Michals píše:
Prvni mapa mi pripada hrozne cestickovite. Podle tohoto pohledu tam neni moc otevreneho prostoru ale budiz. Druha je OK, treti... trosku sem ji nepochoopil (asi mam po ranu zamrzlej mozek)). Crossfire sem uz nekde videl a ty uzky vchody sou idelani pro siege tanky (nevim co na to zerg). A na te posledni toho moc neni videt.
Delta se mi celkem libi, za to blistering a jungle se mi kvuli tem backdoorum nelibi vubec.
No zrovna Protossa ty backdoory imho poškozují nejméně, nejvíc dopadají na Terrana. Celkově mi Blistering Sands přijde hodně jako protosská mapa, ve všech ohledech. U Jungle Basin to Terranovi vynahrazuje ta zpropadená PF na prostřední expě.
Co se týče těch nových map, imho z obrázků toho moc nevykoukáme, dokud si na tom alespoň pár her nedáme. Takovou Shakuras Plateau jsem viděl nejdřív na obrázku (ten den, kdy změnili Blizzardi map pool) a podle analýzy obrázku jsem ji odhadl na terranskou mapu (kvůli těm dolním a horním cliffům, kamenům u prostředních exp a Xel'Naga Towers jako ideálními místy pro tanky). Stačilo zahrát si na tom pár her, vidět hodně replayů a už vím, že ta mapa zvýhodňuje spíš Zerga a taky Protossa
Nicméně jsem na ty mapy hodně zvědavej, pokud se ujmou nebo dokonce pokud se časem dostanou i do ladder map poolu. Zajímalo by mě, jak se ráz SC2 her změní s nástupem velkých pozemních map.