StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 04. črc 2025 16:01:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 13:53:09 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
zpatky k puvodnimu tematu - nerf scv je sice neprijemnej pro T, ale uz se nebudou dit absurdnosti kdy PF odrazila 25 hyder jak nic. Ted bude stacit utocit pres Acko a scvcka padnou v par sekundach.

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 13:54:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
T.iN.T.a píše:
Ze Z zacal dojizdet na pomalu standartni FE je jenom dobre. Expa je proste vzdycky silna vyhoda, takze ziskani takovy vyhody by melo obnaset znatelny riziko. A je to stejne tak o drzku proti T, P i Z, tak nevim proc se to zase stavi do roviny jestli je T OP nebo neni. S expenim po cely mape to ma Z nejjednodussi, a ja mu to nevycitam, ale zas nejde argumentovat, ze to muzou delat i T (nebo P). PF sice udrzi dost, ale Z ma furt 10 ruznejch zpusobu jak tu expu srovnat driv nez se hl. T army vubec dostane na misto. Drop Z expu vyridi taky rychle, ale nezridka kdy muty drop sestreli jeste po ceste, coz stoji vic jak expa s kralovnou. A jestli plati, ze SCV budou mit stejnou prioritu pri opravovani, tak to uz tuplem papa 2. expo s PF - coz bude zase jenom zbytecnej tlak na T, ukoncit hru co nejdriv. Cili nudnejsi hry, cili imho blba zmena. Anti reaperi nerfy mi taky prisli dost WTF. Imho uplne stacilo zvetsit roachum range a naky staveni raxu po supply, nebo upgrade po factory nemuselo bejt. (Beztak bych se vsadil, ze vetsina her kde Z dostaval rape od reaperu bylo s FE zerga...) Takhle je reaper proste mrtva jednotka, coz mi pride skoda. Zase: monotonejsi hry, cili blba zmena. Nerf BC to samy.

Nakonec pouziju nase Cavalirsky moto: Well, is it only a game. :!:

PS: P konecne ve finale GSL a tipuju, ze T zase ostrouha a vytezem bude P.. :))


U TvZ je trochu problem v tom, ze i kdyz ten zerg expu ma mnohem driv nez terran, tak i tak ma co delat, aby stihal drzet s income krok (muly), takze kdyz zerga nenechas udelat brzkou expu, tak ho T proste premakruje

ano, Z ma milion zpusobu, jak znicit PF, ale krom airu (ja delam kolem PF vzdycky i tak 2-5 turretky, podle toho, jak moc zerg jede air) nema zadnej efektivni zpusob, jak PF znicit, terrana to stoji 550 mineralu a 150 gasu, ale zerg na zniceni potrebuje (pokud by jel jen banelingy) 900 mineralu a 450 gasu (a to jeste za predpokladu, ze se vsichni banelingove k PF dokutalej), s roachema/hydrama to neni o moc lepsi, dokonce spis naopak a i kdyz udelas ultry, tak to neni nic moc efektivniho a porad te to stoji vic... a to jeste T muze opravovat, takze se muze stat, ze ztratis celou armadu a T to umlati jen tou fortresskou s opravujicima delnikama

dropy na zerga jsou prave celkem casto hodne efektivni a pokud nejede zerg muty, tak treba ani nemusis o nic prijit, protoze to nalozis a odletis pryc :)

ad GSL: taky tipuju, ze vyhraje P :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 14:09:03 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
77white píše:
Nesmerodatne, silne subjektivni. APM ti to zlepsi, stejne jako ti to zlepsi speed minesweeper. Premysleni moc ne, SC2 neni intuitivni, muzes aplikovat je bolestne obecny principy. Tohle neni strilecka, kde např. profi hraci Call of Duty plynule prestupuji mezi jednotlivymi verzemi a stale jsou top.

Neni to tolik jako u strilecek, ale porad ti to dokaze dat dostatecny naskok - viz hraci, kteri jsou po 1000 hrach stale bronz a jini, jako treba ja, kteri treba odehrajou her 20 a
jsou diamond (v bete jsem odehral asi 5 her proti AI), protoze maji nahrano tisice jinych her (treba prave AoE2, SCBW, W3)

77white píše:
Pokud mas odehrano 50 her za kazdou rasu, tak i s monstroznim mnozstvi shlednutych replayu nemuzes byt dobry hrac. Proste nemuzes, tecka. S tim ti nikdo nepomuze. Pokud mas odehrano her tisic a stale si v silver lize (a tací existují!), tak těm se pomoct dá.
Doufam ze ted uz chapes moji poznamku o mnozstvi odehranych her, zamyslis se a pujdes hrat, misto pokracovani v tehlech nesmyslech.
Pointa neni v pomoci, pointa je v tom ze nemuzes byt dobry hrac.

