StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 07. čer 2024 3:35:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: TvX ghosts
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2011 9:52:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. zář 2010 14:18:09
Příspěvky: 375
zkousely ste nekdo nejaky ghost openingy po patchi sem si rikal ze by to ted mohlo bejt celkem zajimavy ale na TL nic ohledne toho nemuzu najit ..

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvX ghosts
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2011 10:08:46 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
http://lmgtfy.com/?q=ghost+opening+team+liquid

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvX ghosts
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2011 10:18:25 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
v TvP: kazdopadne 3rax ghost semi-allin pujde jet s par maraudery navic, coz je fajn :) nebo mozna ulejt stim o dost driv a pushnout jen s marinakama se stitem, stimem a ghostem? :)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvX ghosts
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2011 11:42:31 
Offline
 Profil

Registrován: stř 22. zář 2010 14:32:54
Příspěvky: 124
Nieco som skusal, paradoxne proti tossovi sa neopla nejak velmi tlacit na ghosty hned na zaciatku (najma kvoli 4 gatom a pod.), okrem emp a mozno nejakeho snipu na zealota ak je tam, sa moc nechytaju. V TvP som skusal kombinaciu Ghost/MM a to sa oplatilo dost dobre avsak znova netreba tlacit moc na ghosty (pri nejakom timing pushi ti stacia 2 ghosti na emp, ostatne musi byt MM aby bola sila v utoku, ten ghost moc dmg tomu tossovi nespravi).

Ovela lepsie to je v teamovkach tam sa to dost opla ak ides proti T P. (emp tossovi a snipe do marauderov a v 90% sa stiahnu, ak nie znicis ich)

Problem v tom ist nejak viac na ghostov je, ze sa pomerne dlho robia a potrebujes dve rafinerky (ak uvazujes nad upgradami). Ale dost dolezity je moebius reactor (+energia pre ghostov) vtedy sa proti bio pushom dost oplatia, hlavne nejaky marauder push je dost smutny ked mu to rozsnipis na rampe, ale ten uprgade musis ist skoro, vynachadza sa velmi rychlo takze nez ti vybehne druha varka ghostov mas plno energie aj na emp aj snipe.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvX ghosts
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2011 12:49:28 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
4 gate poznas a pokud nezazmatkujes, mel bys ho ubranit. 3 rax ghost funguje skvele proti rychle expandujicim tossum, a kdyz ghosta rushnes doopravdy poradne a toss techuje a drzi rampu jen par jednotkama, dobrym EMP sejmes sentry a ukoncis hru hned z fleku;)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvX ghosts
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2011 13:16:07 
Offline
 Profil

Registrován: stř 22. zář 2010 14:32:54
Příspěvky: 124
77white píše:
4 gate poznas a pokud nezazmatkujes, mel bys ho ubranit. 3 rax ghost funguje skvele proti rychle expandujicim tossum, a kdyz ghosta rushnes doopravdy poradne a toss techuje a drzi rampu jen par jednotkama, dobrym EMP sejmes sentry a ukoncis hru hned z fleku;)


To suhlasim, to co som pisal bolo myslene skor vseobecne, ze je rychly ghosti su doobri ale netreba sa nich moc spoliehat. (to co ty pises je to co som hovoril ze moc na ghostov netlacit stacia ti 2ks na dobre hodene emp pri prvom utoku, ostatne by T mal mat v MM aby bola dostatocna utocna sila)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvX ghosts
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2011 13:41:46 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
77white píše:
4 gate poznas a pokud nezazmatkujes, mel bys ho ubranit. 3 rax ghost funguje skvele proti rychle expandujicim tossum, a kdyz ghosta rushnes doopravdy poradne a toss techuje a drzi rampu jen par jednotkama, dobrym EMP sejmes sentry a ukoncis hru hned z fleku;)


Hm, proti jakejm volům to hraješ který maj sentryny nastrčený na jednom místě hned u okraje rampy a vůbec nescautujou? Když totiž toss dělá byť jednu z těchto věcí tak se přes FF nedostaneš. Vzhledem k tomu že já za tosse praktikuju všechno a jsem vážně hodně špatnej hráč, tak vážně nechápu, myslel jsem že ty seš master ne?

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvX ghosts
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2011 17:20:05 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
nemas je na jednom miste ale dost protossu si jde pro colosse i na one base a je hodne popularni tedko veci typu 16 nexus ci 3gate expa a to tenhle build nehorazne ponizuje

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvX ghosts
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2011 17:31:20 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Zenedar píše:
nemas je na jednom miste ale dost protossu si jde pro colosse i na one base a je hodne popularni tedko veci typu 16 nexus ci 3gate expa a to tenhle build nehorazne ponizuje


No v PvT je podle mého fakt sebevražda snažit se určovat tempo. Říkám to z pohledu diamonda, ale můj styl tohoto matche byl, že jsem reagoval na terrana a měl jsem to jako nejúspěšnější match. Prostě ta jeho pěchota je v early bez taktické výhody typu cliff neporazitelná.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: TvX ghosts
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2011 18:58:57 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
saltazar píše:
Zenedar píše:
nemas je na jednom miste ale dost protossu si jde pro colosse i na one base a je hodne popularni tedko veci typu 16 nexus ci 3gate expa a to tenhle build nehorazne ponizuje


No v PvT je podle mého fakt sebevražda snažit se určovat tempo. Říkám to z pohledu diamonda, ale můj styl tohoto matche byl, že jsem reagoval na terrana a měl jsem to jako nejúspěšnější match. Prostě ta jeho pěchota je v early bez taktické výhody typu cliff neporazitelná.


Protoss diktuje tempo, pokud se teran neuchyli k one base hre. Kterou protoss dokaze velice efektivne utnout. 16 nexus na vetsich mapach uplne bez problemu a ani 3raxer nema moc sanci, jak to zvratit. Pokud se nesnazis o jeste silnejsi allin napr s ghostem, nebo treba tanky/banshee/marine (to vse z jedne baze).

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz