Hraju výhradně Tosse, takže používání ht proti terranům je pro mě velmi známá a velmi oblíbená taktika a v neposlední řadě i velmi účinná.
Asi nejsnažší obrana proti stormům je prostě se ihned stáhnout s armádou, rozhodně v tom nestát, ale ani to není dokonalé, nějaký dmg terran vždy dostane a při stahování po něm pořád tossovi jednotky pálí. Takže opravdu účinná obrana jsou ghosti s emp, to, že na ht nedostaneš s emp není úplně pravda, ze začátku boje si většina tossů drží ht za armádou, ale jakmile chtějí stromovat, tak musí ht dojít"na dostřel" a to je chvíle, kdy se hraje kdo z koho, kdo to dřív včas zmáčkne. Celkem dobrý je mít ghosty prostě zamixovaný s cloackem v army, rozhodně bych je neměl někde stranou pod extra skupinkou, jelikož terran nemá moc kouzlících jednotek, tak při označení celý army by měl být ghost vybrán jako hlavní volba v pravo v rohu, takže můžeš krásně s celou army pohybovat a dávat emp, nemělo by to být o nic těžší než dávat třeba scan, prostě nechat army bojovat a jakmile uvidíš ht, napálit na něj emp, ht jde krásně rozpoznat díky jeho "fázovému pohybu" kde za sebou nechává svůj modrej obraz, je to celkem výrazná animace, takže to by jsi měl na bojišti vyhledávat a o další micro bych se na tvým místě nijak více nestaral, prostě mít vybranou celou army i s ghostama poslat to do útoků přes A a hledat ht a nervózně držet prst na emp.
