1)Amulet u templářů byl příliš silný kvůli warp gate mechanice... S ghostem ( stejně tak jako s infestorem ) máš samozřejmě pravdu, ale ten drobný rozdíl je v tom, že toho ghosta nemáš TADY a TEĎ, ve chvíli kdy ho potřebuješ. Tohle byl u HT velký problém, protože s kvalitním macrem si mohl v podstatě jen díky instantnímu warpu HT udržet jakoukoliv agresi i potom co si de facto ztratil celou army.
2)Void s rychlostí byl nerfnutý kvůli 2v2, dohledej si fakta
3)Carrier ani Mothership nejsou OP, ze hry jdou právě proto že stojí tak moc za hovno, těžko se k nim dostává a nejsou cost effective ani náhodou, opět si dohledej fakta.
Brečet umí každý, ale realita je někde jinde. U stimpacku vůbec problém nevidím... To mně daleko víc trápí combat shield za cenu a čas v jakém se k němu dá dojít...
Dobře zkusím odpovědět.
Ad1) Beru dala se s tím udržet agrese řekněme i proti silnější armádě, než jakou má v tu chvíli toss .. a já se ptam CO JE NA TOM OP ?? Když takovou věc dokáže Terran taky, pokud má 4 siege za wallem, tak taky udrží i mnohem silnější armádu, která vyrazila na counter push.
Ad2) Tady máš možná pravdu .. tim bys ale připustil mechaniku, kdy se 1v1 rozhodí v zájmu balance 2v2 3v3 a 4v4 ?
Ad3) To, že něco odstranim ze hry, tim ničemu nepomůžu, nikdo nás nenutil ty jednotky stavět, já jsem např. Carriera stavěl čas od času docela rád. Pokud nebyli cost-effective, což nebyli, mohli je posílit, ale to že je daj prostě pryč a místo toho přijde caster jednotka co mi řekne velecennou informaci o tom, co že si to ten terran v těch raxech staví, to je bomba
to změní svět k lepšímu
Ad Stimpack - já jsem ho zmínil spíš jen jako příklad .. ale řekněme hypoteticky .. kdyby přidali stimpack tossovi, souhlasil bys ? přešel bys to v klidu s tim, že vlastně to je slabý upgrade který tak nějak ničemu nevadí ? Opravdu bys nebyl proti .. a nebo se ti nezdá OP jen proto, že ho máš ty ?