmi rychlo a tank je zase na zemi.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 12:03:58 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
To záleží na tom, v jakou chvíli je tam pošleš a jak soupeř stíhá :) Pokud letí v první vlně, chcípnou. Pokud přilítnout až potom, co mariňáci bojují s lotama, a zvedneš tanky, funguje to výborně.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: úte 19. říj 2010 13:09:56 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
GoodWill: Tady v tuhle chvili prichazi ten prvek, proc se tomu rika strategie...co kdyz zautocis do pohybujici se armady? A on ma marinu vpredu heliony uz nekde uplne pryc vepredu a tanky pomalu prijizdeji.

Ono to pak neni o tom, ze tank > baneling > marine > muta > marauder > roach...(omlouvam se za TvZ prirovnani), hlavne proto ze proti sobe stoji mixy jednotek. Kdo vyhraje Zealot/Stalker nebo Marine/Marauder. Bez mikrovani asi toss, s mikrem nejspis teran, s chargem mozna toss, se stimem mozna teran.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: úte 19. říj 2010 14:34:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
Koukal jsem, že moc lidí za protose nepoužívá vůbec halucinace, přitom když jsem to dneska zkoušel tak to je absolutní BOMBA!!! :D Snad žádnej hráče něco takového nečeká, asi z 8mi her jsem ani jednou nedostal scan proti terranovi, hrál jsem však s tím i proti zergovi a i jinému tossovi. Nejlepší výhoda halucinací je asi v tom, že i když situace v reálu na sílu a mohutnost armády je 1:2 ve váš neprospěch, tak halucinacemi dokážete nepřítelovu armádu "opticky" přerůst. Záměrně dávám opticky do uvozovek, halucinace nedávají dmg a rychle umírají, někteří si teď možná řeknou k čemu to teda je... největší výhoda téhle taktiky je v tom, že nepřítel se v 90% případů zalekne když na jeho maraudery + marinu jde army stalkeru zealotu a za nima 8 collosu v 10 minute hry :D začne zběsile obracet armádu z5 a utíkat a díky blinku a chargy mu skvěle sejmete 1/3 - 1/2 armády čímž se síly opět vyrovnaly, ale pořád máte halucinace, do kterých v boji pujde nejedna střela, která nepujde do reálných jednotek a případný střet vyhrajete. Po prvním střetu, kde nepřítel se zalekl mojí "obrovské" armády, jsem však vždy mohl jít rovnou na base a úspěšne jí zničil a vyhrál hru. Tohle v kombinaci s vylepšeným armorem (což je jedinej skutečně smyslu plnej upgrade proti terranovi, doporučuju 3 armor, než začnete vylepšovat cokoli jiného) je fakt hodně silné kombo. Dobré je pokud to stiháte udělat pár skutečných colosů, aspoň 2-3, přeci jen maj dobrý dmg a díky halucinacím je máte skvěle kryté. Další výhoda halucinací proti teranovi je v zneškodnění EMP, pošlete jako první armádu halucinací - plesk 3x emp - halucinace fuč, ale vy máte za nimy svojí skutečnou armádu a ta už s velkou pravděpodobností emp nedostane, není energy 8-)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: úte 19. říj 2010 14:45:27 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Já si myslim, že důvod toho, proč to nikdo moc nepoužívá je hlavně v tom, že halucinace stojí 100 energie sentry a musí se vynalézt. A sentry má oba další dva skilly velice dobré, takže energie u sentry není nikdy nazbyt a zase mít jich v armádě neúmerně moc taky nejde, protože stojí 100 gasu a v boji jsou slabé. Takže pokud chceš mít vyváženou armádu, tak se musíš rozhodnout zda sentry pojedou halucinace a nebo GS + nějaký FF když se hodí. Na oboje současně prostě není energie a většina lidí volí asi raději GS + FF .. to je taková jistota že to pomůže (zvlášť GS + upgrady na armor jak píšeš)...

Mám na mysli relativně early game kdy máš třeba max 3 nebo 4 sentry v mixu ostatních GW jednotek. V pokročilejší fázi hry samozřejmě můžeš mít dost sentry na halušky i GS, ale tam pak už zase ty halucinační jednotky nemají takovovu váhu. Takže jak řikam, myslim že to je o tom si zvolit kterou cestou ty sentry využiješ no :) Oboje mají své pro a proti, výhoda těch halucinací si myslim že tkví právě v tom, že je nikdo moc nepoužívá a tudíž to žádný soupeř nečeká a nepřipravuje se na to.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: úte 19. říj 2010 16:04:45 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 15. zář 2010 12:33:32
Příspěvky: 84
Je videt ze nikoho z vas nerozsekal mass sentry s halucinacema. Staci udelat na zacatku same sentry + 1 az 2 zealoti ci stalkri a zbytek halucinace colossu a podobne. Behem utoku co na mmne zautocil tak jsem samozremne focusnul ty colossy a vysledek byl ze sentry nicim neobtezovany znicili celou moji army a nasledne mne dorazil pomoci warpu normalnich jednotek.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: úte 19. říj 2010 16:20:33 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
To mi přijde jako prakticky neproveditelný a rozsekal by tě stejně tak i kdyby místo tý haldy sentry měl jiný GW jednotky a sentry jen 2 na štít. Spíš bych to přikládal tomu, žes měl prostě menší armádu. Nezdá se mi že by sentry dokázaly vyprodukovat tolik halucinací aby za dobu jejich životnosti stihly samy napáchat nějaké větší škody.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: úte 19. říj 2010 16:42:45 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 15. zář 2010 12:33:32
Příspěvky: 84
Stealman píše:
To mi přijde jako prakticky neproveditelný a rozsekal by tě stejně tak i kdyby místo tý haldy sentry měl jiný GW jednotky a sentry jen 2 na štít. Spíš bych to přikládal tomu, žes měl prostě menší armádu. Nezdá se mi že by sentry dokázaly vyprodukovat tolik halucinací aby za dobu jejich životnosti stihly samy napáchat nějaké větší škody.

sentry ma stejne dps jak marina

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz