BNDR píše:
no... nedalo mi to, a vcera jsem si par 1v1 zahral... des a bida. Jedine co mne potesilo, ze jsem ani jednu hru nehral proti tosum. Jinak presne jak pise Jonas... Kdyz jsem se snazil techovat, tak jsem mel obrovske problemy... a da se rict ze jsem hry, ktere jsem mel prohrat vyhral jen diky tomu ze souperi byli Lumiri a vubec nemicrovali, nebo meli hodne slabe makro/neexpandovali. Muze mit protos vubec nejakou iniciativu, kdyz nepouzije 4gate? Ono se moc dobre totiz jednotkama z GW neodrazi roach rush, nebo marauderi... pokud jdete do rychleho stargatu a vcas vam vyjede voidray, tak to ty roache da s odrenejma usima... to same s imortalem proti kombinaci mariny a marauderu. Vzdycky pro mne tyhle rushe skoncili o dost vetsi ztratou (vypnuty budovy, narusena tezba) a souperovi to dalo moznost po prvnim pushy nerusene expandovat...
jakej mate nazor na strategie 2proxy gateway, cannon rush a 4gate z hlediska bezpecnosti, rizika odhaleni a udefovani? Podle mne u toho 4gate je sance, ze i kdyz ten prvni push nevyjde a treba jen oslabi soupere, tak se da rozjet expa... a switchnout na nejakej tech... zatimco prvni dve zminene strategie, kdyz proste nevyjdou.. tak GG
2 proxy gateway a canon rush me prijde na hovno, mozna to vychazelo ve stribre, ale pak uz lidi scoutujou zakladny vetsinou a kdyz to nevyjde, je to gg. 4gate pouzivam v podstate porad a musim rict ze to obcas vyjde, obcas ne:) co je dobry, kdyz vidis ze souper ma jeste celkem hovno, tak udelat na 6 minutu 3 proxy pylony do mineralu a warpovat mu to tam...(ty dva zatim znici, treti uz ne) vetsinou je to pak gg
jinak 4 gate ikdyz nevyjde tak nejsi nejak pozadu a jedes dal... u canonu nebo proxy gate je to v prdeli...
vcera se me krasne podarilo switchovat na zerga, ale to byla nejaka lama no. Predtim jsem 5xprohral s teranem a to jsem myslel ze sezeru klavesnici uz...