Skylleer píše:
Toss counteruje vsim vsechno , zerg toho musi mit dokopy 4x tolik , jeho counter tvori pocet a ne technologie , na tosskej deathball musis mnoho nasobne vetsim deathbolem sevrit ho ze vsech stran poradne nasolit a opeprit a jeste ktomu ve stejny chvili mu vymlatit zakladnu pak uspejes
Jo, taky mi to tak přijde
. Co se tyce technologie, tak Toss si upgraduje zbrane jak pro T1 jednotky (Zealot), tak pro T3 jednotky (Coloss), takze jemu se to neskutecne vyplati. Zerg kdyz chce, aby hydry nebo roache tosse jenom nesimraly, tak upgradne range attack, ale kdyz prejde na ultry nebo broodlordy, tak zas musi upgradovat pekne od 1 levelu.
Aklain píše:
tak sem zde abych spasil tvoji dusi jak bylo zmineno
jestli se ti nelibi co tosove hraji, proc je to nechas hrat? vem si moona nebo julyzerga... z idry si vubec priklad neber, to je naprogramovanej idiot co dela porad ty stejne chyby a porad dela to same a pak se vzteka, zpatky k tomu moonovi a julymu, tem se taky nelibi tenhle gameplay styl protosu, a co delaji? nenechaji je to hrat, kdyz se sevres a cekas s cim protoss prijde.. je jasne ze mu to akorat maximalne vyhovuje... harasuj, utoc, dostavej ho porad pod natlak,.. nalitavej s mutama z jedne strany,, roachema ho otravuj z druhe, nesmis ho nechat ani chvilicku v klidu,,, win ti to 100% nezajisti, ale porad vetsi pravdepodobnost ze vyhrajes nez kdyz budes cekat az si udela 200/200 a pak se muzes vztekat jak chces,,
doporucuju ji, sezen si repy prave tech 2 zminovanych..
Dik, ze jsi prisel spasit moji dusi
. Na herni styl Idry mam stejny nazor, ale vic rozvadet to tady nebudem. Na to uz jsem taky prisel, ze urcita cesta na Tosse vede skrz drop taktiku na vice mistech najednou, ale ne kazda mapa je tomu bohuzel naklonena
. Jinak s natlakem je to tezky, kdyz
1. zerglingove se pres wall nedostanou, protoze tam staci jeden stojici Zealot a pro jistotu maj tossove Sentry + Warp technologii, kterou v pripade potreby warpnou dostatecny pocet jednotek na odrazeni = nezastihnes je nepripraveny.
2. Kdyz toss vezme brzo prirozenou expu, tak ma vetsinou uz forge a u obou zakladen kanony, ktere jsou nejen ucinne proti lingum, ale i proti overlordum, takze scouting bez obeti nejak moc neprichazi v uvahu a je spise o stesti, jestli neco objevis nebo ne
MaHi píše:
Pár postřehů ZvP
-používej infestory!!!!!! Fakt jsou od patche brutální!
-používej banelingy dropy. Paralerní likvidace 2 těžeb je super... plus když do toho zvládneš útočit, tak toss je tak imobilní a funguje jen v deathballů, že většinou neví kam dřív skočit
-Pustit Tosse na 3. základnu se ještě dá... Jakmile má Toss 4 základny tak nejde porazit! Proto hned jak to jde upgrade rychlosti ovíků a absolutní map control!
-Zkus jet místo Roach speed, první tuneling claws a burrow! S trochou micra jsi schopný rozmrdat mu komplet všechny sentry s minimálními ztrátami
-Upgraduj aspoň na 2/2 ( minimálně )
-od 10 minuty ke každé mineral lině spore colony a spine crawler!!!! ( Na DT a harras phoenixů )
-Proti hardcore kempícímů Tossovi si zaber celou mapu hatcherkama ( jen ať nemůže těžit a ty ať máš po vytěžení možnost přesunu na více míst )
To je pár věcí co mně napadlo
snad ti to pomohlo
Díky za postřehy, vážim si toho, už jsem to zmiňoval jinde, že do tvojí "příručky" jsem nejednou nahlídl. Infestory zkusim použít, chvilku teda bude trvat, než si navyknu s nimi počítat. Dropama jsem už pár tossů zničil, a to i v případě, že měli třeba 8 collosů a mix pozemní armády. Bohužel, jak jsem už odpovídal Aklainovi, ne na každý mapě to jde (co si pamatuju, tak se mi to povedlo na Delta Quadrantu).
Když Toss bere třetí, nebo i tu čtvrtou - kam by měl směrovat útok? na tu expu? na jinou těžící expu? drop do mainu? S tím dropem je potíž, že než aby se Toss složitě vracel, tak se to prostě zvrhne v basetrade, což vzhledem nenutnosti stavět produkční budovy u Zergů dopadá prohrou, protože mě prostě trvá dýl, než všechny ty gatewaye zničim.
Burrow je slušný, už jsem se o to i snažil, ale mám tak trochu podobný problém jako ty dříve - hraju na pomalém PC, detaily mám na minimum a i při menší potyčcte mi hra reaguje se zpožděním (kliknu "R" a pauza, pak burrow
). Bohužel to zpoždění většinou znamená ještě jeden zásah do jednotky, což znamená její smrt. Takže to se moc nedá :/
Upgrade, viz. odpověď Aklainovi (= Toss ma 1 upgrade utoku pro komplet T1 až T3 pozemni army, Zerg ma dva = hydra zvlast, ultra zvlast)
Zajímavý tip s Hatcherkami
vyzkouším.
saltazar píše:
Co se týče mahiho tyhle rady si odpusť, protože je to brutálně účinný.
Nech ho, tohle je Zergskej koutek a je jedině dobře, že se podělil o poznatky. Už je na čase to těm tossům začít vracet!
Závěrem bych chtěl poděkovat všem co sem napsali. Ještě dodám můj poznatek, jednou se mi povedlo Protosskej Ball (gateway jednotky + 5 Colossu + pár Voidrayí (cca 4)) zničit kombinací Ultra+Hydra. Normálně jsem to poslal proti němu tak jako to Protoss posílá na Zergy a vyšlo to
Těch hyder jsem tam měl tak 20, Ultralisků, tak 10 +/-. Dost jsem se divil. Zapojení Ulter by mohlo být myslim si řešení, ono to, že rozšlápnou Force Field je řekl bych stěžejní schopnost, navíc tankují damage líp jak roache, přičemž hydry mají volné pole působnosti, díky tomu, že můžou útočit ve více řadách (narozdíl od toho, když je od range 4 (spíše až 5) zablokují roache. Co si o tom myslíte?