StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 24. lis 2024 10:47:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 149 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 13:19:36 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 17:06:08
Příspěvky: 189
Stealman píše:
Blok rampy je jen oddálení nevyhnutelného, přenechá soupeřovi map controll a to je konec. K tomu "proč si neměl colosse" třeba proto, že by pak zas neměl haldu dalších jednotek a 1 coloss 30 nastimovanejch marináku s medivacama taky nesundá. Tahle taktika je hodně silná, prakticky instant win (když se na ní pak dobře naváže) ostatně těch má T proti P více. A proč bude blok rampy minulostí ? V nějakym novym patchi zase budou zhoršovat už tak nejobtížnější rasu jako vždy ? :) Já to teda prakticky vubec nepoužívam, ale je to úsměvné :)

Jako ten toss hral fakt spatne... vedel presne co jede souper a nic proti tomu nedelal... colosus by zamaval s 30 marinakama jak nic... stacilo jet jen vic zaelotu a pak tim tankovat aby colosus udelal dmg... v 10 minute by mohl mit klidne 2 colususe a dost jednotek.... Proste mass marinaku je slaby proti lepsim hracum.... Toss hral spatne to je proc mu ty marinaci vysli...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 13:55:57 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Jasný souhlasim se všema mass marine vyjde jen když to P prostě nečeká, včera mě tak jeden taky nachytal, protože prostě ne vždy se to dá scoutnout včas. Jinak obrana proti tomu je OK, já mam spíš problém s mass marauder, protože s těma spomalovákama kitují i chargeloty. Vždy chargnou , první dva říznou ale zbytek ballu udělá hit and run a sejmou celýho zealota .. takhle jich za pár sekund sundá haldu. A lepší T s takovým mikrem nemají problém. Obecně na maraudery nějak nemam moc dobrý recept, myslim na maraudery co kitují, pokud stojí a střílí, tak se to těma lotama dá. Samozřejmě fungují VR, ale VR proti Terranovi je moc velkej risk pač je counteruje témeř celá Terranská armáda snad až na ty maraudery :)


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 14:21:23 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 04. pro 2010 19:40:46
Příspěvky: 27
Stealman píše:
Jasný souhlasim se všema mass marine vyjde jen když to P prostě nečeká, včera mě tak jeden taky nachytal, protože prostě ne vždy se to dá scoutnout včas. Jinak obrana proti tomu je OK, já mam spíš problém s mass marauder, protože s těma spomalovákama kitují i chargeloty. Vždy chargnou , první dva říznou ale zbytek ballu udělá hit and run a sejmou celýho zealota .. takhle jich za pár sekund sundá haldu. A lepší T s takovým mikrem nemají problém. Obecně na maraudery nějak nemam moc dobrý recept, myslim na maraudery co kitují, pokud stojí a střílí, tak se to těma lotama dá. Samozřejmě fungují VR, ale VR proti Terranovi je moc velkej risk pač je counteruje témeř celá Terranská armáda snad až na ty maraudery :)



jim zablokuj pohyb pomoci FF, nebo jim neumozni te kitovat pomoci collossusu, ktere ti nebude TAK snadne snipenout, nebo si porid storm.. ^^

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 15:59:17 
Offline
 Profil

Registrován: ned 24. říj 2010 17:23:00
Příspěvky: 97
tak tak z pohledu terrana to chce FF zablokovat zadek mauraderu a tim padem nebudou moci kitovat chargeloty. Kolos je sice učinej , ale viking to jisti. Horsi jsou stormy, to me hodne nuti jezdit ghosty a ty vyzaduji vice mikra :)

_________________
Obrázek
get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 17:12:33 
Offline
 Profil

Registrován: ned 02. kvě 2010 16:04:06
Příspěvky: 42
Tomkalhotka píše:
tak tak z pohledu terrana to chce FF zablokovat zadek mauraderu a tim padem nebudou moci kitovat chargeloty. Kolos je sice učinej , ale viking to jisti. Horsi jsou stormy, to me hodne nuti jezdit ghosty a ty vyzaduji vice mikra :)

prosim prosim nech to bol vtip... on ma pouzivat FF a stormy aby porazil tvojich mauraderov ... a ty sa bojis ghostov lebo ich emp vyzaduje viac micra ???
niesom ani P ani T ale pride mi to absurdne.. tebe nie ?


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 28. pro 2010 18:02:44 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
myrec: Takto je ale postavn celý matchup PvT .. P vyhraje jen pokud je o třídu lepší hráč než Terran. Pokud mají oba hráči srovnatelný skill, pak vyhraje Terran téměř jistě. Je to podle mne nejvíce nevybalancovaný matchup ze všech, lze ho vyhrát, ale je tam nejvíce patrný rozdíl toho, co jednotlivý hráči musejí pro výhru udělat. Je to vidět i na replayích profi hráčů, kde T třeba celou hru jen masí maraudery a semtam medivac a P aby to ubránil, tak musí hrát jako šílenec.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 04. led 2011 22:59:25 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 23. zář 2010 15:52:45
Příspěvky: 211
Stealman píše:
myrec: Takto je ale postavn celý matchup PvT .. P vyhraje jen pokud je o třídu lepší hráč než Terran. Pokud mají oba hráči srovnatelný skill, pak vyhraje Terran téměř jistě. Je to podle mne nejvíce nevybalancovaný matchup ze všech, lze ho vyhrát, ale je tam nejvíce patrný rozdíl toho, co jednotlivý hráči musejí pro výhru udělat. Je to vidět i na replayích profi hráčů, kde T třeba celou hru jen masí maraudery a semtam medivac a P aby to ubránil, tak musí hrát jako šílenec.


