Pralev píše:
Zenedar píše:
je vide aklaine ze porad zijes minulosti laser game po patchi se pvp hodne zmenilo typu ze colossove se nahrazujou archonama neni to jen o colossech a upgrady hrajou v mirrorech hodne velkou roli obzvlast kdyz se uz upousti od laser game
Já teď nějakou dobu nehraju vůbec, ani nesleduju replaye... Proč se to změnilo zrovna po patchi? Vždyť to, že se Archoni stali massive, nemá zrovna na PvP vliv, ne? (pokud odmyslíme případný bonus VR proti Archonům, což by byl spíš důvod, proč Archony nepoužívat než proč je používat víc)
Chargeloti jsou velmi silní, dokud nemá soupeř víc než 1-2 colosse.. před patchem ale stačilo, aby měl pár sentry a chargeloti nemohli dělat vůbec nic. Teď mu sentry nepomůžou, protože archoni FF rozbijou. Druhá věc je větší range archonů, kteří tak pohodlně likvidují soupeřovy zealoty.
Zenedar píše:
tak archon se zealotem s charge te muze zabit natechujes ty colossi a hlavne late game se da hrat kombinace archon colossus protoze archon dava vetsi dmg do zealotu a dobre tankuje dmg od soupere
já jsem hrál asi 20 PvP s buildem 3-4 gate DT -> expo+chargelots+archons a buď jsem vyhrál s těmi DT, nebo jsem prostě prohrál, i když jsem udělal na začátku dmg/expandoval dřív.
ok, tak si vymysli nějakou třeba 80 food army s archony, zealoty, colossi a já si za stejné minerály+gas vymyslím svou, složenou hlavně z colossů..hodíme to do unit testeru a uvidíme.