To jsou vždycky balance
Jednou je zerg nehratelný pomalu tam ho dostavájí jenom Reapry a heliony či blink stalkery a pheonixy.
Momentálně je zerg zase nejsilnější.
Pokud se člověk ubrání 4-7 gate má 3 expanze potom je to v klidu
Podstatě Zerg je pořád to samé do kola
Protoss instant win Zergling + mutalisk na tohle jsem momentálně neviděl obranu nad tím padají i profíci tak rychle že se člověk diví. Mass rouchu pravidla kdy zerg musel mít více exp už jsou klišé. A point move a masujem ale win.
Zerg - to nemám rád to skončí většinou začátek masovaní lingu a banelingu + potom rouchu a infestoru.
Terran - klasika jede bud marine + sige tank nebo heliony ze zacatku a banche.
Většinou zerg ani nedovolí postavit protoss dalši 2. expu. Dnes jsem se dival na dreamHackTV kazdý protoss tam prohral nad zergem pokud nejel fakt nějakou brutalní podělavku tak se mu podarilo vyhrat první kolo jinak ne.
Mutaliskové jsou momentálně peklo + rouchove GG se nemusí ani řešit taktika. Končí to většinou 2. expy zerg a 1. expa protoss