A podle me vetsina protosu nedokaze premyslet za sebe ;) Proc se absolutni vetsinu her pouzivaji kolosove? Protoze to pouzivaji ostatni?
Prikladam odkaz na hru WhiteRa vs. Jimpo.
http://www.youtube.com/profile?annotati ... W3bM8ZHRbc

_________________
transition into loosing the whole fucking base


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 04. led 2011 23:07:37 
Offline
 Profil

Registrován: stř 01. pro 2010 12:40:00
Příspěvky: 119
teqini píše:
Stealman píše:
Blok rampy je jen oddálení nevyhnutelného, přenechá soupeřovi map controll a to je konec. K tomu "proč si neměl colosse" třeba proto, že by pak zas neměl haldu dalších jednotek a 1 coloss 30 nastimovanejch marináku s medivacama taky nesundá. Tahle taktika je hodně silná, prakticky instant win (když se na ní pak dobře naváže) ostatně těch má T proti P více. A proč bude blok rampy minulostí ? V nějakym novym patchi zase budou zhoršovat už tak nejobtížnější rasu jako vždy ? :) Já to teda prakticky vubec nepoužívam, ale je to úsměvné :)

Jako ten toss hral fakt spatne... vedel presne co jede souper a nic proti tomu nedelal... colosus by zamaval s 30 marinakama jak nic... stacilo jet jen vic zaelotu a pak tim tankovat aby colosus udelal dmg... v 10 minute by mohl mit klidne 2 colususe a dost jednotek.... Proste mass marinaku je slaby proti lepsim hracum.... Toss hral spatne to je proc mu ty marinaci vysli...


onehda to na me zkousel frajer z diamantu. Tohle pro tosse neni problem odrazit. FF Rampy a tech na kolose. V 7 minute uz si to kolos stradoval krajinou a nez se postavil robo bay tak sem udelal warp prism ktery navarpoval k bazi postupne asi 6 zealotu. Ti se pak dostali do mineral line a bylo. Tohle ze ma byt instant win? Mass marine je pro me 4 raxi+ a to terrana zbrzdi samo o sobe.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 04. led 2011 23:15:34 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Poslední dobou na mě Terrani v TvP jezdí Marines + Banshees push. Jak se tomuhle bráníte? I když jsem o tom v obou případech věděl, 2x po sobě jsem to stejně neubránil. Měl jsem dost Stalkerů proti těm Bansheem, ale on prostě ve vhodnou chvíli poslal mariňáky dopředu, píchli si dávku, o vteřinu později dal attack-move i těm Bansheem a mně celá armáda lehla nechutně rychle. Ten druhej měl u toho dokonce Ravena a snipnul mi mariňákama Observera, Banshee pak zamaskoval a byl jsem úplně v pr...

Btw mluvím o Terranech, co jsou v Diamantu, oba měli okolo 2300 bodů, proto rady prosím s ohledem na to, že i microvali a tak :)

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: úte 04. led 2011 23:28:28 
Offline
 Profil

Registrován: stř 01. pro 2010 12:40:00
Příspěvky: 119
Pralev píše:
Poslední dobou na mě Terrani v TvP jezdí Marines + Banshees push. Jak se tomuhle bráníte? I když jsem o tom v obou případech věděl, 2x po sobě jsem to stejně neubránil. Měl jsem dost Stalkerů proti těm Bansheem, ale on prostě ve vhodnou chvíli poslal mariňáky dopředu, píchli si dávku, o vteřinu později dal attack-move i těm Bansheem a mně celá armáda lehla nechutně rychle. Ten druhej měl u toho dokonce Ravena a snipnul mi mariňákama Observera, Banshee pak zamaskoval a byl jsem úplně v pr...

Btw mluvím o Terranech, co jsou v Diamantu, oba měli okolo 2300 bodů, proto rady prosím s ohledem na to, že i microvali a tak :)

Tak pokud bys mel tech tak by fungovaly stormy ale tady asi mluvime o dobe kolem 10 minuty takze asi stezi. Asi by bodnul guardian shield. Každopádně HT by asi byla ideální volba. Nějaky epic feedback jak říká Murdoc by sundal i ravena a v tehle dobe by uz mohl byt alepson ten templar bez stormu, pak z nej udelat archona.
Raven je nebezpecny i v tom ze hodi point defence drone a stalkeri si strili panu bohu do oken.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 149 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz