StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 22. lis 2024 21:54:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 1:00:03 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Zvetseni HP budov je jednoznacne +. Me ani nenapadlo, ze treba spire a kaverna melo jen 600 hp :) Demolice marauder dropem se trochu protahne. Nicmene nechapu proc teda nezvetsili i HP CC, resp. nechapu jedinej duvod proc by melo mit T centrum min HP nez P centrum. Supply taky srovnali s pylonem.

Rax az po supply (to jak kdyby se pool mohl delat az po overlordovy), nesmyslny upgradovani az po factorce (kdyz uz tak to mohli dat po engineering bay) a nejspis i range roachu (zbytecnej buff) je vsechno anti reaper opatreni. Po zvyseni casu stavby reaperu, raxu a bunkru to rozhodne neni opatreni prvni. Takze se z reaperu definitivne stala koncepcne nejblbejsi jednotka ve hre. Nechapu proc je vubec delat, kdyz uz se "nesmi" pouzivat v early game a v jiny casti se vubec nevyplati?

Zpomaleni medivacu o 10% je jenom kosmeticka zmena a ani moc nechapu smysl:) Pres miliony prowninovanejch stranek je to jedina zmena co se dotkne (resp. nedotkne :) ) MMM.

Feedback: Jednoznacne rozumna vec. Trestat jednotky, za schopnost, kterou casto ani nevyuzijou je blbost. Kor pokud ma bejt HT jako anti caster. Pokud ma jednotka jenom jednu schopnost, tak je naka mana zbytecna a cooldown uplne staci. Hejno corruptoru uz sice nebudu moct pochcat celou army, ale na colosse atd. to furt stacit bude. Zrusil bych manu jeste i u BC. Stejnej princip: jedna schopnost, mnohokrat ignorovana a cooldown uplne staci. Navic mi prijde nesmysl, aby byl HT couter pro BC (to ma byt spis VR) a tim spis, ze kdyz je BC trochu odlezelej (rozumej - s naakumulovanou manou), tak jedno prihloupli kouzlo za 50energy udela instantne takovou skodu ze ktery by se zaplatil celej HT :D

Jsem zvedavej na zmenu VR - moc si nedovedu predstavit jak se to bude chovat:) Redukce dmg light mi prijde rozumna, protoze kdyz par rozehratejch VR vygumuje i tlupu marinaku, nebo hyder (cili svuj primej counter), tak je neco spatne. Jo a IMHO bonus proti armoru to melo na vsech urovnich.

Celkove bych rek, ze celkem povedenej patch, od kazdyho trochu a asi nic co by zasadne rozkopalo hru. GJ

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 6:11:34 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
T.iN.T.a píše:
Nicmene nechapu proc teda nezvetsili i HP CC, resp. nechapu jedinej duvod proc by melo mit T centrum min HP nez P centrum.

Protoze SCV muzou opravovat, coz je sakra znat, jestlize ti 20 scvcek opravuje budovu, tak je skoro neznicitelna

T.iN.T.a píše:
range roachu (zbytecnej buff) je vsechno anti reaper opatreni. Po zvyseni casu stavby reaperu, raxu a bunkru to rozhodne neni opatreni prvni. Takze se z reaperu definitivne stala koncepcne nejblbejsi jednotka ve hre. Nechapu proc je vubec delat, kdyz uz se "nesmi" pouzivat v early game a v jiny casti se vubec nevyplati?

Roach neni jednotka jen proti reaperum, ten buff je dulezitej vseobecne. Reaperi jsou porad vyborna jednotka pro likvidaci zergskych exp.

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 6:41:11 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
T.iN.T.a píše:
Zpomaleni medivacu o 10% je jenom kosmeticka zmena a ani moc nechapu smysl:) Pres miliony prowninovanejch stranek je to jedina zmena co se dotkne (resp. nedotkne :) ) MMM.


To by ve skutečnosti nemusela být kosmetická změna. Hlavně ta akcelerace. Zatímco zvýšení či snížení dmg o 1 apod. kosmetická změna je (stejně jako build time Reaperů +5 sekund, který nevyřešil skoro vůbec nic), tohle může být dost zásadní při dropování malých výsadků k expám. Prostě budou muset odlétat dříve nebo riskují mnohem víc. O kolik konkrétně budou pomalejší, si ale samozřejmě zatím nedokážu představit, to posoudím až po patchi ve hře. Každopádně sice to neřeší ten problém, že Terran má transporty jako součást své běžné armády, ale aspoň nějaký nerf něčeho, co je opravdu hnusně OP a využívá to dneska intenzivně každej druhej top Terran.

T.iN.T.a píše:
Feedback: Jednoznacne rozumna vec. Trestat jednotky, za schopnost, kterou casto ani nevyuzijou je blbost. Kor pokud ma bejt HT jako anti caster. Pokud ma jednotka jenom jednu schopnost, tak je naka mana zbytecna a cooldown uplne staci. Hejno corruptoru uz sice nebudu moct pochcat celou army, ale na colosse atd. to furt stacit bude. Zrusil bych manu jeste i u BC. Stejnej princip: jedna schopnost, mnohokrat ignorovana a cooldown uplne staci. Navic mi prijde nesmysl, aby byl HT couter pro BC (to ma byt spis VR) a tim spis, ze kdyz je BC trochu odlezelej (rozumej - s naakumulovanou manou), tak jedno prihloupli kouzlo za 50energy udela instantne takovou skodu ze ktery by se zaplatil celej HT :D


Ber to zase tak, že pak HT nemá nemá tolik many na Stormy. Navíc HT má jen 2 kouzla (oproti Cloaku, Snipu, EMP a atomovce Ghosta nebo 3 kouzlům Ravena, která jsou všechna 3 naprosto super), to jeho anti-caster kouzlo je jen single target (oproti EMP, které vyřadí třeba sešrocenou grupu Ravenů jedno), tak mi nepřijde špatné, že dělá i damage a že jde chytře využít i na udělání částečné damage cílům, které nejsou čistí casteři.

T.iN.T.a píše:
Jsem zvedavej na zmenu VR - moc si nedovedu predstavit jak se to bude chovat:) Redukce dmg light mi prijde rozumna, protoze kdyz par rozehratejch VR vygumuje i tlupu marinaku, nebo hyder (cili svuj primej counter), tak je neco spatne. Jo a IMHO bonus proti armoru to melo na vsech urovnich.


Hledal jsem si to a na lvl 1 bonus proti Armored neměl.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 7:16:37 
Offline
 Profil

Registrován: sob 09. říj 2010 17:43:38
Příspěvky: 18
satik píše:
T.iN.T.a píše:
Nicmene nechapu proc teda nezvetsili i HP CC, resp. nechapu jedinej duvod proc by melo mit T centrum min HP nez P centrum.

Protoze SCV muzou opravovat, coz je sakra znat, jestlize ti 20 scvcek opravuje budovu, tak je skoro neznicitelna

Já bych spíš řek, že to je kvůli tomu, že si T může svůj CC zvednout a nějakej pozemní útok vůbec neřešit což nemůže udělat žádná jiná rasa. Proto ta změna HP i u supply, protože ty jsou taky statický a tedy ohrožený stejně jako pilon.
Patch se mi líbí, především ta změna u roachů bude znát, protože se teď hráli opravdu málo.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 8:02:03 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Dufam ze ten patch dnes este nebude ;)
Chcem si skontrolovat dmg void rayu pri jednotlivych leveloch. Z vysvetleni na nete som jelen a niesom si isty co presne a ko sa vlastne meni.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 9:33:03 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
Mě se ty změny líbí. Zvýšení životů u budov a zpomalení medivaců řeší problém s Marauder dropy. Ostatní tu už popsali zbytek.

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 10:39:59 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 14. říj 2010 17:02:54
Příspěvky: 153
Jumbik píše:
Mě se ty změny líbí. Zvýšení životů u budov a zpomalení medivaců řeší problém s Marauder dropy. Ostatní tu už popsali zbytek.


nejen to. V tom spomalení vidím trošku i výhodu v usnadnění hraní, když se kouknete na rychlosti jednotek, tak teď by měli být medivaci stejně rychlí jako mariňáci a maraudeři, čili je terran může vyslat zároveň s pozemní armádou a nemusí je tolik hlídat nebo nastavovat follow, nic zásadního, ale přeci jen při vyhrocených bojích to může trošku ulehčit ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 10:47:11 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Jako obvykle Psy tady nazorne predvedl zmeny v patchi. http://www.youtube.com/watch?v=TDTrgh4M8hA

Ad HP budov: T sice muze opravovat, coz treba u utoku na PF je silna schopnost, ale tohle opravovani ho stoji cash jako kdyby stavel new budovu. Kdyz se T budova dostane do "cervenejch" tak navic dostava dmg horenim a neopravovana proste shori uplne. Oproti tomu utok na P budovu, kterej ubere pulku HP, (treba 2 nuke na nexus) vubec nema efekt, protoze se P budova behem chvilicky opravi jak kdyby se nechumelilo jadernym spadem :D

V tom videu je taky videt krasnej rozpor mezi teorii a praxi: Helion s range 5 by teoreticky mel bejt schopnej kitovat roache s rangem 4 ne? A ono to tak prakticky neni :D Roach s upgradama mi prijde jako dost mozna nejlepsi jednotka ve hre a vubec necitim potrebu je jeste jakkoliv buffovat.

10% zmena rychlosti a akcelerace medivacu se mi opravdu nejevi zasadni, ale aspon bude mit clovek vetsi sanci stihnout zareagovat na priletavajici drop.

A s tim feenbackem mi proste prijde nahlavu, aby plne namanovanymu BC zpusobil kouzelnik za 50/150 kouzlem za 50many s velkym range instantne skodu za 145/109 u BC a 150/100 u thora.

Pralev píše:
Hledal jsem si to a na lvl 1 bonus proti Armored neměl.

Hele kde se to da vsude hledat? Ja sem koukal na wiki.TL i na SCarmory a na obou psali o bonusu na armor.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 11:05:46 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Mluvíš ale o nabitým, ne? Ten bonus proti Armored měl. Nenabitej ne.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.1.2 online v USA... u nás snad zítra ?
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 11:16:39 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Pralev píše:
Mluvíš ale o nabitým, ne? Ten bonus proti Armored měl. Nenabitej ne.

Mluvim o vsech 3 variantach.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz