StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 21. lis 2024 12:22:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
PříspěvekNapsal: pát 15. bře 2013 19:47:37 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Spoilery povoleny!*

Toto bych rád viděl jako volný topic pro lidi, kteří již HotS dohráli a mohou si volně pokecat o tom, jak to hodnotí, která mise byla na houby, která byla fajn, jak je uchvátil příběh a tak dále :-) Prostě takové to kecání o singlu, dokud jsme plní dojmů z dohrané kampaně ;)

Spoilery povoleny!*

Ah, málem bych zapomněl:
Spoiler:
Spoiler je informace, která prozrazuje klíčovou část děje (např. rozuzlení) nebo jisté předem nečekané formální postupy (např. přechod některé části černobílého filmu do barvy).

Termínu spoiler se také používá v počítačových hrách, a to tehdy, když je hráči odtajněno řešení hádanek, úkolů nebo hraní zjednodušujících strategií či taktik, u nichž se předpokládá, že na ně hráč má přijít sám.

V komentářích na internetových fórech bývá zvykem umístit před pasáže obsahující spoilery varování.

Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Spoiler_(kultura)











Ano, je to hodně prázdných řádků, ale lidi občas klikají kam nemají a nerad bych jim to zkazil :D




















* pokud sem někdo vleze i přes tento název a toto upozornění a bude řvát něco o spoilerech, tak je to blbec :-)
(nepředpokládám, že tu takový topic je a nenašel jsem ho ;))

_________________
deacon


Naposledy upravil deacon dne pát 15. bře 2013 19:50:48, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
PříspěvekNapsal: pát 15. bře 2013 19:48:52 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Tak, dámy a pánové, jak hodnotíte? :-)

+ příběh
+ délka(odhadem mi to zabralo 3/4 WoL, tzn. na datadisk jsem spokojen)
+ evolution missions - člvoěk si otlapkal jednotky, než je použil
- některé jednotky jsou vyloženě zbytečné
- některé evoluce jsou vyloženě zbytečné :(
- panika NPC v některých misích, člověk si je tolik neužije, když mu pořád někdo tvrdí, jak se to pokazí :D
+ různorodost misí!!
+ hrdinové mohou umírat(občas)
+-+-+-+-+- konec :D :D Tak rozpolcený už jsem dlouho nebyl. Na jedné straně jsem takový konec nečekal, na druhé částečně ano a rozhodně to není konec, jaký bych chtěl :D

Celkově bych tomu dal tak 9/10. Na 10 by to chtělo víc filmečků a pocit, že další díl je za rohem... toho se snad nedočkám ;)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
PříspěvekNapsal: pát 15. bře 2013 20:11:32 
Offline
 Profil

Registrován: pát 15. bře 2013 19:50:57
Příspěvky: 51
... mno, čekal jsem více.
Mé hodnocení tak 7/10. Nějaká přiložená minihra (Lost Viking ve WoL) nebo skrytá mise (Hybrid ve WoL) by hodnocení zvedly.
Příběh je dosti chaotický. Jelikož je to druhý díl ze tří, tak to vcelku chápu. Avšak mám dojem, že za ty roky od vydání WoL mohl být vymyšlen lepší děj. Celkově mě štve lineárnost kampaně. Ve WoL se v průběhu času objevovalo mnoho postav a zase mizelo. Na celkovém dojmu to nijak neubralo. U HotS to místy vypadá jako bych se díval na 5 filmů naráz, přičemž všechny mají stejný začátek i konec, jen hlavní děj je vždy úplně o něčem jiném.

Mini kampaň druhé rasy také potěšila.

Souhlasím, že některé jednotky byly absolutně zbytečné. Mnohé evoluce se zdají až přemrštěné, jako třeba ta poslední :D :D

...ale ten konec....ou, ... nevěděl jsem zda utřít slzu, či odinstalovat HotS.
Věřm, že po vydání LoV bude kampaň tohoto datadisku mnohem smysluplnější a určitě mnohem lépe hodnocena.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
PříspěvekNapsal: pát 15. bře 2013 20:20:51 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Já mám v zásadě asi jen dvě výtky. Jedna je příběh, resp. jeho podání a menší chybky. Na začátku ještě super, i pozvolná proměna Kerrigan zpět do Queen of Blades (i když ne tak úplně) se mi hodně líbila, nicméně pak to začalo být klišé nad klišé... a hlavně strašně odfláknuté dialogy. Poměrně dobře ty chyby vystihuje tahle recenze (i když je jinak až příliš kritická a kritizuje i věci, které mně se líbily) - http://www.gosugamers.net/starcraft2/features/3161
Malinko mě zamrzelo, že při konfrontaci Kerrigan a Durana nedošlo k nějakému překvapivému odhalení "hele, já jsem Duran, pamatuješ? :)", ale možná nakonec ani nebylo potřeba.
Vsuvka se Zerusem mě lehce nudila (asi nejslabší "planeta" ze všech těch 8 nebo kolik jich je), moc se mi celá ta myšlenka Primal Zergů nelíbila a navíc mi přišlo, že Blizzard opět popřel svůj manuál SC1 :(
Konec se mi líbil :) Možná i víc než ve WoL :)

Druhá výtka je herního rázu - přehlcenost jednotkami a přílišná síla Kerriganky. Například Lurkera jsem mimo Evolution misi neudělal ani jednoho, Brood lordy jednou jen tak ze srandy, abych je taky měl, Infestory kromě té první mise, kde se použili, ani jednou (a to tu mají lepšího Neural Parazita než v MP :) ) atd... Zkrátka Ultraliskové, Roachové a hydry spolu s Kerrigankou válcovali úplně vše... a heal strašně, strašně OP :)

A teď z těch nejvýraznějších kladů :)

+ Náplň misí. Přestože některé vykradly WoL (třeba jedna z těch na Zeru byla prostě jen zkopírovaná Welcome to the Jungle), narozdíl od WoL tady doslova nebyla ani jedna, která by mě nebavila (ve WoL namátkou The Dig, Cutthroat, The Moebius Factor, Maw of the Void - asi nejnudnější mise vůbec, In Utter Darkness...). Všechny se hrály naprosto výborně, byly zábavné, propracované, perfektně udělané. Zvlášť mě bavily ty "dungeon" mise bez základen, jako například ta infestace protosské lodi, jak člověk začíná jen s larvou - naprosto vynikající mise! Podobně skvělá mi přišla With friends like these... (s Hyperionem).

+ Evolution mise. Paráda, strašně se mi líbily :)

+ Filmečky. Mám pocit, že jich bylo víc... Sice narozdíl od WoL tady byl jeden opravdu WOW film a sice intro (zatímco ve WoL bych přidal ještě souboj Zeratula a Kerrigan, který tady v HotS byl naopak tuze trapný, a taky New Gettysburg animačku), nicméně fakt se na ně pěkně dívalo...

+ Creep :) Zatímco v MP je to pro mě nezbytné zlo, které je strašně důležité (kvůli pohybu a hlavně vizi), ale otravné, tady mě vyloženě v každé misi bavilo ten creep šířit :) Naopak mě lehce zamrzela absence injectu larev, ale zase ty Hatchiers měly výrazně zrychlenou produkci larev oproti MP a taky jich mohly mít víc než 3, takže to nakonec nebylo potřeba...

+ Hard achievmenty. Nejprve mě úplně zarazilo a zklamalo, že narozdíl od původní WoL kampaně v době, kdy vyšla, není jeden normal achiev a jeden hard achiev, tzn. oba jdou udělat na Normal. Pak jsem zjistil, že jsou tam Mastery achievmenty, což je vždycky 1 na misi a na Hard. Takže ve výsledku ještě lepší :)

Mno to je snad vše, co mě napadá takhle z hlavy. Závěrem můžu jen říct, že WoL kampaň jsem považoval za absolutní vrchol, nejlepší RTS, co jsem hrál. HotS mi přijde ještě tak o půl třídy lepší a zábavnější.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
PříspěvekNapsal: pát 15. bře 2013 23:05:09 
Offline
 Profil

Registrován: sob 20. úno 2010 18:50:58
Příspěvky: 19
Technické zpracování úžasné! Jednotky a obtížnost? to je horší všechno jsem projel na hard bez zapocení. Jen bránění kokonu bylo horší, ale tam jsem udělal hrubou chybu. Využití jednotek nic moc. Roachové + Hydry + Ultry stačili na všechno. Zkusím ještě brutal, jestli to bude lepší. Hra mě vlastně vůbec nepřinutila k nějakým zajímavějším taktikám a skladbám jednotek.

K příběhu: Ze začátku mě to hodně chytlo, konečně taky pusa(mohla být lepší, dost špatná animace), údajná smrt Jima... to mi na chvíli zkazilo náladu, ale přece by ho nenechali umřít. Tady začala trochu nuda a honba za nalezením Jima. Zeratul to trošku ozvláštnil, ale bylo to suché. Zergové prostě nejsou tak přitažlivý jako terrani. Pak po nalezení Jima, zklamání, vůbec se neobjevil. Stukov? co to mělo být? úplně jsem nepobral, proč tam je. Závěr mě zklamal úplně nejvíc, Děkuju a nic? Celý StarCraft toužím po nějakých zajímavých dialozích, které by mě vtáhli více do hry, ale ničeho jsem se nedočkal. Rozvedení nějaké další postavy a nic. Nova, Valerian něco o nich.

WoL bylo promakané, HotS to mělo posunout ještě dál, ale to se nekoná. Prostření mezi misemi prodělalo změnu k horšímu, mise +- stejné jako WoL.
Uvidíme, jak to vylepší multiplayer


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
PříspěvekNapsal: pát 15. bře 2013 23:58:57 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Nejsmutnější jsou asi ty dialogy... když člověk vzpomene na briefingy v SC1 a BW, to byly tak našlapané dialogy, člověk si leckteré pamatuje dodnes, u některých pořád mrazí v zádech :)
(http://www.youtube.com/watch?v=5VHEt-t-Ejs&playnext=1&list=PLD57F74E74948081B&feature=results_video nebo http://www.youtube.com/watch?v=nMdh7iolh4Y nebo http://www.youtube.com/watch?v=chO_cxl2qcQ nebo http://www.youtube.com/watch?v=b8sopLPwj7Q (nejen briefing, ale i rozhovor Raynora a Kerriganky na začátku mise) nebo třeba tenhle geniální proslov - http://www.youtube.com/watch?v=w8mmX9IjkhI)
Když si tohle člověk dneska shlédne a porovná to s dialogy v HotS, nevěří svým očím, jak strašně velký krok zpět Blizzard v tomto ohledu udělal :(

A ještě jedna výtka k příběhu... sbírání essencí... infikovanej Stukov (povstalej z mrtvých)... Duran... Amon... Od SC1 mi to přijde jako obrovskej odklon od sci-fi a příklon k fantasy...

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
PříspěvekNapsal: sob 16. bře 2013 1:05:53 
Offline
 Profil

Registrován: pát 15. bře 2013 19:50:57
Příspěvky: 51
... tolik k odfláknutému příběhu a jak z vysoka na nás, nadšené scifi a lore fanoušky, Blizzard s**e :)
Celkově umístění Amona do příběhu chápu. Nějak se musíme dopracovat k LoV. Avšak Duran, Štukov, Primal Zergové, další blbosti o tom, jak si Mengsk pěstuje Hybridy, ...to jsou jen zbytečnosti, bez kterých ta kampaň mohla být mnohem lepší...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Co takhle Easter Eggy?
Divil bych se, kdyby si tu někdo nevšiml toho největšího ""Swarm hungres" alá parodie na hlášku Arthase z Warcraft 3 (a celkově z WoW univerza).
Též v evoluční misi pro Roache. Tuším hned ta první, kde v jedné z komor stojí na platformě malý Diablo, kterého jsme již viděli ve WoL (Devil´s Playground) a drobný, téměř nerozpoznatelný Murloc Marine.


Je jich tam určitě více. Kampaň jsem projel na normal asi za 6 hodin, tak si ji teď postupně dávám na brutal (abych se trochu zapotil. Ta obtížnost je i na ten brutal místy primitivní) a všímám si více detailů ;)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
PříspěvekNapsal: sob 16. bře 2013 4:18:05 
Offline
 Profil

