Noall píše:
...souhlas, normalne nech jen maly pruchod a hod tam zealota s prikazem, aby se nehybal...az se dostanes vys, tak tech cheesu uz tolik neni...(i kdyz zrovna vcera sem se hloupe nechal prejet cannon rushem
)...a taky souhlas s tema phoenixema, po patchi je proti zergovi jezdim v podstate porad, jen cekam az jich mam pet, je to mozna trosku riskantnejsi, ale oni pak sundaji queenu na jedno zvednuti - navic prinutis zerga utratit za spore crawlery, vyradis ze hry muty a donutis ho techovat na hydry - a na ty uz sem pak pripraveny s colossy (a sli by samo i ti HTs)..
Já nečekám na 5ks, zbytečnost, mezitím je nechám přes A-move proletět okolí a sejmou scouta a v počtu 3 jdu na bázi. Na sejmutí queny stačí 3, chápeš, čím dřív ji zabiješ tím dřív bude mít trable s larvama a o to ti jde, když budeš čekat další minutu tak to může být i 8 larev na jednu hatchery, v té době má většinou 2 takže 16 larev a to už je co říct.
Nehledě na to že riskuješ vyscoutování a už tam budou claveři nebo mass quen. Jináč máš pravdu s těmi colosy, stavte raději ty, protože HT jsou moc těžká na micro a proti hydrám potřebujete plošnou damage proti light jednotkám a to vyjde na stejnou a hlavně lidi většinou ani neví jak je používat, dokonce jsem potkal jednoho co to nevěděl ani v master lize.
Já proti zergům stavím colose až v late game pokud přežije nebo mě ještě neporazil.
Docela dobrý typ vlastně, bylo by skvělé kdyby někdo zkušený udělal průvodce pro používání casterů/kouzelníků celkově, typy pro ně a podobně. Já se vyznám pouze v protosských ale u jiných ras s tím mám výrazný problém, ne že bych nevěděl co umí ale zase tak jednoduché to není. jako příklad co uvedu je to, že naprostá většiná lidí nev,í že bouře od HT, když se hodí na sebe se nesčítají a podobně.