StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 21. lis 2024 20:21:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Co očekáváte za nové jednotky?
PříspěvekNapsal: úte 30. lis 2010 12:35:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 19. lis 2010 12:58:08
Příspěvky: 42
Bydliště: Praha
Geene píše:
TomAceCZ píše:
za protosse bych privital cokoli co si poradi s tema za.ranejma muttaliskama, pac to je fakt jednotka ktera me neskutecne se... kdyz na me udela zerg mass muta tak se me podari tak jednou z 5 pripadu se tomu ubranit, jinak ho poslu nekam a dam surrender


Z pohledu zerga, jede dve hatcherky a setri plyn, coz znamena ze bude mit lingy + nejaky crawlery, ktere nejcasteji dela u sve expy. Takze uz jsem kolikrat videl tosse jak vzal 6-8lotu + 2sentry a expu mu obehl a vlitnul mu do mainu a sentryma si zavrel vchod aby mu nechodili posily a main mu rozbil. Pak by jsi ho mel uplne v klidu prejet na macro. Jde o to ze zerg nejede moc jednotky co stojej plyn, protoze setri na muty. Jedine co ti zbyva udelat je bud jet ten push coz ja doporucuju (protoze s 2x vyssim incamem plynu te prejede i kdyby fakt jel jen JEN muty) nebo si rozejet druhou bazi taky ( tam je ovsem problem s pozdejsim branenim, protoze - muty jednou prilitnou) ... Nakonec je dobrej i fast harrass s Pheonixema, vetsina zergu zacne zmatkovat a je finyto. Ti lepsi jsou jen o par minut zpozdeni, coz je take plus.

Jinak nejlepsi timing na push je podle me, kdyz si dodelava expu a zacina ji doplnovat tezicema. Pac z vetsiny larev dela drony. Presnej cas ti ale nepovim ;)


jj, diky, budu si muset poradne nastudovat zerga, problem je urcite taky v tom ze poradne nevim ktery jednotky potrebujou gas a tim padem nad tim neumim premejslet jako ty (setri na muty...)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Co očekáváte za nové jednotky?
PříspěvekNapsal: úte 30. lis 2010 14:29:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 19:27:12
Příspěvky: 61
gas potřebují všechny jednotky mimo zerglingů a dronů

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Co očekáváte za nové jednotky?
PříspěvekNapsal: úte 30. lis 2010 14:46:06 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 15. zář 2010 12:33:32
Příspěvky: 84
TomAceCZ píše:
Geene píše:
TomAceCZ píše:
za protosse bych privital cokoli co si poradi s tema za.ranejma muttaliskama, pac to je fakt jednotka ktera me neskutecne se... kdyz na me udela zerg mass muta tak se me podari tak jednou z 5 pripadu se tomu ubranit, jinak ho poslu nekam a dam surrender


Z pohledu zerga, jede dve hatcherky a setri plyn, coz znamena ze bude mit lingy + nejaky crawlery, ktere nejcasteji dela u sve expy. Takze uz jsem kolikrat videl tosse jak vzal 6-8lotu + 2sentry a expu mu obehl a vlitnul mu do mainu a sentryma si zavrel vchod aby mu nechodili posily a main mu rozbil. Pak by jsi ho mel uplne v klidu prejet na macro. Jde o to ze zerg nejede moc jednotky co stojej plyn, protoze setri na muty. Jedine co ti zbyva udelat je bud jet ten push coz ja doporucuju (protoze s 2x vyssim incamem plynu te prejede i kdyby fakt jel jen JEN muty) nebo si rozejet druhou bazi taky ( tam je ovsem problem s pozdejsim branenim, protoze - muty jednou prilitnou) ... Nakonec je dobrej i fast harrass s Pheonixema, vetsina zergu zacne zmatkovat a je finyto. Ti lepsi jsou jen o par minut zpozdeni, coz je take plus.

Jinak nejlepsi timing na push je podle me, kdyz si dodelava expu a zacina ji doplnovat tezicema. Pac z vetsiny larev dela drony. Presnej cas ti ale nepovim ;)


jj, diky, budu si muset poradne nastudovat zerga, problem je urcite taky v tom ze poradne nevim ktery jednotky potrebujou gas a tim padem nad tim neumim premejslet jako ty (setri na muty...)

Proti mutum doporucuji oetvrit 4 Gate, a zacit hnedka tlacit. Zerg je chcopen ty muty mit tak kolem 10:00 minuty zatimco 4 Gate je pripraven kelm 6:30(ty casy berte orientacne) tudiz pokud setri na muty tak ma jen zerglingy a to s 4g. prejedes jak nic a dokazes zpusobit dostatecne skody na to aby jich pak nemnel uz tolik. Navic dobre zahranej 4g. je proti zergum extemne ucinej ze to casto konci zergovim gg. A jeste jedna teoreticka, aby zerg mnel stejnej prisun army tak potrebuje mit 2 hatcherky to znamena pokud se ti tim puchsem podri sejmout expu tak je to konecna mutu jelikoz na ne potrebuje 2 tezby plynu.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Co očekáváte za nové jednotky?
PříspěvekNapsal: úte 30. lis 2010 15:20:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Aj v pripade ze mutaliskov zistis nekoro (uz ich ma) by si nemal mat zasadny problem. Sucastou toss armady su prakticky vzdy stalkeri, ktory si s nimi poradia. + par veziciek a obrana je v pohdoe az kym nebudes pripraveny ho uplne zrusit. Proti zergom chodim standardne stalker + sentry. Za zbytko nemylostrdne masit zealotov. Ak ti robi problem s mutaliskami, posli vsetkych zealotov do jeho mainu. Garantujem ti ze utok stiahne ;) To je cas regrupova tobranu a poslat vsetkych stalkerov utocit. Obycajne to neustoji.

Cize, ako bolo povedane 4 gate pomaha. Mozno teoreticky by mali fungovat phoenixovia, ale proti mass muta mi to nikdy nevychadzalo.
Problem este moze byt, ak uz mas expand a nestihas behat do obrany... bez blinku dovi ;)

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Co očekáváte za nové jednotky?
PříspěvekNapsal: úte 30. lis 2010 16:06:13 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 19. lis 2010 12:58:08
Příspěvky: 42
Bydliště: Praha
GoodWill píše:
Aj v pripade ze mutaliskov zistis nekoro (uz ich ma) by si nemal mat zasadny problem. Sucastou toss armady su prakticky vzdy stalkeri, ktory si s nimi poradia. + par veziciek a obrana je v pohdoe az kym nebudes pripraveny ho uplne zrusit. Proti zergom chodim standardne stalker + sentry. Za zbytko nemylostrdne masit zealotov. Ak ti robi problem s mutaliskami, posli vsetkych zealotov do jeho mainu. Garantujem ti ze utok stiahne ;) To je cas regrupova tobranu a poslat vsetkych stalkerov utocit. Obycajne to neustoji.

Cize, ako bolo povedane 4 gate pomaha. Mozno teoreticky by mali fungovat phoenixovia, ale proti mass muta mi to nikdy nevychadzalo.
Problem este moze byt, ak uz mas expand a nestihas behat do obrany... bez blinku dovi ;)



mno jo, jenze kdyz s mutama posle hromadu zerlingu, na ktery gas nepotrebuje, tak sezerou stalkery jako prd... je to proste sakra boj a tom to je:)
muty ale nesnasim uplne nejvic :evil:
jinak 4gate jedu vzdycky, ted uz zkousim i 6gate a docela to na pocatecni rush vychazi

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Co očekáváte za nové jednotky?
PříspěvekNapsal: úte 30. lis 2010 17:03:02 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Preto tam mas mat sentry ;)

6 gate na pocatecni rush? No neviem neviem ci bez expandu dokazes vyrobit prijem ktory ti pokryje naklady na 6 gate. ak maju gaty chrlit jednotky bez prestavky, tak to pdla mna neutiahnes (+ pylony)

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Co očekáváte za nové jednotky?
PříspěvekNapsal: úte 30. lis 2010 17:05:30 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 19. lis 2010 12:58:08
Příspěvky: 42
Bydliště: Praha
GoodWill píše:
Preto tam mas mat sentry ;)

6 gate na pocatecni rush? No neviem neviem ci bez expandu dokazes vyrobit prijem ktory ti pokryje naklady na 6 gate. ak maju gaty chrlit jednotky bez prestavky, tak to pdla mna neutiahnes (+ pylony)


da se to, ale nesmis delat nic jinyho, takze kdyz to nevyjde a nevyjde rush tak jsem v hajzlu :D
ale jak rikam, zkousim to...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Co očekáváte za nové jednotky?
PříspěvekNapsal: úte 30. lis 2010 17:39:22 
Offline
Moderátor fóra
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: ned 07. bře 2010 3:10:14
Příspěvky: 219
Bydliště: Most
držte se tématu pls


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Co očekáváte za nové jednotky?
PříspěvekNapsal: úte 30. lis 2010 20:32:42 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Na 6 gate potřebuješ expu.

Každopádně k tématu:

Protoss potřebuje nějakou pohyblivou t1 jednotku. Kombinace lotů + Sentries + Stalkers je až příliš moc závislá na terénu proti t1 jednotkám Terrana a Zerga. Taky by to chtělo nějaký counter na Colossi, aby bylo PvP variabilnější; bohužel mě nenapadá jaký.

Terrana bych nejraději hodně předesignoval :) Nerf EMP, dát úplně pryč ze hry Stimpack a přidat nějakou dobrou mobilní anti-Mutalisk jednotku. Mariňáci a Maraudeři jsou momentálně až přehnaně klíčové jednotky pro Terrana, ten důraz na ně je nechutný. Přestože má Terran hodně variabilní early game (hodně různých openingů), v late game mi přijde nudný a stereotypní.

Se Zergem je to těžké... Přestože má nejmíň jednotek ze všech tří ras, přijde mi, že prakticky na vše má nějakou dobrou odpověď. Co mu rozhodně chybí, je druhý caster. Terran má dva (Ghost, Raven), Protoss dokonce tři (Sentry, Templář, Mothership), Zerg v podstatě jen jednoho (Infestor), Queenu s její transfúzí nedokážu považovat za klasického castera :)

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Co očekáváte za nové jednotky?
PříspěvekNapsal: pát 03. pro 2010 14:22:25 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
Pralev píše:
Na 6 gate potřebuješ expu.

Každopádně k tématu:

Protoss potřebuje nějakou pohyblivou t1 jednotku. Kombinace lotů + Sentries + Stalkers je až příliš moc závislá na terénu proti t1 jednotkám Terrana a Zerga. Taky by to chtělo nějaký counter na Colossi, aby bylo PvP variabilnější; bohužel mě nenapadá jaký.

Terrana bych nejraději hodně předesignoval :) Nerf EMP, dát úplně pryč ze hry Stimpack a přidat nějakou dobrou mobilní anti-Mutalisk jednotku. Mariňáci a Maraudeři jsou momentálně až přehnaně klíčové jednotky pro Terrana, ten důraz na ně je nechutný. Přestože má Terran hodně variabilní early game (hodně různých openingů), v late game mi přijde nudný a stereotypní.

Se Zergem je to těžké... Přestože má nejmíň jednotek ze všech tří ras, přijde mi, že prakticky na vše má nějakou dobrou odpověď. Co mu rozhodně chybí, je druhý caster. Terran má dva (Ghost, Raven), Protoss dokonce tři (Sentry, Templář, Mothership), Zerg v podstatě jen jednoho (Infestor), Queenu s její transfúzí nedokážu považovat za klasického castera :)


Noo trosku jsem o tom uvazoval, a queeni by uplne bohate stacil nekdy t2 nechat vyzkoumat rychlost, a pak by to byla luxusni antiair jednotka :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz