Selendis píše:
Seipik píše:
Selendis píše:
Vsetky achievementy som mal kvoli nedostatku casu do jedneho tyzdna. Tazke ci lahke, treba si uvedomit ze ak niekto hrava ladder, tak ma ovela vacsi skill ako pritom ked hral WoL kampan, takze sa to posudit neda.
To je pravda, ale právě proto Blizzard mohl předpokládat že většina hráčů už má zkušenost s WoL a mohl udělat kampaň na brutal a achievementy o dost těžší.
Praveze to blizz nemohol spravit tazsie. Mam kopec kamaratov co maju WoL a aj HotS, ale venuju sa len kampani a ladder vobec nehraju/nehrali. Pre nich je kampan na brutal velmi obtiazna a niektore hard achievementy su snad skoro neziskatelne.
A v tom je ten problém, oni totiž začali dělat hry, aby to udělalo i 10-tileté dítě (to samé např. i Diablo 3).
Potom jsou ty obtížnosti totálně k ničemu a výzvy nejsou výzvy. Dřív se nikdo nezajímal jestli to udělá 100% hráčů nebo 1% hráčů, prostě když na to někdo neměl, tak to neudělal a musel trénovat. A potom mu kampaň zabrala týdny a měsíce (viz warcraft 1,2 nebo SC1, C&C), což bylo super.