StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je čtv 05. pro 2024 3:15:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 210 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: HotS Nové jednotky leaked !!!!
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2011 12:37:58 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
yuna2424:A v čem se objevoval u amuletu ? Že postavim HT a hned mam stormu ? .. no a ? Ghosta taky koupim a hned mam EMP - myšleno tak, že ho nemusim ani vynalízat. Siege tank taky postavim a hned mam AOE s dostřelem nekonečno +1.

V čem byl OP void ray s rychlostí ? Když se alespoň tak tak mohl bránit vikingům který sou podstatně levnější a teď si je dávaj beze ztrát .. v čem byl OP Carrier ?? V čem byla OP mothershipka ? V čem je OP všechno co sebrali protossům ?

Odpověz, pak ti řeknu v čem je OP stimpack.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS Nové jednotky leaked !!!!
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2011 12:41:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 22. kvě 2011 16:17:47
Příspěvky: 145
MaHi píše:
Let the flame begin :)
Opět se potvrzuje, že čím nižší liga, tím větší odvaha hodnotit balanci hry :D

Ja jsem hodne low liga a pokud se vic top master/gm hracu neshodne ze je nekde imba a nepodaji rozumne vysvetleni taky bych si nedovlil tvrdit/souhlasit ze je neco op. A myslim si ze op syndrom je ve vsech ligach stejny a i v top ligach se najdou hraci ktery hazeji svou prohru na imbalanci.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS Nové jednotky leaked !!!!
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2011 12:44:20 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
yuna2424: Proč mi neodpovíš na otázky ? Tvrdil jsi, že pokud se ma něco sebrat, tak to napřed musí být OP, tak se předvěď chytráku. Souhlasit s většinou je strašně jednoduchý, tak se ukaž a řekni v čem bylo OP vše to, co jsem vyjmenoval.

Dále se nikdo moc nevyjadřuje k tomu, jak je možné, že si stěžují vždy protossové a vždy na terrany .. to je zajímavá náhoda že .. ale máte pravdu asi je to jen shoda okolností, že za tossy hrajou noobové a za terrany borci :-D


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS Nové jednotky leaked !!!!
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2011 12:45:29 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Pokud dovoliš tak ti to teda vysvětlím já

1)Amulet u templářů byl příliš silný kvůli warp gate mechanice... S ghostem ( stejně tak jako s infestorem ) máš samozřejmě pravdu, ale ten drobný rozdíl je v tom, že toho ghosta nemáš TADY a TEĎ, ve chvíli kdy ho potřebuješ. Tohle byl u HT velký problém, protože s kvalitním macrem si mohl v podstatě jen díky instantnímu warpu HT udržet jakoukoliv agresi i potom co si de facto ztratil celou army.

2)Void s rychlostí byl nerfnutý kvůli 2v2, dohledej si fakta
3)Carrier ani Mothership nejsou OP, ze hry jdou právě proto že stojí tak moc za hovno, těžko se k nim dostává a nejsou cost effective ani náhodou, opět si dohledej fakta.

Brečet umí každý, ale realita je někde jinde. U stimpacku vůbec problém nevidím... To mně daleko víc trápí combat shield za cenu a čas v jakém se k němu dá dojít...

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS Nové jednotky leaked !!!!
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2011 12:47:02 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 22. kvě 2011 16:17:47
Příspěvky: 145
Stealman píše:
yuna2424:A v čem se objevoval u amuletu ? Že postavim HT a hned mam stormu ? .. no a ? Ghosta taky koupim a hned mam EMP - myšleno tak, že ho nemusim ani vynalízat. Siege tank taky postavim a hned mam AOE s dostřelem nekonečno +1.

V čem byl OP void ray s rychlostí ? Když se alespoň tak tak mohl bránit vikingům který sou podstatně levnější a teď si je dávaj beze ztrát .. v čem byl OP Carrier ?? V čem byla OP mothershipka ? V čem je OP všechno co sebrali protossům ?

Odpověz, pak ti řeknu v čem je OP stimpack.

