Ste asi chalani slepoučcí reapr se hral hlavne proti zergovi a totalne mass a zerg byl proti tomu totalne nahranej

tak dostal 5s nerf. A uz se ho nevyplati jezdit 3rax je mocnejsi.
A tanky to je kapitola sama pro sebe kdyz sem hral este terana mel tank 50 dmg do light stacilo udelat 3 tanky 3 heliony neakou marinu a zerg nemel sanci.
Musel tedy prijit nerf.
Ted se dostava na slunce taktika z 6CC in base coz zarucuje nepretrzitej tok z enakejch 16 raxu. Hrat se proti tomu skoro neda. Pocitam ze brzo prijde ano hadate spravne nerf

.
Edit: este pridam par prikladu pridani hp hatcherkam kvuli teranskymu marauder dropu kdy 8 maraudru rozhodlo hru.
depot pred raxama aby se zergovi delala snadnejc expa protoze zerg je bez expy nehratelnej.
Vsechny ty nerfi maj sve opodstatneni. Jiank receno Blizzard ma na balanc lidi kteri sou placeni za to ze koukaji na replaye sleduji grafi z bnetu atp. Myslim ze ty lidi moc dbre vedi co delaji, vedi to lip nez kdokoli z nas.
Nez bude hra perfektne vybalancovana prijde este hodne patchu =)