MinOs píše:
Counter push rozhodne nie je chujovina. Nikto nevraví, že musíš ísť 1a na jeho main. Máš výhodu, trochu ho zatlač do obrany a zatiaľ zaisti expu, prípadne snipeni jeho expu, získaj kontrolu nad mapou, obsaď stred a xel nagy. Závisí to od toľkých faktorov, že baviť sa o niečom takto všeobecne, aj keď je to fajn, keďže sme sa už dostali trochu na úroveň oproti predošlým stránkam, v podstate nemá zmysel.
Ale to už IMO není counter push, to je jenom, že na něj psychologicky zatlačíš. Nicméně suohlasím, tohle takhle řešit nemá naprosto význam. Ale stejně si myslím, že obecně counter pushe neumí ani solidní platiňák správně posoudit(a to už se bavíme o cca 80 % hráčů, kteří by to neměli dělat, resp. neumí dělat). Většinou právě získanou výhodu tím ztrácí. Zase je problém neupadnout do "ha, tohle zmrkvil, teď to v klidu vyhraju" modu. V tomhle se mi líbí postupné získávání výhody, řekněme odrazit první push, následně získat map control, pomalu abusovat mírnou převahu a pak většinou protivník chytne amok a vrhá do útoku veškeré zdroje a pokud hráč toto přežije, tak vyhrál... většinou s poznámku "šak ty celou hru eném bráníš, luckere mizerná, FU OMFG NUP" atp. ;).