Registrován: ned 14. říj 2012 18:36:29
Příspěvky: 41
Proc ma tolik lidi potrebu psat, ze je kampan primitivni a pritom hraji na normal nebo hard? Tak hrajte na brutal a ziskavejte mastery achievementy! Pak to neni lehke ani pro progamery, viz treba Destiny, ktery musel jednu misi loadovat/restartovat asi dvacetkrat, aby ziskal mastery achievement a v dalsich misich jel uz radsi jen obycejne achievementy.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
PříspěvekNapsal: sob 16. bře 2013 13:51:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 26. zář 2010 9:16:21
Příspěvky: 55
Tak som to konecne dohral a musim povedat ze moje nazory su zmiesane. Na jednej strane som bol nesmierne nadchnuty z celkoveho prevedenia hry. Pacili sa mi nove lokacie, prostredia planet, nove zvieratka, aj te Leviathan bol celkom pekny. No na druhej strane co sa tyka pribehu ten siel mierne z kopca. Na zaciatku som sa nevedel dockat dalsich misii, no ku koncu som uz len odklikaval "Next Mission". Uplne prve misie v tom labaku boly podla mna perfektne. Potom ked chytili Jima a oznacili ho za mrtveho som si len povedal "Arctus vzdy v telke klame takze sa nieje cim znepokojovat :D" Napad s "Primal Zerg" sa mi pacil, to bola podla mna najlepsia planeta. Aj ked ten posledny BOSS len remake Belliala z Diabla :D No a odvtedy mi to pripadalo len "Kedy sa uz konecne dostanem k Megskovi...." Dalej sa mi pacili misie v ktorych mam len jednu postavu, ako tu uz pisali. A misia s Hyperionom bola tiez sranda. Samozrejme evolucne misie a Karriganovej Skill tree bolo urcite plus. Cely cas som hladal nejaku secret misiu, ale bud som ju nenasiel alebo tam nieje. No najvetsie sklamanie bolo z poslednej misie, ktoru som prevalcoval pachnucimi Ultraliskamu a teleportovacimi Swarm Hostami. Sice som to hral len na Hard ale cakal som nieco tazsie. Pamätam ze vo WoL som sa pri "All In" ovela viac zapotil.

Hodnotenie:
Celkovy dojem je samozrejme viac kladny nato ze je to datadisk dal by som tak 7,5/10 no keby to malo lepsie vyvrcholenie kludne by som pridal 1 bod. No na to si budem musiet pockat asi az do LoV.

+ Grafika a celkove spracovanie novych lokacii
+ RPG Prvky
+ Evolution misie

- Dej a nadsenie postupne upada -> Slaby zaver (Podla mna)
- Nevyvazenost -> Niektore evolucie su az moc OP ine zasa "useless", to iste aj skilly u Karrigan

_________________
Mám sa výborne, a čo vy?
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS - kampaň - SPOILERY POVOLENY!!
PříspěvekNapsal: pon 18. bře 2013 19:22:03 
Offline
 Profil

Registrován: pon 18. bře 2013 18:21:46
Příspěvky: 18
Noo takže trošku prikorením to tu trošku mojím zážitkom z hry, hlavne keď sa okolo príbehu tu točí veľa zaujímavých kritík :), ktoré uznávam sú vcelku pravdivé, ale vezmime si že HotS sa robilo a celkovo Starcraft 2 sa robí od Multiplayeru :) takže možno tak trošku nedokonalosť alebo nedotiahnutosť Singleplayeru je viac menej očakávaná i keď nový singleplayer priniesol zaujímavé novinky.

Na začiatok by som vytýčil cinematics v hre. Oproti WoL sa zmenily resp upravil sa ich vzhľad. Pripadajú mi oveľa lepšie aj po grafickej stránke ale hlavné je, že viac menej sú oddelené od enginu hry. Vo WoL to bolo stále tá istá grafika či už pri behaní a klikaní po Hyperione alebo až po boj Jima s Dr. Hansonovou v labáku, proste s low grafikou ste z tých mini cinematics nemali žiadny extra zážitok po vyzuálnej stránke, lebo boli vlastne súčasťou hry. V HotS tomu tak však nie je. Hru máte na minime a napriek tomu su tentokrát cinematics oddelené od hry a graficky veľmi pekne spracované i keď je pravda, že vo WoL sme mali o jeden CGI cinematic viac tieto tu mi predsalen priniesli väčší zážitok i keď uznávam, že neboli úplným majstrovským dielom hodným Oscara za scenár.

Ďalej čo sa týka príbehu samotného. No mnohí z vás vytýkajú, že okolo postavy napr. Valeriana bolo toho málo povedané. Úprimne toto bol datadisk pre Zergov a preto niet sa čomu čudovať, že sme sa toho veľa v hre nedozvedeli. Mám prečítané všetky knihy zo Stacraft univerza a musím preto Blizzardu uznať, že príbehy Valeriana moc ani nebolo potrebné rozvádzať v hre. Úprimne všetko máte v knihách dokonca s lepšími dialógmi od skvelých spisovateľov takže ak chcete príbeh pozadia mrknite tam :). Čo sa týka už priamej dejovej línie z počiatku ma veľmi ohromil prolog a začiatok hry. Dlho som uvažoval ako Blizzard započne hru, a dostalo sa mi peknej odpovede v prológu. Čo sa týka už putovania po planétach pôvodne som to rozohral na brutale a chcel som to čo najskôr prejsť. Bol som zvedavý na každý dialóg a príbeh takže som sa moc nevenoval evolution misiam ani achievementom. Preto som spočiatku išiel misie, ktoré by skutočne Kerriganová asi na začiatku nešla :D a na Char som šiel až po Kaldire a Zeruse. To bola chyba lebo niekoľko dialógov so Zagarou mi potom ušlo. Ničmenej príbeh ma vcelku oslovil pekne gradoval len ku koncu to bolo skutočne iba o tom ako sa čo najskôr dostať do cieľa. Dlho som ale čakal na Hybrid príbeh, ktorý ma úprimne zaujíma najviac, pretože je hlavnou dejovou líniou v SC2. Narud mi prišiel ako zaujímavé prekvapenie ono očakával som starého Durana, ale bolo mi jasné, hneď ako som si jeho meno čítal, prečo si to tak zvolil Blizzard. (Narud naopak Duran)...z neškodného vedúceho výskumu Moebius foundation vo WoL sa stal jeden zo starých a veľmi nebezpečných záporákov, ktorý mi objasnil trochu dôvod prečo Moebius zrazu tak toho vedel o Artefakte XelNagov, čo Kerriganovú zmenil do ľudskej podoby a prečo ho tak veľmi chceli použiť. Ničmenej príbeh sa skončil tak ako som to videl z uniknutých prác na youtube i keď trochu poupravené to bolo nakoniec ale to je samozrejmé, no asi som si to video nemal kukať pred rokom aspoň by som bol viac možno prekvapený :) V každom prípade hodnotím príbeh na 9/10.

No a nakoniec sa dostanem k obtiažnosti hry a jej koncepte čo sa týka misií a achievementov. No tu by som to povedal jednoducho. WoL bolo na brutale fakt brutal. Misie boli niektoré fuu na niekoľko opakovaní a loadingov a mal som niekdy až také nervy že som to vypínal. Napr. In Utter Darkness tak to som fakt dokončoval ako posledné na brutale :D alebo poslednú misiu kde som pôvodne zle išiel tech strom a nemal planetary fortress bez ktorej sa to nedalo pri nydusoch prejsť poriadne. Iba tých pár misií mi zabralo niekedy 2 dni dokopy. No ale v HotS som prešiel hru na brutale za 7 hodín a to som sa ani poriadne nezapotil. Úprimne zergovia sú strašne OP rasa keď viete dobre rozbehnúť ekonomiku z hrania multiplayeru a pri tých tech vylepšeniach stačilo fakt par kombinácií jednotiek a šlo to. Ultraliskovia? lol ak som vôbec použil dákeho tak ani neviem :D Najväčšie škody jednoznačne robili dobre vylepšený Banelingovia :). Kerrigan ako jednotka s tým healom proste príliš OP. Jediná misia čo mi robila problem bolo asi na brutale udržať Kerriganin kokon, pokiaľ to tam zle rozohráte tak za prvé heh :D pri toľkých jednotkách to nemusí dobre komp zvládať :D a za druhé ani vy samotní :D ale aj to som ako tak dal :D i keď LTT no napriek tomu brutal obtiažnosť sa ani nechytá na WoL. Master Achievementy krásny bonus do hry už sa na nich pomaly pracuje a musím uznať jedine toto ma na tom teraz najviac drží.

Takže to by bolo všetko ohľadom Singleplayeru. Multiplayer som ešte poriadne nerozbehal takže k tomu sa nejdem zatiaľ vyjadrovať i keď nové taktiky ma celkom lákajú :D Celkovo sa mi hra páči teším sa už na nové pokračovanie a hlavne na pokračovanie príbehu a jeho pomalé vyvrcholenie :D Amon hmm I am still waiting for you :) ......

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/2181800/1/Merneron


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz