Dulezity je si udelat nakej cyklus cinnosti (tezice, pylon, zkontrolovat scouta, udelat jednotku, znova cely..) a bejt pripravenej ho kdykoli na zaklade spravnejch priorit prerusit tak, aby bylo mozno se do nej navratit v puvodnim miste co nejrychleji. Ve chvili kdy si clovek tenhle konzistentni styl zautomatizuje jeho apm postupne pude nahoru tak moc jak to jeho styl klikani vyzaduje. Pouzivat control grupy etc etc, to je vsem jasny. Micro tournament k zlepseni apm vubec nepomuze protoze ilustruje moc nerealny situace, clovek si jen musi vsugerovat ze behem bitvy se na to nesmi koukat, a vubec clovek by se mel co nejmin koukat na to co se vlastne deje v hlavnim regionu obrazovky. Multitask mapy sou dobry na tohle ve vysokejch obtiznostech protoze tam proste to bez tech apm nejde narozdil od jinejch micro turnaju etc. Zaszi apm vubec nesouvisi se stylem jakej hrajes a jak moc allinujes nebo hrajes macro etc etc to souvisi jenom s tim jakej system si nastavis, napriklad julyzerg kterej kazdy zvp na ladderu otvira 6poolem ma jedno z nejvyssich apm a to jen protoze hodne tapuje a tim ze kvuli tomu ma velkej prehled o hre a proto tyhle veci zvlada mnohem lip. Napriklad AriA taky ma velmi vysoky apm po celou dobu hry nebot "spam" vyuziva k maximalnimu prehledu o hre (day9 daily huk vs aria). Kdyz nekdo allinuje de o to aby svoje apm rozdelil rovnomerne mezi svoje jednotky a produkci a nesupplyblockovani se, kdyz nekdo macruje rozdeluje mezi produkci tezicu, nesupplyblockovani se (a jiny baraky, je to ta sama cinnost skoro) a scoutovani/reagovani. Ve chvili kdy probiha bitva stejne neresis produkci tezicu (naklikano pred bitvou nebo cut), supplyblocky (umrou ti jednotky a pylony sou naklikany pred bitvou) a stejne jako tvuj oponent jediny co delas je reakce na tvuj scout/ jeho utok... apm na obou stranach pri stejnym zpusobu fungovani hrace bude uplne stejny a rozdil je jen v osobnich preferencich, stylech a dispozicich hracu. Nizsi APM nutne neznamena nevyhodu, protoze nekdo se pri pomalejsi hre lepe koncentruje etc a jeho kliky sou presnejsi. Snazit se za kazdou cenu hrat rychle je uplna blbost. Na druhou stranu aspon 120+- apm je nutnost pro nejakou trochu kompetentni hru, 180+- pro progaming (vic eventu etc). Nejakejch takovejch 250-300 po celou dobu uz dovolujou cloveku delat vsechno v perfektni casy... zrychlit na par sekund kvuli utoku na 3 frontach u makrovani dokaze kazdej... Proste naucte se na tu hru necumet a hrat ji a apmka nebudou problem.
_________________
|