EasyCake píše:
zatimco terran má scan a ravena a ten jeden bohatě stačí aniž by omezil produkci ze starportu, která ani neni tak klíčová jako collosus/imortal u protosse a zerg má overseera kterýho udělá z overlorda, tak protoss dělá naprosto předraženýho observera v budově která je svou produkci dá se říct klíčová do každýho matchupu. Pokud třeba hraješ proti Z on jede roache a ty si postavíš obse, tak ti pak při jeho utoku může chybět ten imortal atd...
Jop, to taky. Mi šlo víc o to, že jakmile je hotové robo, tak se (skoro :P) každý toss natěšeně vrhá po immortalovi nebo přímo colloss. Přitom takové dva obse by udělat měl nejmíň :)).
Edit: Pokud má toss dobré makro a klikfest je na obou stranách cca stejný, pak mu ten immortal nechybí. Akorát halt musí být toss defenzivní, což je proti zergovi dost o hubu(i když speciálně tam může obs chviličku počkat :D)