Zvetseni HP budov je jednoznacne +. Me ani nenapadlo, ze treba spire a kaverna melo jen 600 hp
Demolice marauder dropem se trochu protahne. Nicmene nechapu proc teda nezvetsili i HP CC, resp. nechapu jedinej duvod proc by melo mit T centrum min HP nez P centrum. Supply taky srovnali s pylonem.
Rax az po supply (to jak kdyby se pool mohl delat az po overlordovy), nesmyslny upgradovani az po factorce (kdyz uz tak to mohli dat po engineering bay) a nejspis i range roachu (zbytecnej buff) je vsechno anti reaper opatreni. Po zvyseni casu stavby reaperu, raxu a bunkru to rozhodne neni opatreni prvni. Takze se z reaperu definitivne stala koncepcne nejblbejsi jednotka ve hre. Nechapu proc je vubec delat, kdyz uz se "nesmi" pouzivat v early game a v jiny casti se vubec nevyplati?
Zpomaleni medivacu o 10% je jenom kosmeticka zmena a ani moc nechapu smysl:) Pres miliony prowninovanejch stranek je to jedina zmena co se dotkne (resp. nedotkne
) MMM.
Feedback: Jednoznacne rozumna vec. Trestat jednotky, za schopnost, kterou casto ani nevyuzijou je blbost. Kor pokud ma bejt HT jako anti caster. Pokud ma jednotka jenom jednu schopnost, tak je naka mana zbytecna a cooldown uplne staci. Hejno corruptoru uz sice nebudu moct pochcat celou army, ale na colosse atd. to furt stacit bude. Zrusil bych manu jeste i u BC. Stejnej princip: jedna schopnost, mnohokrat ignorovana a cooldown uplne staci. Navic mi prijde nesmysl, aby byl HT couter pro BC (to ma byt spis VR) a tim spis, ze kdyz je BC trochu odlezelej (rozumej - s naakumulovanou manou), tak jedno prihloupli kouzlo za 50energy udela instantne takovou skodu ze ktery by se zaplatil celej HT
Jsem zvedavej na zmenu VR - moc si nedovedu predstavit jak se to bude chovat:) Redukce dmg light mi prijde rozumna, protoze kdyz par rozehratejch VR vygumuje i tlupu marinaku, nebo hyder (cili svuj primej counter), tak je neco spatne. Jo a IMHO bonus proti armoru to melo na vsech urovnich.
Celkove bych rek, ze celkem povedenej patch, od kazdyho trochu a asi nic co by zasadne rozkopalo hru. GJ