StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je stř 04. pro 2024 8:55:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Je to na jedno brdo :(
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 13:23:29 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
@Mahy: absolutny suhlas.

1. Infestori ma v PvZ poslednu dobu neskutocne vytacaju. Vidim partu infestorov, tak na nich poslem partu charglotov (easy, ved ich len nakrajam). Prd velebnosti. Ani sa k nim nedostanem a ani utiect ma nenechaju :D
2. Efektivny baneling drop je podla mna narocny na zahranie, ale ten efekt stoji za to. Ako toss to tiez neznasam.

A potom uz len scouting, nech vies co toss robi... ale uznavam ze to mas tazke. Ja s tossom proti zergovi prehravam malokedy. Casto staci aj 2 gate push s 6-8 zealotmi.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Je to na jedno brdo :(
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 14:54:06 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Tady v tom topicu se trvdí že v PvZ nesmí zerg nechat protosse napokoji a furt ho otravovat. Dříve jsem od vás slýchával že zergovi maximálně vyhovuje když je v klidu a může si dronovat. To co popsal aklain mi přijde jako styl hraní terrana z biotikou. Nejsem proti invencím, ale tohle mi prosím vysvětlete jako noobovi co není master.

Co se týče mahiho tyhle rady si odpusť, protože je to brutálně účinný. :(

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Je to na jedno brdo :(
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 15:18:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 03. pro 2010 9:14:52
Příspěvky: 165
tak problem je hlavně v tom když se protos nechá nerušeně expandovat na prvni a nadejbože i na druhou expu tak je hotovo. Nehledě na to když protos namasí 200/200 tak je zerg naranej musí mit cca 4x takovou přesilu což na určitých mapách prostě nejde. Základem boje proti protosovy a celkově moderní přístup zerga mi ted přijde najít kombynaci v makro a ofenzivní hrou.

nicméně pořád si myslím že klíčem k úspěchu u zerga je makro jde o to ho zvládnout co nejrychleji a nejlepe když se zerg může od 3 minuty opírat o dvě základny a od 6-8 o tři je to o dost snažší pak rychle přejít na armádu ale nedejbože když si člověk v klidu dronuje a najednou utok.

nebo alespoň to jsou moje postřehy zatím mám největší úspěchy s jak tou říkám já switchovací taktikou. Která je krutě závislá na scoutu čili dronuju a jak vidim že se v nepřátelské bázi něco děje rychle switchuju na výrobu jednotek.

ale jak sem tu dnes postoval u zerga co hra to originál každopádně jsem reaktivní tip reaguji na postup soupeře. Jak ofenzivně tak defenzivně.

_________________
Obrázek
dejte echo zahraju s každym trening vždy a všude :D
Zylvar #355
Problém způsobený tankem je i tankem řešitelný.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Je to na jedno brdo :(
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 16:12:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. pro 2010 23:27:05
Příspěvky: 162
Skylleer píše:
Toss counteruje vsim vsechno , zerg toho musi mit dokopy 4x tolik , jeho counter tvori pocet a ne technologie , na tosskej deathball musis mnoho nasobne vetsim deathbolem sevrit ho ze vsech stran poradne nasolit a opeprit a jeste ktomu ve stejny chvili mu vymlatit zakladnu pak uspejes :)

Jo, taky mi to tak přijde :-). Co se tyce technologie, tak Toss si upgraduje zbrane jak pro T1 jednotky (Zealot), tak pro T3 jednotky (Coloss), takze jemu se to neskutecne vyplati. Zerg kdyz chce, aby hydry nebo roache tosse jenom nesimraly, tak upgradne range attack, ale kdyz prejde na ultry nebo broodlordy, tak zas musi upgradovat pekne od 1 levelu.

Aklain píše:
tak sem zde abych spasil tvoji dusi jak bylo zmineno :D

jestli se ti nelibi co tosove hraji, proc je to nechas hrat? vem si moona nebo julyzerga... z idry si vubec priklad neber, to je naprogramovanej idiot co dela porad ty stejne chyby a porad dela to same a pak se vzteka, zpatky k tomu moonovi a julymu, tem se taky nelibi tenhle gameplay styl protosu, a co delaji? nenechaji je to hrat, kdyz se sevres a cekas s cim protoss prijde.. je jasne ze mu to akorat maximalne vyhovuje... harasuj, utoc, dostavej ho porad pod natlak,.. nalitavej s mutama z jedne strany,, roachema ho otravuj z druhe, nesmis ho nechat ani chvilicku v klidu,,, win ti to 100% nezajisti, ale porad vetsi pravdepodobnost ze vyhrajes nez kdyz budes cekat az si udela 200/200 a pak se muzes vztekat jak chces,,

doporucuju ji, sezen si repy prave tech 2 zminovanych..

Dik, ze jsi prisel spasit moji dusi :-D. Na herni styl Idry mam stejny nazor, ale vic rozvadet to tady nebudem. Na to uz jsem taky prisel, ze urcita cesta na Tosse vede skrz drop taktiku na vice mistech najednou, ale ne kazda mapa je tomu bohuzel naklonena :(. Jinak s natlakem je to tezky, kdyz

1. zerglingove se pres wall nedostanou, protoze tam staci jeden stojici Zealot a pro jistotu maj tossove Sentry + Warp technologii, kterou v pripade potreby warpnou dostatecny pocet jednotek na odrazeni = nezastihnes je nepripraveny.

2. Kdyz toss vezme brzo prirozenou expu, tak ma vetsinou uz forge a u obou zakladen kanony, ktere jsou nejen ucinne proti lingum, ale i proti overlordum, takze scouting bez obeti nejak moc neprichazi v uvahu a je spise o stesti, jestli neco objevis nebo ne :(

MaHi píše:
Pár postřehů ZvP

-používej infestory!!!!!! Fakt jsou od patche brutální!
-používej banelingy dropy. Paralerní likvidace 2 těžeb je super... plus když do toho zvládneš útočit, tak toss je tak imobilní a funguje jen v deathballů, že většinou neví kam dřív skočit
-Pustit Tosse na 3. základnu se ještě dá... Jakmile má Toss 4 základny tak nejde porazit! Proto hned jak to jde upgrade rychlosti ovíků a absolutní map control!
-Zkus jet místo Roach speed, první tuneling claws a burrow! S trochou micra jsi schopný rozmrdat mu komplet všechny sentry s minimálními ztrátami
-Upgraduj aspoň na 2/2 ( minimálně )
-od 10 minuty ke každé mineral lině spore colony a spine crawler!!!! ( Na DT a harras phoenixů )
-Proti hardcore kempícímů Tossovi si zaber celou mapu hatcherkama ( jen ať nemůže těžit a ty ať máš po vytěžení možnost přesunu na více míst )

To je pár věcí co mně napadlo :) snad ti to pomohlo

Díky za postřehy, vážim si toho, už jsem to zmiňoval jinde, že do tvojí "příručky" jsem nejednou nahlídl. Infestory zkusim použít, chvilku teda bude trvat, než si navyknu s nimi počítat. Dropama jsem už pár tossů zničil, a to i v případě, že měli třeba 8 collosů a mix pozemní armády. Bohužel, jak jsem už odpovídal Aklainovi, ne na každý mapě to jde (co si pamatuju, tak se mi to povedlo na Delta Quadrantu).
Když Toss bere třetí, nebo i tu čtvrtou - kam by měl směrovat útok? na tu expu? na jinou těžící expu? drop do mainu? S tím dropem je potíž, že než aby se Toss složitě vracel, tak se to prostě zvrhne v basetrade, což vzhledem nenutnosti stavět produkční budovy u Zergů dopadá prohrou, protože mě prostě trvá dýl, než všechny ty gatewaye zničim.
Burrow je slušný, už jsem se o to i snažil, ale mám tak trochu podobný problém jako ty dříve - hraju na pomalém PC, detaily mám na minimum a i při menší potyčcte mi hra reaguje se zpožděním (kliknu "R" a pauza, pak burrow :-D). Bohužel to zpoždění většinou znamená ještě jeden zásah do jednotky, což znamená její smrt. Takže to se moc nedá :/
Upgrade, viz. odpověď Aklainovi (= Toss ma 1 upgrade utoku pro komplet T1 až T3 pozemni army, Zerg ma dva = hydra zvlast, ultra zvlast)
Zajímavý tip s Hatcherkami :-) vyzkouším.

saltazar píše:
Co se týče mahiho tyhle rady si odpusť, protože je to brutálně účinný. :(

Nech ho, tohle je Zergskej koutek a je jedině dobře, že se podělil o poznatky. Už je na čase to těm tossům začít vracet! :-)

Závěrem bych chtěl poděkovat všem co sem napsali. Ještě dodám můj poznatek, jednou se mi povedlo Protosskej Ball (gateway jednotky + 5 Colossu + pár Voidrayí (cca 4)) zničit kombinací Ultra+Hydra. Normálně jsem to poslal proti němu tak jako to Protoss posílá na Zergy a vyšlo to :-D Těch hyder jsem tam měl tak 20, Ultralisků, tak 10 +/-. Dost jsem se divil. Zapojení Ulter by mohlo být myslim si řešení, ono to, že rozšlápnou Force Field je řekl bych stěžejní schopnost, navíc tankují damage líp jak roache, přičemž hydry mají volné pole působnosti, díky tomu, že můžou útočit ve více řadách (narozdíl od toho, když je od range 4 (spíše až 5) zablokují roache. Co si o tom myslíte?

_________________
"Let's get down to business"
ID: 235
Obrázek
Navštivte nás: OBSERVER - herní a informační StarCraft II portál


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Je to na jedno brdo :(
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 16:21:14 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
Citace:
Závěrem bych chtěl poděkovat všem co sem napsali. Ještě dodám můj poznatek, jednou se mi povedlo Protosskej Ball (gateway jednotky + 5 Colossu + pár Voidrayí (cca 4)) zničit kombinací Ultra+Hydra. Normálně jsem to poslal proti němu tak jako to Protoss posílá na Zergy a vyšlo to Těch hyder jsem tam měl tak 20, Ultralisků, tak 10 +/-. Dost jsem se divil. Zapojení Ulter by mohlo být myslim si řešení, ono to, že rozšlápnou Force Field je řekl bych stěžejní schopnost, navíc tankují damage líp jak roache, přičemž hydry mají volné pole působnosti, díky tomu, že můžou útočit ve více řadách (narozdíl od toho, když je od range 4 (spíše až 5) zablokují roache. Co si o tom myslíte?


v dobe kdy na tebe de deathball nemas ultry jinak zalezi dost na podminkach terenu jak ultry muzou obklicit deathball. ja teda radsi volim 200/200 armadu mutalisku z upgradama to deathball docela instantkiluje :)

Rozebirate tady 2 typy hrani zerga
a) agresivni skoro ze vsech larev se delaj jednotky

-musi zpusobit urcite skody
-velmi dulezity larva inject
-dokonala znalost timingu oponentovi rasy

b) defenzivni styl (Idra style)

-spociva vtom udelat co nejmensi armadu avsak dostatecnou na to aby odrazila soupere
-delat hodne dron
-vyborny scouting
-dulezite skusenosti se hrou
-nikdy neutocit


oba styli maji sve kouzlo styl a) je takovej docela allinovej kdyz to poseres tak uz temer neni sance se vratit. Styl b) je teda aspon pro me mnohem zabavnejsi dulezite je mit hodne expanzi a nebit v supply blocku tzn. 30 supply volnejch.

ja hraju oba tyto styli podle mapy hrad defenzivne na metalopolis close position je hardcore level proto volim neakej nydus 3roach push atp. to same kdyz si o to oponent rika 1gate expa...



EDIT: este k tematu protoskej deathball jako makrujci zergove mame 200/200 asi o 3 minuty driv nez oponent tzn. dobrejch 30 supply. Takze na nic necekat a zautocit ucelem tohodle pushe neni vyhrat nebo zabit souperovu armadu de o to ji co nejvic nahlodat v pripade death ballu sejmout co nejvic kolosu a voidrayu a pak se jend modlit aby se armada stihla udelat driv nez souper prejde mapu :). Pokdu jde po expanzich tak ji puste jak jesterka ocasek proste jen utyct dronama a nekde jinde zacit delat novou expu.

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Je to na jedno brdo :(
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 16:36:30 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. pro 2010 23:27:05
Příspěvky: 162
Chelios píše:
... a pak se jend modlit aby se armada stihla udelat driv nez souper prejde mapu :)...

To je přesný :-D

To mi připomnělo názor. Osobně mi přijde, že Warp-in technologie je tak trochu OP ne z jednoho, ale ze dvou hledisek.
1. zkracuje výrobní čas (by mě zajímalo, jestli si to Blizzardi uvědomili nebo jestli v ballanci počítali s časy výroby jednotek z normálních gatewayí). To by ale dejme tomu nebyl ještě takovej problém. Větší problém je č. 2.
2. Vyrobené jednotky se nemusejí prakticky nikam přesouvat, stačí je warpnout kousek od boje (je pochopitelně potřeba Pylon, ale ty musí toss tak jako tak stavět, kvůli suply). Nejenom, že čas, který ostatní rasy při útoku ztratí pochodem jednotek přes mapu, neexistuje, ale navíc Toss může všechny vyrobené jednotky (třeba 10) poslat do boje rovnou v jednom chumlu tam kam zrovna potřebuje a ne, že se mu trousí z různých míst mapy na bojiště.

Díky tomuto je 4gate s pylonem v nepřátelské bázi tak vražedný. Zerg udělá hatchery na 4x4 políčka + se za nějakou dobu udělá koláč creepu... takže o nějakém momentu překvapení s větším počtem jednotek nemůže být řeč...

je pravda, abych jen nevypichoval výhody tossů, že klasický harras v rannější fázi hry je za tosse hodně obtížný.

_________________
"Let's get down to business"
ID: 235
Obrázek
Navštivte nás: OBSERVER - herní a informační StarCraft II portál


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Je to na jedno brdo :(
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 17:03:23 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: sob 07. srp 2010 21:14:31
Příspěvky: 286
Bydliště: Tábor
rikat o warpu ze je op je jako rict ze zerg si muze udelat 50 dron najednou op :)

_________________
Aklain:stfu... add to ignore list


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Je to na jedno brdo :(
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 18:21:02 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Warp technologie se dá říct že je základem protosské technologie, vždyť ani budovy se nestaví ale warpují, sebrat protossům warp by znamenalo tu rasu udělat nehratelnou. A zase tak slavné to není, zerg sice musí vyrábět přímo z hlaváků, ale zase může mít předpřipravené drony a znich během pár sekund vyklubat armádu a co jako.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Je to na jedno brdo :(
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 18:35:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 27. pro 2010 23:27:05
Příspěvky: 162
Jako bych nic nenapsal :-D omlouvám se, že jsem to strhnul na off-topic ;) Kdyby měl někdo zájem, může se se mnou o to pobavit přes SZ :-D

_________________
"Let's get down to business"
ID: 235
Obrázek
Navštivte nás: OBSERVER - herní a informační StarCraft II portál


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz