antiair v early maji zergove bohuzel desny. Roache a range 3? klidne
Zerg mi se svym burrow pripomina UD z W3, a tam rozdil mezi dobry a spatnym hracem byl v tom, kdo umel zakovat jednotky v cas. U sc2 jsem to nevidel (je pravda ze v mid/late game uz to jaksi nejde stihat, alespon ne s mim apm
).
Co tam kecal o budovach? Co mu brani delat 2 budovy? Vzdyt zerga stoji uplne smesne castky, a napr. v pripade spire - toto delam vzdy (treba uz jen kvuli rychlosti upgrade, stejen jako ev-chamber). Ale jelikoz zerg do nedavna nebyla ma main rasa (prekvapive terran), tak mohou byt me nazory pouze vystrely do tmy
Tak ci tak, zatim se mi nestalo, ze by mi chybeli larvy
v early neni problem spawnit larvy jednu za druhou, a v mid/late (a vice hatchery) staci kdyz si vzpomenu
(idealne pred fightem, aby se dalo rychle obnovovat). Jako terran jsem musel stavet raxu jak blbych, za zerga 2+ hatchery, a mam instantne armadu jak prase