Mollar píše:
...
Me osobne ted hodne funguje nasledujici:
postavim barracks (pak hned samozrejme na 15pop orbital), z raxu stavim jen marinaky (bez upgradu), hned jak je gas, tak factory s techlabem a hned po factory jeste starport (taky s techlabem).
Mezitim jeste ve chvili, kdy mam cca 4-5 marinaku vychazim s nima na soupere, pokud jen dronuje, tak mu treba sundam queenu, overlorda a par dron, pokud si toho vsimne vcas, tak dela misto dron lingy a zdrzuje si tim ekonomiku. (i kdyz ma crawlera, tak se to da vetsinou obejit a dostat se mu za expu)
Jakmile je na fac techlab a dost gasu, tak zacnu delat modrej plamen helionum a mezitim stavim 3-4 heliony a pak banshee, vychazi mi to zhruba tak, ze mam ty 3-4 modry heliony a banshee najednou.
S tim pak jedu harrasit - banshee posilam na main kvuli scoutu a odlakani pozornosti a pripadne i likvidaci dron (banshee sama zabije jednu queenu) a heliony z druhy strany na expu, kdy vrazdim drony, pripadne obcas projedu i do mainu.
Po banshee stavim vetsinou jeste tak 3 heliony a medivac (tema pak hned letim dropovat main), armory na thory (a stale sypu marinaky) a k tomu jeste stavim expu, o kterou se bat nemusim, protoze zerg se bez mutu do utoku jen tak nepusti (kvuli bansheem) a hned po tech helionech jde na radu thor (proti mutum). Kdyz hazim expu, tak tam jeste davam vetsinou jako zed dalsi dva raxy a treba jeste jednu factorku a delam techlab na upgrady i na barracksech, pak uz je to jen o makru a splitovani marinaku pred banelingy a kdyz na vas nalitne zerg s mutama, tak staci vetsinou vyrazit do utoku a smetete ho (hodi se uz mit pro marinu stit a stim)
proti hracum z diamondu a niz mi to zatim funguje 100 procentne, proti hracum z master jsem to nemel moznost moc zkouset, ale kdyz se to dobre zahraje, tak to funguje i na ne (prikladam jeden rep proti zergoj z master)