satik píše:
Merlin píše:
Jen pro info, ja hraju (na ladderu) randoma a obcas si dokonce davam naschval T

Zcela evidentne jsi jinou rasu nehral ty. Jak zjistit za P, co toss jede? dokud neni observer/phoenix, nezjistis o souperovi nic, coz tossovi trva zhruba stejne dlouho jako postavit terranovi vikinga. Zerg ma overlordy, jenze ti jsou pomali - akorat o nej zerg prijde na marinakach a nezjisti nic. A s detekci jsou na tom taky zhruba stejne, ten raven oproti observerovi az o tak delsi dobu postaveny neni, navic mas u vsech ras vezky, ktery muzes mit opravdu brzo.
Zas tak hrozne to za zerga neni. Preventivne delam jednoho overseera a prolitavam bazi... pokud nelze proletnout, je tu changeling (n-krat). V early je to holt prace dronu

Vidim ze uz to tu bylo

Scan je swinarna, ale budiz, celkem logicka funkce... Observer se mi libi, ale taky je zabitelny, a vzdy jej od prota ocevate... Overposer je dost rychly + changeling (ci dva), a vite co se deje... jeste dalsi vec je creep-tumor

mnoho hracu jej ignoruje (a ne ze by mi to vadilo). Rozsirovani po 2-3 zaroven (treba z druhe queenky, creep se pri trech siri neuveritelne rychle) a mate fullmap-control (no control po strance - vim co se deje, vec jina jest: "mohu s tim neco udelat?").
Jinak mame (zerg) jeste speedlingy (hned dva, a kazdy jinam + patrol move), takze to zas tak zle neni. A v early mam jako zerg suverene nejvetsi prehled o mape kvuli observerum (popr. 1-2 zerlingcata)/(jen do te zakladny nevidim do prichodu tier2). Za zergy se da skoutit celkem fajn, v tomto terran vazne.. mrkne tam, mrkne tam, ale kdyz ma smulu, uvidi prd, a jeste ho to neco stoji. Nevypada to ted tak, ze je na tom nejhur protoss (obs/proba/phoenix/DT[ha ha, hloupost])?
Jako zerga me vyslovene s*ali tanky, protoze ten splash + base dmg byl proste nehorazne moc na tak low-hp-jednotky. Vse na 1-2 rany (speedlingove se k marine ani nepriblizili, aby dostavali na hubu i marina/marauderi, pokud souper nekontroluje tanky), ted 35 = zerlingcato/a mrtve, ale v okoli to jeste zije a bezi dal (rozdil jak swina)... a ma to vic zbyvajicich hp (BTW +1 armor a vsichni jsou 2shoot+, coz je nehorazny rozdil). Maraud + vysadek je taky humus (hardcounter ala zerling je naprd, protoze nez je sejmou, sejme spravne mnozstvi marauderu cokoliv, ale to je dle meho veci pomeru hp vs dps, alternativou jsou hydry, daji se dobre pouzit, a prestoze nejsou uplne nej jednotky, tak je doslova zboznuji).
Trochu zmatene myslenky, ale snad to nekomu pomuze, ci to nekomu udelat radost pri cteni ;-D Argumenty piste nize