Asi pred pul rokem sem si z nudy delal navrhy na jednotky do sc2 neco uz bylo zverejneno tak sem se nechaval inspirovat, ale stale je toho dost co my ve sc2 zbejva dokonce sem se v par vecech i dopredu trefil, ale dost kecani, tady jsou nektere navrhy:
Terran:
Plasmabat 50hp/1food 20+2dmg+upg(zem) 1+1arm+upg skill:emp granades 50m/25g (obdoba firebata) utoci na pruh nepratel co jdou proti nemu max 3 za sebou, ma urcity dostrel ne jako firebat, ale pokud je mala jednotka(napr. ling) hned u nej tak svym utokem zranuje z 1/2 i sebe. Emp granat likviduje 100hp stitu i energie plosne, hazi se na misto vybuchuje se spozdenim, ma 3 jako volture mela miny, vyroba z barraks ale musi mit nejakou budovu na ne jeste treba akademku nebo obdobu akad.
Goliath 120hp/2food 14+2dmg+upg(zem)//5+1dmg+upg(vzduch) 1+1arm+upg 75min/50gas
Misto kulasu na zem ma laser co dela 14 dmg mechanickym a zpomaluje je, ale na organicke ma 1/2 dmg. Misto 2 raket na vzduch ma celej pakl jako vakyrie kdysi takze kosi plosne dobrej proti kvantum mutacu blbej proti armorovanejm. dostrel ma stejnej zem vzduch (na garda ani vez nedostreli) Vyroba je z scv (scv stoji 50min takze cena je 125min a 50gas) na scv pak muze zpet odzbrojit (neco jako mutace a demutace) hrac musi postavyt factorku a vynalezt upg na goliath.
Science Harppy 150hp/4food 24+2dmg+upg(vzduch) 1+1arm+upg skill:defend shield skill2: air mine 125min/250gas
strili pri pohybu oblacky radiace a chemickeho odpadu vznikle z vedeckych pokusu efekt je plosny, ale odezniva tesne pred druhym vystrelem strili velice pomalu, je prumerne rychla. Defend shield je stit ktery nahodi na jednotku kterou chce ochranit je permanentni, ale vyzaduje blizkou pritomnost Scince Harppy jinak se zrusi, harpy za nim po nahozeni sama leti, proste harppy meni 1manu za 3hp ktere da cili, neco jako heal od medika, ale na vetsi vzdalenost a s tim ze je to stit a ne leceni, harppy ma 200 many. Air mine je vzdusna mina, je to obdoba spider mine, ale ve vzduchu (je taky neviditelna pred nalezenim cile) ma 3 stejne jako volture driv.
Protoss:
Elector 80hp/80sh/2food 12+1dmg+upg(zem) 1+1arm+upg skill:retaliation skill2:shield feed 75min/75gas
svym utokem doplnuje 1/2 stitu od protose na ktereho utoci(rychlost utoku je pomalejsi nez ma dark templar)-shield feed. Jaky koliv mele utok se vraci i na utocnika s 1/2 zraneni (plati i na archony)-retaliation(funguje jako sit, ktery se nahodi a ktery zpomaluje rychlost Electora na 1/2)
Etheralator 120hp)80sh/3food 8+1dmg+upg (vzduch i zem) 0+1 skill:uncorporal formation 100min/200gas
Dokaze zmenit na kratky cas svou formu na nehmotnou a tudiz nezasazitelnou cimkoli, ale taky nemuze po tuhle dobu utocit nebo se jakkoliv bonusovat ci doplnovat. Utoci boostovacim zpusobem to znamena ze na cil, ktery napadne se jeho utok zvetsuje o 1/2 5krat pak zase klesne na 8+1, pokud cil zemre nebo je vymenen za jiny boostovani se prerusi a zacina odznovu. Priklad utok na battla-eth. da 8dmg, battl 25, 2 utok eth, da 12 dmg battl 25, 3 utok eth. da 16 dmg battl 25, 4 utok eth 20 dmg, 5 utok eth 24 dmg, 6 utok eth. uz znova 8 dmg a cyklus se opakuje. Rychlost utoku prumerna.
Zerg:
Disgorger 500hp/6food 8+1dmg+upg (zem)//50+5dmg+upg (air) 3+1arm+upg skill:make creep 225min/350gas
chrli oblak tekave latky na letecke velmi malou rychlosti, ale s plosnejsim ucinkem(jako scarab u reavera), pohybuje se velmi pomalu, je schopen tvorit creep a slabeho a tezkopadneho utoku na blizko
Infested Protoss 175hp)60sh/3food 30+3dmg+upg (zem) 2+1arm+upg skill:zeal skill2:energy suicide skill3:burrow 150min/100gas
dokaze explodovat a plosne shodi stity za 500hp, je to takovej zmutovanej zealot, likvidator protossu, ale evolvuje se pomalu z budovy ktera se musi nejdrive obsadit.
Infested Terran 60hp/1food 8+1dmg+upg(zem) 0+1arm+upg skill:plague selfdestruction skill2:take weapon skill3:burrow 100min/50gas
jeho destrukce je plosnejsi (jako mor od kdysi defilera), ubira 300hp nemuze zabit,take weapon umozni jednotce prevzit zbran teerana ktereho zabije (musi to bejt panak ne stroj), jinak normalne utoci clawem.
Breedlisk 350hp/5food 6*110dmg+upg(air) 2+1arm+upg skill:breed *scourge 25hp/0food 0+1arm+upg 200min/200+(6*30)gas
chrli scourge jako reaver scaraby dokaze vychrlit i vsech 6 najednou-breed, scourge stoji 30 gasu ma 25hp a 0+1 armor a 110dmg a vyrabi se stejne jak intercaptor, pokud po vychrleni nenajde cil vraci se zase zpet do breedliska. Vyhodu jsou masivni dmg v podobe scourge, obrana leteckych spociva v tom ze musi sestrelit scourge driv nez je sejme. Breedlisk je obdoba takove te ryby co nosi v tlame sva mladate a vzdycky je vychrli.
Nakonec par skillu, ktere by se mohl pouzit pro uz vznikle jednotky:
broodling powder- zasahne oblast organickych cilu v nichz se zacnou klubat broodlingove, proces jde prerusit utokem na napadenou jednotku jez ji zrani nebo restorationem, klubani vsak rozpozna jen detector. Po vylihnuti broodling evolvuje do sve silnejsi podoby. Malej broodling, kterej se rychle klube ve svou silnejsi podobu, v teto forme nezabira misto v upgradle uz ano, pokud hrac nema volne misto nemuze se evolvnout, pokud se neevolvne do urcite doby broodling umira. Broodling ma nadale schopnost vylezt na highground(tu by mel i roach) broodling klasika hp/dmg/arm, silnejsi podoba by mohl byt Roach.
Nydus worm evolve-zakukli nydus worma a udela z nej 2 Roachy.
Psi prison-schopnost zealota primrazit nepritele, nepritel se nemuze branit ani lecit, ale dostava 1/2 dmg primrazeni na 1sekundu stoji zealota 10 stitu.
|