tak když už se nám rozjela Beta pro širokou veřejnost, musím zmínit dojmy z ní :
Celkově si myslím, že se moc BO v závěru nezmění....ale což, beta teprve začala
Terran sice momentálně začíná defenzivním mapcontrolem pomocí Widow mine, ale stejně v midgame jede stim bio+medivac. Jistě, dost tomu ublížil Helbot, jež je primárně na techlabu. Větší užití bych viděl na Reactoru s tím, že v tech labu by byl upgrade z Heliona na Helbota. Blue flame je v tech taky.
Protoss je vcelku dost změněn. Mothership core je úžasná jednotka. Zaparkovat s ní za oponentovou těžbou a snipovat workery, to je slast. Dost se zde hraje na nervy. Udlěat díky ní z Nexu na 60sec větší Photton Cannon a detector, to je již jen perlička. Pokud je možnost zablokovat vchod za naturálkou, je často vidět i Oracle. Dle mého je dost OP. Těch HP nemá sice moc, ale blok minerálu lze udělat prakticky na hranici dostřelu obranných věží a sejme to při správném micru celou těžbu. Ač jsem se děsil, jakou bude Tempest pohromou, jsem rád, že neslouží jako náhrada Carrieru (zatím je zachován). Jelikož k jeho produkci není potřeba Fleet Beacon, nachází velké užití jako podpora Colossů, kord když má aspoň +2 do útoku.
Co se Zerga týče, je proti němu nyní dost nutný mapcontrol. Pokud nevíte, zda jede Swarm hosty, nebo Infestory, prohráli jste (tedy aspoň bronz-gold liga
). Viper, ač celkově dost netradiční jednotka, je užíván hojně každým, kdo na něj má micro. Charge ultraliska je, mno řekněme si na rovinu, že poněkud zbytečný. Ale třeba jsem jen ještě nezažil situaci, kdy by mi tato abilita k něčemu prospěla.
Jediné, co nechápu, jak mohou chtít do Bety lidé, jež dělají stejné blbosti jako v WoL. 6pool a mutalisk haras -> ve WoL to nefungovalo, v Betě to nefunguje a na 100% to ani v HotS fungovat nebude. Je škoda, že nelze sledovat zoufalství v očích takového oponenta, jež ztratí svých 30 mutalisků díky Fungalu, když je nechá parkovat u blízké expanze
ale což, tyto individua zůstanou v low bronz a my, učenliví, jim brzy unikneme