Stoky píše:
Maverick píše:
Pralev píše:
Co je to za úvahu?
Ve Fleet Beaconu je to proto, aby to nebylo imba proti pár mutům v early/midgame, ale aby Phoenixové byli použitelný counter na mass muty v late game.
Muty do late gamu nehraje nikdo, hraje se infestor broodlord kompozice. Podle me by bylo lepsi kdyby misto toho upgradu ve fleet beaconu ktery zvysi range na 6 dali fenixum range na 5 hned od zacatku
No je tu imho mysleno takove ty bally 30+ mutu na ktere prakticky neexistoval na spouste map counter (late mid game)...resp. blink stalker, ktery ale proste nema tu pohyblivost. Je to proste otazka mechaniky. Jediny counter, co je na mass muta, kdyz by jich bylo opravdu hodne...tak je to mass phoenix a ted jich bude stacit cca 8-10+ a upgrade. Zerg ale muze udelat okamzity tech switch, coz jina rasa nemuze...tak musi mit nejake opravdu hard countery. Coz zerg da se rict prakticky nema.
To by mě zajímalo, když pomáhaj tossoj proti mutám, jak má countrovat 30 mutu terran, já si obecně na muty nestěžuju, mým cílem je právě aby se zerg nedostal na +- takové číslo, pak je to podle mě i za terrana GG, ale že by to měl terran bez blinku o něco jednodušší než tos proti muttam nejsem si jistej, příjde mi že na začátku , když vyšel SC2 tak byl terran fakr dost OP a od té doby to je samej nerf, ale tak np, furt je to sranda....