Deje se to samozrejme hlavne v custom hrach. V lize si to nejak nekdo nedovoli kvuli prohre. Priciny bych videl ruzne. Kdyz napriklad ve 4v4 custom jsou na jedne strane 3 zergove, tak to nekteri nervove nevydrzi a utecou, protoze se jen vidi jak jim wall masi 18 zergu v prvnich minutach hry...
Blizzard by mohl udelat napriklad nejakou casovou penalizaci na dalsi prihlaseni do hry apod. Taky mi vadi, kdyz si chci odpocinout u custom hry a trva mi 10 minut, nez najdu solidni partu, ktera vydrzi hrat i pres ruzne nezdary. Tossovi nevyjde canon rush a hned leavne...
Tohle leavovani je pro me jen kapicka v mori namitek, ktere bych mel vuci blizzu co se tyce battlenet/starcraft UI a user friendly ovladani. Chat roomy, filtry a oblibene u custom her atd. Cekal jsem to uz v poslednim patchi a oni jen zku*vili reapery
Kazdopadne bych doporucil vsem aby po dobre odehrane customce, pokud maji dobry pocit ze spoluhracu, je po hre oslovili a vytvareli si seznam friends na custom hry a treba 2v2 a vice ligy.
Ve vsem s tebou souhlasim... pridavani friendu je jedinou moznosti. Vcera znova 2x nezdareny Cannon rush a leave. Pritom ja byl dobre nastartovanej a vsechno bych vyresil...nechapu.