StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 24. lis 2024 10:26:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 5:36:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 11. kvě 2010 20:37:13
Příspěvky: 659
Blondyr píše:
Tady taky může ještě zahrát roli psychologie. Vyzkoumat halucinaci a párkrát se mu ukázat s colossama:) Hádejte jak terran zareaguje? Vikingové, správně:) A ejhle! Najednou se ukáže, že máte v armádě poměr 20% loty, 20% sentry a zbytek stalkry a po colossech ani vidu, ani slechu ;)

Proti zlatu docela vychází.

Ono vůbec halucinace je silná psychologická zbraň. Donutíte protivníka stavět counter na to, proti čemu stavíte counter vy.


halucinace vychazi vsude a vzdy protoze je nikdo neceka. Vcera mi zachranili hru. Terran mi locknul v zakladne, udelal si nadhernej bunkr-siege-supply wall. Tak jsem tak premyslel co delat, zacal jsem zkoumat haldy trochu jsem masnul, energie bylo akorat na sva kolosi do kterych sla 3x salva ze vsech tanku a to mi dalo dost casu wall prorazit a hru obratit, protoze misto armady zacal divoce massovat kingy :)

_________________
Yarin dont play sports, he plays games of all sorts, plugs in all ports, who wears short shorts.
muj stream v 720p na ->http://www.justin.tv/yar1n<-
archiv epizod Yarin vs Internet na ->http://yarinvsinternet.blogspot.com/<-
Yarin vs Internet Live Po, St, Pá ve 20:00
Yarin vs Ladder Live Út, Čt ve 20:00

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 11:04:17 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Včera jsem zkoušel novou (pro mě) taktiku proti MMM a fungovala výborně .. pokud jsem hru prohrál, tak spíš jen proto, že jsem k tomu neměl moc dobře vymyšlený mid/late postup. Ale porazit soupeřovo MMM v době kdy měl cca 20 rines,12 mara,4 vasc to fungovalo skvěle. Muj build byl jedna rychlá GW (odradí soupeře od fast rushe) potom 1 GAS a Forge, potom druhá GW a hned co to šlo výzkum armoru a do toho zealoty. Potom jsem přistavil druhý plyn a Twiligh Council, zealoty jsem začal doplňovat o stalkery a asi 3 sentry + chronoboost forge a ihned armor level 2. Následoval observer který je zásadní. S armádou jsem vylezl před svojí rampu a sledoval obsem pohyb soupeřova MMM (do toho jsem přistavoval army. Soupeř dal scan na muj choke (nic neviděl) a šel do útoku a jakmile se přiblížil tak jsem nečekal na něj, ale zaútočil jsem sám (využil jsem toho, že ball nebyl uplně konsolidován díky pohybu) v boji měl T zdánlivě lepší armádu ve složení cca jak jsem popsal nahoře, já měl proti tomu asi 13 zealotů, 8 stalkerů a 3 sentry. Do nynějška takový souboj končil tím, že mě nezbylo nic a T cca 50% ballu .. ovšem co nastalo, když se na něj vrhli jednotky s 3 armorem doplněným o +2 za guardian shield to se T nestačil divit. Mariňáci ubírali zealotům i stalkerům po 1 dmg (do těla ne do štítu), maraudeři po 5 damage do zeals a 15 do stalkera. Bitva dopadla přesně obráceně než to bylo obvyklé, celý ball zničen, mě zbyla většina armády. A obešlo se to bez HT, bez colossů a bez FF + výhoda, že jsem nebyl uzavřen ve své bázi ale kryl si armádou expanzi. bitva potom už probíhala tak nějak nezajímavě, buď jsem vyhrál a nebo prohrál ale už v uplně jiných soubojích. To na co jsem chtěl poukázat a vyzkoušet bylo to, jak se dá vyexploitovat slaý ale rychlý dmg mariňáků pomocí rychlého armor upg + GS. To vyšlo prostě nádherně. Nebylo třeba ani kupovat zealotům charge, do boje v pohodě došli uplně všichni. Po armoru jsem šel na upg štítů, což je ultimátní pro immortaly, se štíty lvl 2 a GS dostávají do svého štítu jen 6 damage od KOHOKOLIV ! To znamená že jsem se jedním immortalem rozběhl proti 3 siegům a všechny je zničil bez ztráty jediného HP. Pro Immortala je upgrade štítů + GS naprosto ultimátní věcí. Teoreticky se dá na lvl3 dostat až do stavu kdy musí dostat 20 hitů jen aby přišel o štíty ! Což trvá tak dlouho, že si toho snadno všimnu a focuslého immortala stahnu aby ho nahradil jiný.

Závěr: Věnoval jsem testu té taktiky celý večer vesměs a rozhodně se mi zd, že to má slušný potenciál, protože žádný T když masí MMM nejede upgrady (ani jednou to neudělal) prostě masí co to dá a na to pak dojede. FF jsem k ničemu nepotřeboval, velkou roli tam hraje scouting jeho ballu a rychlý útok, to žádný T nečeká, že se P dobrovolně vrhne s GW armádou na jeho MMM ball a to hraje hodně velikou roli !

