StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 21:19:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ztížení ovládání u terranů
PříspěvekNapsal: sob 20. lis 2010 18:34:24 
Offline
 Profil

Registrován: pát 24. zář 2010 18:49:42
Příspěvky: 1020
Geene->nezapomeň že já jsem noob a nedělám to v přesných 40 sekundových intervalech, vždycky tam nějakou tu sekundu navíc mám. :D

Balty->jasný, já to taky pořádně nestíhám, ale ta rasa i když složitá je prostě super, je naprosto rozdílná a pokud se to někomu nelíbí, ať mi klobouk políbí ehm ať ji nehraje. Navíc podle mého názoru je za zerga nejvíce možností. Nejvíce se mi líbí, když třeba terran vidí že na něj jdu s 30 zerlingama a místo toho k němu doběhne 20 banelingů a 10 zerlingů. :D

Celkově jsem prostě za to rád, vezměte si jiné RTS a když s toho vyškrtneme SC1 a WarcraftIII tak jsou si všude rasy podobné jako vejce vejci. Jako milovník RTS vím o čem mluvím a tak co si vzpomínám třeba Age of Empires, Rise of Nations, Lotr:Bfme, Age of Mythologi, Empire:Total war, Word in Conflikt či RedAlert. Všude jsou rozdíly prakticky kosmetickém někde v tom že jedna strana má hordu levných slabýcg a druhá málo drahých silných. SCII je strategie naprosto o něčem jiném a proto ji mám ze všech nejraději.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Ztížení ovládání u terranů
PříspěvekNapsal: sob 20. lis 2010 19:56:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: ned 03. říj 2010 11:43:26
Příspěvky: 427
Nejlip balancovanej byl Warcraft2, tam byli jednotky uplne steny jen meli jinou grafiku a jmena :D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Ztížení ovládání u terranů
PříspěvekNapsal: sob 20. lis 2010 21:02:41 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 10:09:45
Příspěvky: 39
Stoky píše:
Nejlip balancovanej byl Warcraft2, tam byli jednotky uplne steny jen meli jinou grafiku a jmena :D


Ne tak uplne :D
kouzelnici meli jine spelly a unikatni jednotka byla taky jina :D
Jako ze jsou tam 2 (skoro) stejné kampaně je IMHO solidní fail :D


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Ztížení ovládání u terranů
PříspěvekNapsal: sob 20. lis 2010 21:39:18 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Nejsou až tak stejné :) Mně se líbily obě :) (resp. všechny 4, když počítám i Beyond the Dark Portal)

Jinak W1 byl ještě nevybalancovanější, protože humanští Archeři měli sice menší damage, ale o 1 větší range než orkští Spearmani, což bylo hlavně v single playeru dost kritické :)

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Ztížení ovládání u terranů
PříspěvekNapsal: pon 22. lis 2010 11:45:13 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
satik píše:
Pralev píše:
Balty: What? Mám všechny Hatchery pod jedním číslem, zmáčknu "s" (to mi vybere všechny larvy všech vybraných Hatchery) a je to.


kdyz mas vsechny hatch na jednom hotu, tak nemas kontrolu, kde ti jednotky vylezou, coz je obcas celkem problem


Prave ;-) Ale dost lidi to neresi ;-) Ja uz ted rozdeluji na hatchery na unity, a hatchery na drony... neni to sice uplne nej, ale da se to (early/mid)... teda do urcite faze hry... kdyz vidim ze je valecna vrava daleko, pak bliju jednotky ze vseho (dle potreby). Je krasne kdyz vam 1-2 ultry vylezou primo protivnikovi do naruce :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Ztížení ovládání u terranů
PříspěvekNapsal: pon 22. lis 2010 11:47:59 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
Pralev píše:
satik píše:
kdyz mas vsechny hatch na jednom hotu, tak nemas kontrolu, kde ti jednotky vylezou, coz je obcas celkem problem


Málokdy jsem s tím měl opravdu problém... To už se mi častěji stane, že si novou Hatchery zapomenu přidat pod číslo k těm zbylým a najednou po nějakém čase koukám, že tam mám 30 larev :D


Ono to je a neni problem, nevnimas sazeni larev do doby, nez zjistis jak to vypada, kdyz to delas pravidelne efektivne ;-) Zkousel jsem nejaky mod, kde byl autocast, ale ostatni veci sedeli. Queena prakticky nikdy nemela manu na to, aby mohla hazet creep apod. Ale larev jsem mel jak nas*anych... Ze jsem je nestihal utracet. Az tehdy jsem si uvedomil, jaky je v tom rozdil... V mid/late to proste nestiham efektivne/presne, ale tam to resi in-base-hatchery, nebo proste power-units...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz