Snad je to jen fake leak
IMHO SC je ted ve fazi, ze potrebuje jen tak lehce doladit, ale rozhodne ne takhle rozkopat jak kdyby byla jeste beta..
V tom leaku snad neni resena jednina kontroverzni vec, jako MMM, mula/scan, EMP, ale zato skoro samy nesmysly. WTF?
Dobry:
Konecne podpora vicejader
Autocast u queen -ze zacatku kdy je cas setri manu a pak to pujde switchnout do autocastu -pecka.
Regen na creepu - proc ne, creep je zakladni Z vlastnost tak proc ji nepodporovat.
Marauder VS buildings - sice nevim jak to chteji zaridit, aby byl furt proti armored a zaroven ne proti budovam, ale souhlad - vygumovani zakladny jednim dropem je moc rychli.
Odtucneni archona - snad se konecne vic pojede, po thorovi v bete by neco podobnyho potreboval i ultra.
Templar storm detect - Ok, kdyz muze detekovat fungal a EMP tak je fer, aby i toss mel taky neco.
Prodlouzeni reaper/zealot rushe - budiz no.
Reaper by vubec potreboval kompletne predelat. To je snad jedina jednotka ve hre co se hraje vyhradne v early game a jinak vubec - divny.
Carrier - ok zrychleni stavby, ok autocast na stihacky, ale WTF proc mu davat moznost litat stejne rychle jako jedinej T counter: viking? Uz ted se casto stane, ze si nejakym bugem interceptory doleti az pro vikinga. Zrychlenej VR se taky neda counterovat vikingem, ale proc i carrier nechapu.
WTF:
Buff Observera a roache - z principu nechapu proc zlepsovat zrovna to co uz funguje dobre a hraje se to skoro pokazdy.
MS v.s. BC - oboji zrychlit budiz, ale je to IMHO zbytecny. Oboji ma bejt ultimatni kolos cili pomalej. MS dostane navic znatelny vylepseni range neviditelnosti, BC nerf -proc, uz tak se hraje vyjimecne. BC stoji jen o 100 min nez MS(coz je furt kurva dost), tak by taky mel bejt aspon castecne ultimatni. Kdyz uz ho nejak postihnout tak spis ubrat dmg na air, aby nebyl tak silnej proti jeho tradicnim counterum jako jsou vikingove, corruptorove a VR.
Tank: tank chapu jako jedinou T zbran se splashem a splash je proste nastroj proti masam. Takze kdyz uz mermomoci nejaky zmeny u tanku, tak spis snizit dmg proti armored a ne proti light. Ja bych zrovna tank nechal jak je. Podle me je to pro T stejne charakteristicka vec jako pro Z creep a uz to ani nedava prehnanejch 60dmg jak v bete. Btw. kazdej vidi, jak tank dava jednou ranou ukrutnejch 50dmg, ale ze tank je v celim SC jednotka s nejhorsi kadenci (3s), o tom se uz jaxi nemluvi
A vubec: tank je uplne ukazkova jednotka T armady: relativne efentivni v utoku, ale pritom dost zranitelna a spatne mobilni.
Viking - nechapu proc snizovat dmg zrovna proti light? Uz ted je to na dogfight nejhorsi stihac a tohle to jenom prohloubi. Prespolni beh s nafetovanou marinou za mutama/phoenixama pendlujicima mezi expou a mainem bude asi bezna T disciplina
Missile turret: stejnej problem jako u vikingu - o 1/3 zmenseni dmg proti mutas/phoenix je sila. Uz ted cca 8+ mutas snipne vez beze ztrat a nasledne vesele pleni celadku.
Mno nechme se prekvapit jak to nakonec dopadne, ale rek bych ze balancak uz tu kazdou chvili..