1. Kdyz to argumentujes ghostem tak si porovnej delku vyroby ghosta a warp ht. Pokud jde o carrier a mamashipu taky ty nebyly op a ani to nikdo netvrdi budou odebrany protoze byly malo vyuzivane. A pokud jde o void speed tak nevim v kterem patchy byla odebrana mam totiz dojem ze jsem tehdy nehral nebo nehral mp.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS Nové jednotky leaked !!!!
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2011 12:51:58 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
1)Amulet u templářů byl příliš silný kvůli warp gate mechanice... S ghostem ( stejně tak jako s infestorem ) máš samozřejmě pravdu, ale ten drobný rozdíl je v tom, že toho ghosta nemáš TADY a TEĎ, ve chvíli kdy ho potřebuješ. Tohle byl u HT velký problém, protože s kvalitním macrem si mohl v podstatě jen díky instantnímu warpu HT udržet jakoukoliv agresi i potom co si de facto ztratil celou army.

2)Void s rychlostí byl nerfnutý kvůli 2v2, dohledej si fakta
3)Carrier ani Mothership nejsou OP, ze hry jdou právě proto že stojí tak moc za hovno, těžko se k nim dostává a nejsou cost effective ani náhodou, opět si dohledej fakta.

Brečet umí každý, ale realita je někde jinde. U stimpacku vůbec problém nevidím... To mně daleko víc trápí combat shield za cenu a čas v jakém se k němu dá dojít...


Dobře zkusím odpovědět.

Ad1) Beru dala se s tím udržet agrese řekněme i proti silnější armádě, než jakou má v tu chvíli toss .. a já se ptam CO JE NA TOM OP ?? Když takovou věc dokáže Terran taky, pokud má 4 siege za wallem, tak taky udrží i mnohem silnější armádu, která vyrazila na counter push.

Ad2) Tady máš možná pravdu .. tim bys ale připustil mechaniku, kdy se 1v1 rozhodí v zájmu balance 2v2 3v3 a 4v4 ?

Ad3) To, že něco odstranim ze hry, tim ničemu nepomůžu, nikdo nás nenutil ty jednotky stavět, já jsem např. Carriera stavěl čas od času docela rád. Pokud nebyli cost-effective, což nebyli, mohli je posílit, ale to že je daj prostě pryč a místo toho přijde caster jednotka co mi řekne velecennou informaci o tom, co že si to ten terran v těch raxech staví, to je bomba :-D to změní svět k lepšímu

Ad Stimpack - já jsem ho zmínil spíš jen jako příklad .. ale řekněme hypoteticky .. kdyby přidali stimpack tossovi, souhlasil bys ? přešel bys to v klidu s tim, že vlastně to je slabý upgrade který tak nějak ničemu nevadí ? Opravdu bys nebyl proti .. a nebo se ti nezdá OP jen proto, že ho máš ty ?


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS Nové jednotky leaked !!!!
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2011 12:55:07 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
yuna2424: Číslo patche už taky nevím .. ale cca někdy na jaře myslim .. stavěl se ve fleet beaconu a s tím upgradem byly VR schopny dohnat vikinga, takže je nemohl beztrestně kitovat jako teď. Upřímně třeba tohle mi tehdá dost vadilo .. možná to bylo dobrý, ale stálo to fleet beacon a dost surovin .. a každá rasa má prostě něco dobrýho, nějakej upgrade co pomůže, a prostě tossům se to vzalo.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS Nové jednotky leaked !!!!
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2011 12:56:51 
Offline
 Profil

Registrován: sob 20. lis 2010 1:00:11
Příspěvky: 189
hm, to se zas jednou urodilo :)....takze jen ke Carrieru a MS - to ze jsou nefunkcni neni chyba tech jednotek, ale blizzardu - pokud si vzpominam, Carrier snad neprosel jedinou zmenou - tedy zadnou snahou o to, udelat z nej jednotku, ktera by se dala vic vyuzit...a protoze je to naprosto ikonicka Tossovska jednotka, bude mi ve hre chybet...
co se amuletu a stimu tyka - samozrejme, ze se mi nelibilo, kdyz amulet sebrali, ale objektivne - i bez nej se da hrat a moc dobre si pamatuju, kdyz mi T dropl marinu k mineralum, stacilo 7 vterin a bylo po problemu...kdyz sem warpnul dva, jeste sem sundal medivac:)...stim - hrozne se mi libila saltazarova (myslim:) ) poznamka, uz hodne davno, ze mu stim nevadi, aspon mohou T jednotky rychleji nabihat pod jeho canony - takze tak :)
...jinak obecne k tomu co/jestli neco je/neni OP a IMBA se vyjadrovat nehodlam, na to sem moc maly pan, ale prosim, vy zbyli pokracujte...strasne me bavi to cist :D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS Nové jednotky leaked !!!!
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2011 12:59:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 22. kvě 2011 16:17:47
Příspěvky: 145
Stealman píše:
1)Amulet u templářů byl příliš silný kvůli warp gate mechanice... S ghostem ( stejně tak jako s infestorem ) máš samozřejmě pravdu, ale ten drobný rozdíl je v tom, že toho ghosta nemáš TADY a TEĎ, ve chvíli kdy ho potřebuješ. Tohle byl u HT velký problém, protože s kvalitním macrem si mohl v podstatě jen díky instantnímu warpu HT udržet jakoukoliv agresi i potom co si de facto ztratil celou army.

2)Void s rychlostí byl nerfnutý kvůli 2v2, dohledej si fakta
3)Carrier ani Mothership nejsou OP, ze hry jdou právě proto že stojí tak moc za hovno, těžko se k nim dostává a nejsou cost effective ani náhodou, opět si dohledej fakta.

Brečet umí každý, ale realita je někde jinde. U stimpacku vůbec problém nevidím... To mně daleko víc trápí combat shield za cenu a čas v jakém se k němu dá dojít...


Dobře zkusím odpovědět.

Ad1) Beru dala se s tím udržet agrese řekněme i proti silnější armádě, než jakou má v tu chvíli toss .. a já se ptam CO JE NA TOM OP ?? Když takovou věc dokáže Terran taky, pokud má 4 siege za wallem, tak taky udrží i mnohem silnější armádu, která vyrazila na counter push.

Ad2) Tady máš možná pravdu .. tim bys ale připustil mechaniku, kdy se 1v1 rozhodí v zájmu balance 2v2 3v3 a 4v4 ?

Ad3) To, že něco odstranim ze hry, tim ničemu nepomůžu, nikdo nás nenutil ty jednotky stavět, já jsem např. Carriera stavěl čas od času docela rád. Pokud nebyli cost-effective, což nebyli, mohli je posílit, ale to že je daj prostě pryč a místo toho přijde caster jednotka co mi řekne velecennou informaci o tom, co že si to ten terran v těch raxech staví, to je bomba :-D to změní svět k lepšímu

Ad Stimpack - já jsem ho zmínil spíš jen jako příklad .. ale řekněme hypoteticky .. kdyby přidali stimpack tossovi, souhlasil bys ? přešel bys to v klidu s tim, že vlastně to je slabý upgrade který tak nějak ničemu nevadí ? Opravdu bys nebyl proti .. a nebo se ti nezdá OP jen proto, že ho máš ty ?

A proc zealot nema yamato cannon argumetovat to ze kdyby to mela tosska jednotka pro kterou abilita nebyla navrzena? Vazne? Co treba immortal se stimem nebo dt? nebo jen zealot? To preci bude balanced kdyz bude vlasnit stim a bude countrovat jednotky ktere jsou na nej counter. Kdyby nemel marine stim jak si myslis ze ubranis v tvz muty? Protoze tam je zivotne dulezity. Nezapomen ze ke stimu potrebujes medivaci jinak si vic ublizis nez pomuzes.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: HotS Nové jednotky leaked !!!!
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2011 13:01:41 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
MaHi : Proč tedy neseberou Terranům BC ? Ten se taky moc nepoužívá .. ale to nee, tomu radši zvýsší rychlost, pak přidaj damage, potom mu daj yamato gun bez nutnosti upgradu a časem ještě zruší energy bar aby nešel feedbackovat. Takhle se postupuje u T jednotek, co nejsou "Využívané" a u tosských se prostě seberou, to ti přijde fér ?


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 210 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz