No v tychto pripadoch velmi zalezi na mape, hravam dost teamovky, vacsinov v zlozeni ZTP
,
2v2 a zvlast 3v3 mapy su dost velke, a mas iba 2 mozne scenare: hrate spolu na jednom mieste alebo kazdy osamote. Ak mas tusaka na 3 alebo 2 zergov (ak su 3 a idu vsetci 6 pool su dementi) treba ist hned na scout, podla velkosti mapy prvym alebo druhym vyrobenym workerom. Wall zacnes stavat preventivne (T alebo P), ak vidis ze ide 6/7 pool tak vacsinov neni problem pre terrana to zawallovat cele aj ak je rampa velmi siroka, vtedy si vsak je potrebne uvedomit si kolko budov bude na to treba, preskocis rafinerku a ides stavat wall. ako T mas x variantov ako to uhrat mozes si dovolit dokonca prestat na chvilu produkovat scv az na minutu pri zachovani mineral incomu (bez rafinerky 2x rax 2x SD, OC)
Vybavene - jeden hrac obetuje tech a ide v podstate mineral only cim dojde k minimalnemu eko zdrzaniu (a v hre 3v3 ak oni sli 6-pool sa snad ani neda hovorit o nevyhode)
Ak ste kazdy sam je situacia jednoducha (neni moc co ine riesit) - klasicke 1v1 postupy akurat s tym ze zerg musi reagovat poolom (preto je dolezity velmi skory scout), podla situacie moze obetovat ovika a ist iba na 9/11 dronov 1-2 crawlery/pripadne crawler qeen ak sa citi a brani sa dronami pri crawleri, ktory samozrejme musi postavit hned vedla hatchky. Da sa tak odrazit aj 3*6pool, minimalne sposobit velmi vazne straty. Vtedy su na tahu partaci ktory to musia vyriesit. (T ide optimalne hellion, toss moze zealotov s tym ze k tomu techuje)
Treba pocitat s tym ze su dobry hraci ktory ti do tych crawlerov nepojdu, ale to uz je kapitola sama o sebe.
Hovorim nemyslim si ze je to taky problem ubranit, kriticky je skory scout, velka mapa dava obrovsku vyhodu. Potom uz len netreba spanikarit.
Teamove hry su dost ine ako 1v1, videl som low diamant zerga (1v1, 2v2) ktory v teamovkach nevedel odrazit 2x 6-pool, kvoli zauzivanym postupom a potom potom bronzoveho zerga, ktory hra hlavne teamovky (zlato), ktory s tymto nema absolutne problem.
inac ovela lepsie funguje 2x 7-pool (v 3v3, v 2v2 naozaj situacne a podla mapy), 6-pool sa fakt neopla, skor sa osvedcil 7 pool (zdrzanie je minimalne, par sekund max, vyskusane), vtedy ma zerg ovela lespiu poziciu na ci uz pokracovanie v tlaku alebo prechod na makro, zasas zalezi od mapy.
Tot moje skusnenosti s team games na urovni gold/platina vo veci 6-poolov (osvedcene aj proti diamantovym hracom, kde vsak treba pocitat s tym ze diamant ma v plane aj alternativu ak to nevyjde, nie ze 6lingov potom dalsie lingy, nevyslo, leave)