Antti píše:
klasický 3 rax, nic jiného než lame hraní, které ti vydrží max do goldu, pak ani stímhle neuspěješ a budeš umět prd. Když to sem tam jedu, tak nevím přesně časování, ale těsně před útokem se mi dodělá +1 na zbraně.
Velmi hodnotné a prínosné pre každého
3xRax je pomerne častý build, ktorý má svoje opodstatnenie (podľa mňa).
Ale nedá (nemal by sa) sa hrat univerzálne a funguje si myslim aj vo vyšších ligách (aj nie ked ides slepo vela MM + a-move). Ten build co napisal je skratka jedna varianta 3rax openingu, ktory sa da zahrat rôzne, aj sa da rôzne prejst do mid game (aj ked pri uvode 3x rax je to trocha obmedzenejsie). Jediný problem tohto MM timing pushu je ten, ze nie kazdy sa s nim vie vysporiadat a je na zaciatku pomerne nebezpecny (a dava moznost silnej agresie zo zaciatku).
Ten build podla na relativne v poriadku, SD-RAX-RAF a potom by som to trocha zmenil (aspon ja to mam tak) ze marine/OC a az potom supply depot, podla toho ako to vyjde s SCV produkciou (teda aby CC nestalo, ak treba pockat na SCV co sa dorvyraba tak pockat, supply depot davat iba v tedy ak vidim ze mi to nezdrzi OC, a az potom depot, lebo v tom case ten SD tak nepotrebujes a stihnes ho tak ci tak).
Dalsia vec po prvom marinovi techlab - dajme tomu, ale hned po tom tech labe by som dal robit najprv stim (a teda nevyjde ti hned na maraudra) a shells az na druhom techlabe. utocim tak aby sa mi dokoncil stim pred superovou base. ked uz. Mas sice mozno o nieco mensiu army ale mas stim aj cc o hodne skor.
Zas ale zalezi na tom proti komu hras, proti tossovi su sice lepsie maraudre, ale v tom case uz ma waprgaty a neni jedno kedy tam dojdes. A ak ma aspon dve sentry tak sa asi stiahni. tam uz to chce pomerne velmi zdravy usudok ci som alebo niesom schopny spravit nejaku dolezitu skodu a zalezi to na vela veciach.