Problém jsem zaznamenal jen když soupeř do MMM přidal i nějaké siege, tam byla bitva vyrovnaná, protože než jsem se k nim prokousal, tak udělali slušné škody ale i tady je hezké že i do armored jednotek takto obrněných (a v GS) dával siege jen 25 místo 50 dmg což je obrovský rozdíl nehledě na to, že do svých vlastních dával dmg plné pokud střílel do melee. V této bitvě jsem spíš udělal chybu já že jsem špatně microval 2 immortaly (ty jsem postavil v reakci na to že jsem viděl siege) a nepovedlo se mi s nimi dostat se k tankům, kdybych je měl kousek vedle své GW army a šel přímo na siege, tak věřim že bych to vyhrál.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 11:34:54 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Tak neviem, ale jeden z nas zrejme nespravne chape funkciu stitu u immortala. Podla mojich vedomosti stit immortala funguje tak, ze ak je dmg vyssi nez 10, tak stale dostane 10. Redukcia dmg zo shield upgradu a z GS sa podl amna pocita PRED tym nez je dmg zredukovany na 10.

Moja verzia: Immortal ma dostat dmg 20, vdaka svojim stitom ale dostava len 10. Upgradneme mu stit na 2 a schovame ho pod GS. Dmg 20 sa zredukuje na 20-2-2 = 16... vdaka specialnym stitom ale dostane stale len 10.

Tvoja verzia: Immortal ma dostat dmg 20, vdaka svojim stitom ale dostava len 10. Upgradneme mu stit na 2 a schovame ho pod GS. Dmg 20 sa vdaka specialnym stitom zredukuje na 10. Vdaka upgradom da lej na 10-2-2 = 6.

Kto ma pravdu? :) Podla mna ja, ale netestoval som to. Pride mi logicke ze immortalov hardened shield redukuje dmg az po zapocitani vsetkych bonusov. Dmg od nepriatela je predsa najprv redukovana ked prejde cez GS, na jeho stity narazy az potom.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 11:40:44 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Já jsem to včera testoval a dostával jsem od marauderů po 6 dmg do štítu. Taky jsem myslel, že to funguje tak, jak píšeš ty, ale včera se ukázalo že ne. Pokud jsem se nějak blbě nepřekoukl, ale fakt myslim že ne :)

Logiku do toho zapojovat nemůžeme .. jasně, mělo by to nejdřív jít do GS a pak až do jeho štítu logicky. Ale v tom případě by i logicky neměl třeba marauder dělat do štítu immortala 20 dmg, protože ten štít neni "armored" to je jen to tělo pod ním, takže logiku bych v tom raději nehledal.

Nicméně ty immortaly jsem psal jen jako doplněk hlavním smyslem toho příspěvku bylo jak se ten štít a upgrady dají využít pro neutralizaci damage od mariňáků a od marauderů do light jednotek :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 12:19:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 11. kvě 2010 20:37:13
Příspěvky: 659
Mate to kluci hezky spocitany, ale zapominate na jednu promenou. Schvalne jestli na to prijdete...

_________________
Yarin dont play sports, he plays games of all sorts, plugs in all ports, who wears short shorts.
muj stream v 720p na ->http://www.justin.tv/yar1n<-
archiv epizod Yarin vs Internet na ->http://yarinvsinternet.blogspot.com/<-
Yarin vs Internet Live Po, St, Pá ve 20:00
Yarin vs Ladder Live Út, Čt ve 20:00

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 12:36:34 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Myslíš proměnnou "protected Integer EMP;" ? :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 13:08:30 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 11. kvě 2010 20:37:13
Příspěvky: 659
Stealman píše:
Myslíš proměnnou "protected Integer EMP;" ? :)


sice nvm co ma byt ,,protected Integer'' ale asi cca tak :)

_________________
Yarin dont play sports, he plays games of all sorts, plugs in all ports, who wears short shorts.
muj stream v 720p na ->http://www.justin.tv/yar1n<-
archiv epizod Yarin vs Internet na ->http://yarinvsinternet.blogspot.com/<-
Yarin vs Internet Live Po, St, Pá ve 20:00
Yarin vs Ladder Live Út, Čt ve 20:00

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 14:22:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Ja jen dodam k puvodnimu tematu. MMM+viking+banshee, jak rika Day9 "Just fucking kill him". Nemuze mit silny ani vzduch ani zem, pokud ma tolik druhu jednotek (aspon v early/mid game). A proti MMM me tossove dostavaji proste Colosem/Immortalem (podle mnozstvi mariny). Nejak sem si jeste nevypestoval cit, po cca 800 hrach, pro to udelat presne spravny pocet vikingu. Bud jich je malo (vetsinou), ze nez zabiji Colosa tak je pul armady roasted, a nebo s vyssim stupnem nasrani jich je pak moc a prezijou jen vikingove a medivaky a zeloti a slakeri me jsou zabit...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 20:41:04 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
K funkcii stitov immortala. Testoval som to.

GS skutocne stahuje dmg do stitov immortala z 10 na 8. Upgrade stitov nie. Cize proti terranovy sa sity neoplati upgradovat (aj tak bude mat ghostov ;) Radsej armor.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: P vs T
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 21:03:27 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
GoodWill píše:
K funkcii stitov immortala. Testoval som to.

GS skutocne stahuje dmg do stitov immortala z 10 na 8. Upgrade stitov nie. Cize proti terranovy sa sity neoplati upgradovat (aj tak bude mat ghostov ;) Radsej armor.


Čili jde jen o pořadí, kdy se jednotlivé akce počítají. Guardian shield jde očividně až nakonec (což je pro Protossa dobře).

Mimochodem, strašně Terranů vůbec nepoužívá proti tossovi tanky, což je imho hrubá chyba, spolu s EMP to drtí fakt pěkně (i ty Immortaly po zásahu EMP sfouknou jak papír :) ).

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz