StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 3:34:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 255 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 11:34:25 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
Weezing píše:
omg ashen, koukni se na nasl finals mc vs puma. MC hrál fenix opening v každé hře. Když máč dobré upy a ff tak gate armáda mmm porazí. To že ty to neumíš zahrát, neznamená že to tak není. Pamatuju ještě jak adelscot dal v tsl mvpho čistě masem stalkerů a zealotů.
EDIT: S těmi voidy sem myslel 3 gate voidray a tím zabiješ skoro jakoukoli armádu terrana bez bunkrů zvlášt na rampě. Koukni třeba na gsl genius - virus.
EDIT2: DTčka nejsou jen o allinování. Přečti si článek na pralvovejch stránkách. Nechce se mi to ted vypisovat.


tak ne ze bych chtel schazovat pralevovy stranky ale potom co jsem si precetl o infestorech bych jeho clankum moc neveril

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 11:41:42 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
Zenedar píše:
Weezing píše:
omg ashen, koukni se na nasl finals mc vs puma. MC hrál fenix opening v každé hře. Když máč dobré upy a ff tak gate armáda mmm porazí. To že ty to neumíš zahrát, neznamená že to tak není. Pamatuju ještě jak adelscot dal v tsl mvpho čistě masem stalkerů a zealotů.
EDIT: S těmi voidy sem myslel 3 gate voidray a tím zabiješ skoro jakoukoli armádu terrana bez bunkrů zvlášt na rampě. Koukni třeba na gsl genius - virus.
EDIT2: DTčka nejsou jen o allinování. Přečti si článek na pralvovejch stránkách. Nechce se mi to ted vypisovat.


tak ne ze bych chtel schazovat pralevovy stranky ale potom co jsem si precetl o infestorech bych jeho clankum moc neveril

Na začátku tam píše že to napsal někdo jinej a on to jen hodil na stránky.

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 11:50:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Chvili mi to tady prisl jako klasicke "Scissors: Rock is so OP, nerf rock! Paper's fine." :D pak to preslo v hadky TopDia/Master vs. Bronze/Silver :D

Abych pridal svuj Terransky pohled. Pokud toss nechce abych mu neco scoutnul tak mu to nescoutnu...resp. musim na to mit stesti. Pravdou je ze jsem ted chvili nehral, tak nevim jak se hraje pro phoenixum, mockrat sem je nepotkal, ale DT rushu, void ray apod. sem si uzil az dost...a umi pekne potrapit...zvlast kdyz netrefim scan (scout jinym zpusobem vetsinou nepripada v uvahu). Nejvetsi problem ktery sem proti P vzdycky mel bylo 3gate robo...je to safe vs. vetsine terranskych openingu...a musim rict ze s prehledem.

To je muj pohled...zadna teorie, ci whine co by se jak dalo hrat, ale moje zkusenost.

2Ashen: Proc jsi tak vztahovacny...nenasel sem jedinou nadavku od weezinga. Zajimalo by me z ceho cerpas tu jistotu, ze tvuj nazor je ten spravny??

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 15:12:48 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Stoky: Tak trochu nechápu tvou větu "Pokud toss nechce abych mu něco scoutnul tak to nescoutnu". Nikdo jiný než T nemá instantní absolutně nezastavitelný SCAN, který vždy za jakýchkoliv okolností INSTANTNĚ hodí KAMKOLIV po celé mapě a soupeř nemá ABSOLUTNĚ žádnou možnost s tím COKOLIV dělat. Vždyť T má nejsnazší scout ze všech .. druhý je Zerg a nakonec Toss.

1. SCAN - nelze zastavit nijak
2. Changeling - nelze objevit ani detectorem, musí to objevit náhodně hráč sám
3. Observer - lze objevit jakýmkoliv detektorem + stojí resources, výše uvedené scouty nikoliv, ovšem jako jediný není časově omezen, což ale nevyvažuje nevýhodu že je možné ho do báze prostě nepustit

Paradoxně je to tedy jediný Protoss, kterému může být scouting znemožňen vůlí soupeře. Protože stačí pár turretů kolem báze a čau babi.

Sorry že to píšu takhle ale prostě mi přijde blbý aby hráč rasy kerá jako jediná vlastní nezastavitelný scout tvrdil, že nemůže scoutnout bázi rasy které jako jediné může být chce-li to soupeř scout znemožňen.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 15:25:54 
Offline
 Profil

Registrován: pát 20. srp 2010 15:55:36
Příspěvky: 287
zajimavej theorycraft akorat ze povidas opet slusnej nesmysl protoss ma nejsnazsi scout vzhledem k tomu ze observer je invis a muze najit v podstate cokoliv nahazet si turetky funguje mozna tak na papire nebo v tvoji hlave ale v realu zaturlit turetkama nevim v 8 minute aby me neco nescoutnul zajimava investince tak kolik 5 turetek dejme tomu= 750 mineralu jeee tohle terran mohl mit v jednotkach nj tak sice protoss to nevedel ale stejne to defnul rpotoze toho mel vic tak treba priste a oprav me jestli nemam pravdu ale scan odhali na chvili celou mapu ze terran vzdycky najde vsechno? jsem myslel ze kvuli tomu se tech budovy davaji treba na stranu od gateway aby to terran nenasel ale tedko uz to delat nebudu kdyz to nema cenu a oni stejne vzdycky vsechno najdou

_________________
Obrázek
Pokud Vás Aklain argumentuje pralesní ligou, tak mu připomeňte tuhle hru http://www.uloz.to/8782895/aklain-vs-zasz-3-sc2replay


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 15:28:54 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Zenedar: Jo jasně tak sorry shodneme se teda na tom, že T nemůže před Tossem nic schovat ale Toss schová cokoliv stačí se pomodlit a SCAN určitě padne vedle. Máš pravdu, že mě hlupáka to nenapadlo, vlastně je tolik snadných možností jak counterovat scan, jen mě všechny v první chvíli nenapadly. A taky jsem si neuvědomil, že turret detecting range je jen 2 políčka, takže vlastně jich musíš mít 8 kolem jedné budovy kterou chceš utajit. Díky za objasnění, už to chápu. KDyž ty jsi ten mástr, tak je to jasný, je to jak řikáš.

EDIT: Jo a navíc pokud má P tu smůlu že mu náhodou něco ten observer detekuje, tak to nevadí, protože je nesmrtelnej a strašně rychlej, chybí mi základní znalosti no :) tak se všem omlouvam.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 16:04:34 
Offline
 Profil

Registrován: pát 08. říj 2010 15:42:44
Příspěvky: 97
Já si myslim že scan je teda horší než obs, samozřejmě obs stojí surky ale je pohyblivej časově neomezenej, zatímco scan vidí jen určitou oblast a stojí energii, dá se říct že i minerály když místo toho můžes mít MULU.
A co se týče overseera hraju sice jen gold, doufám brzo v platinu, ale changelinga mi tossové odhalí vždy přecejenom bežící zealot po základně je divnej když si to warpujou většinou rovnou k army, u terranů je to tak 50/50 někdy odhalí někdy ne, a proti zergoví většinou neodhalí, když si nevšimnou přímo overseera.
Takže za mě:
1.Obs
+neviditelnost
+mobilita
-musí se vyrábět(ne že by to byla nějaká extra nevýhoda ale nějakej čas přece jenom zabere)
-stojí surky
2.Scan
+kamkoliv, kdykoliv
+nedá se bloknout
-statickej
-stojí mulu
-omezená "životnost"
3.overseer(changeling)
+nestojí krom overseera nic
+mobilita
-dá se lehce zneškodnit
-omezená "životnost"

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 16:17:43 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
1) Zergové nescoutují changelingama. Rozhodně se na to nedá spolehnout. Někdy to zkusí a záleží na lucku. Scoutují lingama, overlordama.
2) Counter na scan je opravdu mít budovy od sebe.
3) Terran se nemůže obestavět turetama, max jednu k armě aby ten obs nemohl být na armou celou dobu.
4) Připadá mi stealmane že ostatní rasy moc nehraješ a vidíš to ze svého "tosského" pohledu.
5) Turetka stojí 100 minerálů
6) Zasz má pravdu

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 16:28:10 
Offline
 Profil

Registrován: sob 20. lis 2010 1:00:11
Příspěvky: 189
nic si nenalhavejme, obse Tossum "zavidi" obe zbyvajici rasy, je to ten nejlepsi zpusob scoutu ve hre...jeho nevyhoda neni to, ze stoji money (25/75 zas neni takova palka za to, co nabizi), ale prave to, ze bere misto v robo...takze kazda jeho ztrata boli, pac se prerusuje vyroba tosskych klicovych jednotek....a jinak jestli Tossove mate problem se dostat skrz turrety do zakladny, mate halucinaci fenixe (100/100 a v nedavnem patchi snizena doba vyzkumu) - a ten je dost rychly na to, aby vam ukazal vsechno, co uvnitr T/Z ma...;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - Pořád stejně..?
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 16:49:45 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Já neřikam že obs je špatnej ale vy to asi zas vidíte taky z tý svý strany. Všimnout si obse je jednodušší než changelinga. Stačí když je poblíž turret, nebo raven .. nebo když si člověk všimne vlnícího se obrazu, dá scan a nazdar. Já neřikam že je špatnej ale nezřídka se mi stává že mi ho sestřelí Terran bez problémů .. ono zase s jeho rychlostí hledat někde 2 minuty skulinku je taky dost na nic, občas je potřeba mít přehled prostě hned, nebo alespoň brzo a to je zase nevýhoda obse kterou nikdo nezmínil. Když ho vyrobim tak trvá pěkných pár desítek vteřin než doletí k nepříteli a to je sakra nevýhoda. A když ho pak po cestě náhodou něco zahlídne tak je po něm. Opravdu nevidim v čem je lepší než scan, na co mi je mít tam vision "přád" bohatě stačí jednou za minutu hodit scan a podívat se co se u soupeře děje .. vidět každýho jeo novýho maraudera nepotřebuju :)

Pokud si dobře vzpomínam tak v SC1 měl obs alespoň upgrade na rychlost ... ten nechápu proč tu není, tím by ten scout byl trochu dynamičtější. Jinač phoenix ano, ten scoutne v pohodě, to máte pravdu.

Já bych měl prostě raději INSTANT UNSTOPPABLE SCAN za 50 energie .. to je můj názor a na ten mam snad nárok :-D


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 255 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz