Achjo. 1) Grid je na orientaci kvůli stavění budov, neurčuje, jestli mezi budovami jde projít nebo ne. (záleží nejen na tom, kolik místa zabírá pro stavbu, ale také pro průchod jednotek, proto např. nejde udělat wall-off ze spine crawlerů)
2) Ta gateway MĚLA rally point a ten směřovat přesně na tvůj pylon. Pokud cestu něco blokuje, v tvým případě pylon, AI hledá nejbližší cestu kolem. Což bylo do té díry mezi pylon-nexus-gateway.
3) Pohyb jednotek v SC a AI "obcházení" je naprosto úžasná. Ti, co říkají něco jiného pravděpodobně nezkoušeli jinou RTS, ať už od Blizzardu nebo ostatní. Co se týče braní jednotek tvého spoluhráče měj na vědomí, že ta hra je balancovaná a stejně tak AI udělaný pro co nejpreciznější hraní 1v1 - obcházení objektů v takové míře, aby ti jednotky kompletně obtekly kolem spoluhráče by mělo negativní efekt na 1v1, kdy by se něco podobného dělo se všemi jednotkami.
PS: 2v2 nikoho nezajímá, takže AI na to uzpůsobený není a snad ani nebude. Jedna změna k dobru team games byla s Reaperama a od té doby je ta jednotka absolutně nepoužitelná na cokoliv jiného než scout přes cliff a suicide, takže se to snad nebude opakovat.
_________________
|