Pride píše:
ondik píše:
obhajovat něco několika hrami je stupidní, zvláště když to v 90 % případů vypadá úplně jinak. July se sice dostal do finále GSL, ale jeho agresivní hra má z dlouhodobého hlediska nulovou šanci na úspěch, stejně jako tomu bylo v případě původního stylu MKP. Protoss si prostě může se zergem dělat co chce a zergským hráčům tuhle pozici rozhodně nezávidím. Uvidíme, jak to změní buff FG, problém je ale i v early game.
Proc nulovou sanci na uspech? Proste hraje na agresi stim ze donuti protihrace udelat chybu.. Pokud se mu to nepovede, tak ofc konci protoze nema do latu dostatecny makro, ale je to proste zpusob jak hrat..
Proto jsem tam použil Z DLOUHODOBÉHO HLEDISKA a také dal příklad MKP. Abys uspěl, potřebuješ mít prostě nějaký pevný základ, na kterém budeš stavět, respektive který ti umožní dostat se do mid game v přijatelné pozici. I když bys samozřejmě měl mít připravených pár alternativní strategií/BO, nemůžeš svou hru založit na tom, že to riskneš a buď na začátku vyhraješ nebo ne. Podívej se, kolik terranů v první a druhé sezóně GSL dělalo různé variace končící allinem s SCV. Teď to nedělá nikdo, protože se to ostatní naučili bránit. Stejně tak to bylo i s MKP, se svým stylem byl úspěšný, ale netrvalo dlouho a hráči se ho naučili pohodlně counterovat a ani on sám už ho nejezdí (přinejmenším ne v tak extrémní podobě).
Hodně se mi líbilo, jak Mondragon vyřídil soupeře v TSL, jenže je to, stejně jako v moonově IEM případě, naprosto irelevantní, jelikož ten protoss zahrál hrozně.