Ještě bych ti poradil aby jsi si dával velký pozor na dropy, je nepříjemné když vidíš u tvého bývalého nexusu 8stim-marauderu. A jinak proti tomu je fakt nejideálnější počkat, rozexpit, nedovolit expu, pokud nemá turrety tak warpprism nebo voidy(popřípadě phoenixe, ale musíš dobré micro se zvedáním SCV a utíkaním před marinaky) Popřípadě na některých mapách, třeba Shatered temple nebo Shakuras jde postavit pod mainou pylon ( na shatteredu mysleno jako v tom krovi, na shakurasu jakoby ta naturalka mezi 2mi hornimi spawny, a mezi 2mi dolními spawny kde je ta expa) a jen hod vision( observer, colos, cokoliv) a warpni nějaké zealoty/ stalkery/ popřípadě sentry se 3mi zealotmi s FF na scv aby neutekly. Pokud je připravený i na toto - jeden 2 siege tanky na odstřelení pylonů, vikingy na Warpprismy nebo missile turrety, tak na to kasli, zbytecne utrácíš minerály a gas. Jak bylo řečeno namasuj Warpgate a ve finále ho ukosíš popkou a upgrady, protože si armu obnovíš za 10sek ze 20ti Warpgate. Ještě doporučuji postavit aspon 3 observery, který ti hlídaj ty dropy, nebo můžeš pokud máš tam zaparkovat 2-3 phoenixe, pak ani nemusíš koukat jestli tam neco letí
. Pak techni každý upgrade, i speed na observery a warpprismy, hodí se to a navíc máš XXX surovin( nemusíš ale tak proč ne). Speedobserverama získáš strašný mapcontrol, ta rychlost je asi 3,5 nebo 4, takže tím s patrolem získáš velké uzemí. U warpprismy vždy když bojujete dej Transport, příbliž se k arme, phasemode, warpni posily( přes zkratku W nebo přes skupinu) a zase po postupu si s ní přelet blíž, aby jsi měl rychleji posily.Těch posledních pár vět už je micrově náročnější, ale většinou těch +20 jednotek s warpprismou udělá dost. Pokud by jsi chtěl něco na zničení té barikády, mužeš zkusit warpprismelevator (
http://www.youtube.com/watch?v=Rgle3QwDcZY ) ale musíš předtím odpálit ty turrety, nepřítel tak ztratí výhodu bunkrů, siegetanků( 4 sek na zasiegenutí) a planetarku případně. ovšem tady už je to APM opravdu velký. To je zatím všechno co mě napadá, dá se ještě mothershipou vortexnout armu a zničit obranu a pak tu armu, nebo mass recallnout za obranou linii.