Proc by nemohl? Ja mam odehrano za kazdou rasu 100 her, a taky to celkem drtim :D
Nebo kdyz jsem kdysi zacinal s jednou strileckou, tak mi hromada hracu rikala, ze pouzivam wallhack a aimbot i presto, ze jsem tu hru hral teprv 2 tydny, ale diky predchozimu hrani Q3/UT/CS jsem mel dobry sluch a aim

77white píše:
PS: her mam odehrano v celkovem souctu 650, absolutni vetsinu za jednu rasu;)

s hruzou obcas zjistuji, ze existuji hraci, co maji nahrano treba 500+ her za jednu rasu, ale absolutne netusi zaklady jinych ras :/

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 14:41:25 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
satik píše:
ano, Z ma milion zpusobu, jak znicit PF, ale krom airu (ja delam kolem PF vzdycky i tak 2-5 turretky, podle toho, jak moc zerg jede air) nema zadnej efektivni zpusob, jak PF znicit, terrana to stoji 550 mineralu a 150 gasu, ale zerg na zniceni potrebuje (pokud by jel jen banelingy) 900 mineralu a 450 gasu (a to jeste za predpokladu, ze se vsichni banelingove k PF dokutalej), s roachema/hydrama to neni o moc lepsi, dokonce spis naopak a i kdyz udelas ultry, tak to neni nic moc efektivniho a porad te to stoji vic... a to jeste T muze opravovat, takze se muze stat, ze ztratis celou armadu a T to umlati jen tou fortresskou s opravujicima delnikama



ze ja jsem ti ukazoval ten PF wall na tom steppes of war :D

jinak kdyz mluvis o opravujich delnicich rad bych pripomel ze jedinymu komu opravovani neco stoji (T- regenerace stitu, Zerg- Healing) je terran a nestoji to zrovna malo , takovejch 20 SCV opravujich PF tim opravovanim klidne zaplati za dalsi PF coz pak ty naklady vyjdou nastejno.Pokud ti nakonec jeste lehne cela opravarska ceta tak na tom terran prodela dvakrat tolik. mam stim svy zkusenosti a dalsi vec jak uz jsem psal tim ze postavis PF prichazi o terranskou vyhodu orbitalu. Kazdy postaveny PF te posunuje dozadu ekonimicky a to nemluvim o tom ze pak nemuzes ani vzlitnou natoz nalozit delniky.
S postavevim PF se vzdycky hodne rozmyslim a ma smysl to fakt stavit jen ke zlatu.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 14:55:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Skylleer píše:
satik píše:
ano, Z ma milion zpusobu, jak znicit PF, ale krom airu (ja delam kolem PF vzdycky i tak 2-5 turretky, podle toho, jak moc zerg jede air) nema zadnej efektivni zpusob, jak PF znicit, terrana to stoji 550 mineralu a 150 gasu, ale zerg na zniceni potrebuje (pokud by jel jen banelingy) 900 mineralu a 450 gasu (a to jeste za predpokladu, ze se vsichni banelingove k PF dokutalej), s roachema/hydrama to neni o moc lepsi, dokonce spis naopak a i kdyz udelas ultry, tak to neni nic moc efektivniho a porad te to stoji vic... a to jeste T muze opravovat, takze se muze stat, ze ztratis celou armadu a T to umlati jen tou fortresskou s opravujicima delnikama



ze ja jsem ti ukazoval ten PF wall na tom steppes of war :D

jinak kdyz mluvis o opravujich delnicich rad bych pripomel ze jedinymu komu opravovani neco stoji (T- regenerace stitu, Zerg- Healing) je terran a nestoji to zrovna malo , takovejch 20 SCV opravujich PF tim opravovanim klidne zaplati za dalsi PF coz pak ty naklady vyjdou nastejno.Pokud ti nakonec jeste lehne cela opravarska ceta tak na tom terran prodela dvakrat tolik. mam stim svy zkusenosti a dalsi vec jak uz jsem psal tim ze postavis PF prichazi o terranskou vyhodu orbitalu. Kazdy postaveny PF te posunuje dozadu ekonimicky a to nemluvim o tom ze pak nemuzes ani vzlitnou natoz nalozit delniky.
S postavevim PF se vzdycky hodne rozmyslim a ma smysl to fakt stavit jen ke zlatu.


jak s tim souvisi to tvoje PF pod rampou na steppes? :D

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 15:08:14 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
deacon píše:
Mno s tou PF nesouhlasim. Manualni zamerovani opravaru je fakt dost na houby. PF je dost silna budova a pokud ji zezadu kreje slabsi army, s kterou T couvl, tak je to dost na houby. Treba na jungle basin se zase tak snadno neobchazi a je doplnovana celkem rychle(bavim se o stredni expanzi). Teda z pohledu tosse :>.

Jn, souhlas na jungle basin je ta predsunuta PF hodne dobra ,ale vetsinou to tak neni. Stejne mi prijde nejlepsi zautocit nakym plosnym spelem (storm/fungal) na tezice a az pak uvazovat o utoku na PF. Ono i kdyz je tam par turretu, tak se malo kdy krejou tak, aby strilelo vic jak 2 najednou, takze standartni hejno mut se rychle prokouse i pres ne. Ze T jako jedinej nema protipozemni vez mluvit snad nemusim, ale dalsi dost prehlizena vec je to,ze i ta PF neco stoji.. Za jak dlouho standartni utok znici PF? Hadam tak 20s (spis min), takze opravovani takovy PF zere 450/450 za minutu (spis vic) a jelikoz scv na ty expe netezi, main bejva tou dobou vytezenej, tak to musi utahnout prirozena expa, cili asi na nic moc jinyho nezbejvaj love.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 15:19:42 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
T.iN.T.a píše:
deacon píše:
Mno s tou PF nesouhlasim. Manualni zamerovani opravaru je fakt dost na houby. PF je dost silna budova a pokud ji zezadu kreje slabsi army, s kterou T couvl, tak je to dost na houby. Treba na jungle basin se zase tak snadno neobchazi a je doplnovana celkem rychle(bavim se o stredni expanzi). Teda z pohledu tosse :>.

Jn, souhlas na jungle basin je ta predsunuta PF hodne dobra ,ale vetsinou to tak neni. Stejne mi prijde nejlepsi zautocit nakym plosnym spelem (storm/fungal) na tezice a az pak uvazovat o utoku na PF. Ono i kdyz je tam par turretu, tak se malo kdy krejou tak, aby strilelo vic jak 2 najednou, takze standartni hejno mut se rychle prokouse i pres ne. Ze T jako jedinej nema protipozemni vez mluvit snad nemusim, ale dalsi dost prehlizena vec je to,ze i ta PF neco stoji.. Za jak dlouho standartni utok znici PF? Hadam tak 20s (spis min), takze opravovani takovy PF zere 450/450 za minutu (spis vic) a jelikoz scv na ty expe netezi, main bejva tou dobou vytezenej, tak to musi utahnout prirozena expa, cili asi na nic moc jinyho nezbejvaj love.


jo jo to jsem se tu snazil vysvetlit ze ta PF je spis nevyhoda mit nez vyhoda, vyplati se to fakt jenom tam kde to chces fakt udrzet a vis ze tam dostanes i armu, to ze to opravujes te nespasi jenom ti to ziska cas. Stoji to peknej balik to opravovat + ty otroci netezej = silene narocny to utahnout. nemuzes sni odletet..
terran ti to sunda stimlejma marauderama hned , imortal nebo collos ti to taky sunda hnedka a u zerga je to tezsi to je fakt , ale ten si zas ty ztraty muzes vic dovolit pripadne tam posle muta nebo vypne to overseerem.

2: Satik , no trosku to souvisi to je jasne akorat ze pod rampou je to tezsi sundat nemuzes ji obklicit a zezadu si to muzes v cajku orpavova. napadla me jeste ejdna vec , obsypat si tu fortress suplacema a kdyz tam prijde tak je zvednout to muze taky ziskat trochu casu v praxi jsem to nezkousel. ale pamatuju si jak jsem v age of empires obestavoval hrady stone wallem pripade i trebuchety tam se to hodilo :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 15:44:04 
Offline
 Profil

Registrován: ned 02. kvě 2010 16:04:06
Příspěvky: 42
Skylleer píše:
terran ti to sunda stimlejma marauderama hned , imortal nebo collos ti to taky sunda hnedka a u zerga je to tezsi to je fakt , ale ten si zas ty ztraty muzes vic dovolit pripadne tam posle muta nebo vypne to overseerem.

Zerg si strany nemoze dovolit.. keby si mohol dovolit straty tak radsej stava novu expu.. ty si asi fakt nehral vela za Zergov, vsak ? to ze si Zerg moze dovolit straty je hlupost.. Zerg si akurat moze dovolit v istych fazach hry vymenit armady .. tj. ze z mojimi 5 000 surovniami zabijem tvojich 5 000 surovin... ok pripadne z mojimi 7 000 zabijem tovjich 5000 sa este da zniest... ale to ze obetujem tak 15 hydier na to aby som ti ubral par mineralikov za opravu PF ??? crazy!!! (15 hydier stoji asi 1500 mineralov a 450 gasu a PF stoji 550 a 150 ... to je torchu nepomer nie ?)

ale ak overseer vie zablokovat nie len vyrobne kapacity ale aj utocne tak to je super jednotka.. preco ju ludia potom skoro nepouzivaju ?? (ibaze by niekde v uvahach bola chyba)

a o tom predchadzajucom prispevku: napad na zmenu.. uvital by som keby sa mi hore pri mineraloch vespene a populacnom limite ukazoval aj pocet lariev.. alebo tak ako to maju P sa im ukazuje pocet nevyuzitych Warpgateov ... to by bolo uzasne !!! :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 15:56:58 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
satik píše:

satiku sakra ty mě jenom neguješ, počkej, vymyslim na tebe nakej mega mech build :P (pokud si doopravdy neswitchnul na T)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Naposledy upravil 77white dne pát 10. pro 2010 16:00:15, celkově upraveno 1

Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 16:00:02 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
myrec píše:
Skylleer píše:

ale ak overseer vie zablokovat nie len vyrobne kapacity ale aj utocne tak to je super jednotka.. preco ju ludia potom skoro nepouzivaju ?? (ibaze by niekde v uvahach bola chyba)


kamo tak postav build zalozenej na 15ti overseerech a neustalou vymenou armad , dokazal bys nejspis naplno znicit produkci 4 barakum :)

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz