StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pon 21. dub 2025 4:29:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 16:36:39 
Offline
 Profil

Registrován: pát 08. říj 2010 15:42:44
Příspěvky: 97
T.iN.T.a píše:
Quimby píše:
JAko larvy budu muset mackat kazdou zvlast?! aspon tahle sem to precetl
Citace:
Fixed an issue where Larva could produce units by holding down hotkeys.

pokud ano tak proc nezrusi terranum a tossum to ze kdyz oni maj napr 8warpgatu a podrzi hotkey pro zealota tak to tky zaplni vsude frontu po peti tky ho nemusi mackat 40krat

Blizz snad pochopil, ze Z potrebuje APM snizovat a ze je to zbytecnej klacek pod nohy a tuhle zmenu zase zrusili. Stejne tak fungal uz zase funguje i na air. Beztak by infestor zaslouzil spis buff nez nerf, nebo aspon zlevnit..

Aha dik jestli se to tu psalo tak sry nechtelo se mi to procitat ale souhlasim s tebou infestor je v pomeru cena vykon podle me moc drahej
ale zas postavim 1-2maxy a to jen kdyz vidim ze jede air a ja hydry mimo creep

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 16:45:56 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
deacon píše:
T.iN.T.a píše:
deacon píše:
Přehlédl jsem to nebo tu skutečně nikdo neskuhrá nad vyřazením speed upgradu u void rayů? :) Těch 20 % bonus dmg mi přijde jako diverzní akce na odpoutání pozornosti na další nerf VR :o)

Proc by mel nekdo skuhrat, me to treba prijde jako dobrej balanc. ;)
Ted bude VR konecne radnej counter na velky jednotky, jako BC a carriery (ne ze by je nekdo delal), ale i na thory, ultry a collosy - coz mozna zpestri dost nudny PvP. Cili role jak byla imho puvodne zamyslena - vrtacka na velky potvory :D A ten upgrade me prisel od zacatku jako nesmysl, kdyz jednotka schopna vygumovat rychle zakladnu byla takhle mobilni. Pri 2v2 jsem parkrat zazil, ze vetsi letka byla prakticky necounterovatelna, kdyz to dohoni i vikingy marne pokousejici se je kitovat.

To jo, ale ta rychlost zase není nijak úchvatná a dohoní je i zerg mimo creep. V tom vidím větší problém. IMO ta jednotka bez boostu (jedno jestli rychlost, range, dmg) bude useless. Jasně, sejme to massive, ale otázkou je, jak se k nim dostane ;) - a vynechme ultras ^_^. Ale tak je to jenom "beta", takže bych v tom neviděl takovou pohromu, podle mě to do finálního patche neprojde. Jenom mě zarazilo to ticho :))

Nvm, me prijde, ze kdyz uz vidim v replay hrat VR, tak jsou stejne z 90% bez upgradu, takze mi to prijde rozhodne spis buff nez nerf. Ono taky 450 krystalu a 350 plynu neni levna sranda. Naposled sem to videl vyzkoumat snad Headhuntera, kdyz hral proti PredYmu a pak s tema VR stejne vubec neharasoval nebo jinak nevyuzival jejich draze koupeny mobility, nacez po prohre whinoval neco o OP teranech :D

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 16:50:36 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Infestor je sice drahej, ale FG je naprosto ultimátní kouzlo, takže za tu cenu to rozhodně stojí. Musíte taky brát v potaz fakt, že zergské jednotky jsou celkově méně cenově efektivní, protože je Zerg mobilnější, tím pádem snáz expanduje, tím pádem má větší příjem (aspoň teoreticky... pos*ané MULy to trochu obrací).

Infestor by spíš potřeboval buff Neural parazita - buď zmenšit velikost Infestora nebo aby byl Light místo Armored nebo dát mu možnost kouzlit to zahrabanej.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 17:23:17 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
T.iN.T.a píše:
Btw. o cem, ze se tu ted hadate? :D O ty "new" imba taktice? Dyt tohle se mohlo jezdit vzdycky.. Na marinu ani na hatchery se pri patchovani ani nesahlo. Proc si slavnej boxer nechal na GSL2 nalozit od nesteaho 4-0, kdyz mohl pouzit takovou jednoduchou taktiku a vyhrat? Imho proste FE je odrzku a uz to zrejme pochopili i zergove. Ted ve ctvrtfinale na GSL3 uz kvuli FE prohralo jednotlivy hry dost hracu, bez ohledu na matchup a na rasu co sla FE. Proste kdyz ze zacatku jeden narve 350, nebo 400 mineralu do budovy a druhej do army, tak je to znat. Btw. doufam, ze jste u toho whinovani nad OP T nezapomneli, ze jeden z tech gosu zergu vypadl s tossem. Btw2. nakej pro me jako divaka nezazivnej (ale smrtici) rush muze udelet i P, viz. Foxer VS MC set 3.


diky ze to za me napsal nekdo jinej . kdyz nekdo da 350 za hatcery a druhy za to postavi sedm marinaku je jasny ze nez ta hatchery splni svuj vyznam tak ti marinaci delaji rozdil , kterej vicemene vyhrava hru . Myslim ze to pochopi i male dite nechapu ze to nevi takovi hraci kteri tma hraji.
Hrajou o hromadu penez a presto riskuji a pak breci ze je nekdo timhle zabije. Predtim byli Reaperi mozna imba kvuli roachum , ale poom co roache posili a reaper nepochopitelne nerfli uz je nikdo nepouziva. Nerfnete tedy terranum i jejich zakladni jednotku kterou maji uz od jednicky aby byli opet lidi jako pralev spokojeni.
jinze pak jim zase zacnou vadit heliony ktery jeste nenerfli.

Kdyz si to tak vezmu tak postupne oslabili BC, Vikingy, Reapery, Siege Tanky, Thory (+/-). tim ze supply first tak veskery uplny early pushe tzn dost zmonotolnili hru terranu nicmene terrani jako jediny se snazi pouzivat porad neco noveho . Zatimco zergum v poslednich patchich postupne posiluji vsechno a co udelali zergove ? jedou si porad svoji 14 hatch . vcera jsem nahodou u delani jidla vymyslel jednu op taktiku na zerga a jsem fakt za ni rad ze funguje sice jenom na 1x1 mape , ale je to uplne neco new. Jinze clovek se to pak boji ukazat protoze to co terranum parkrat vyhraje hru at uz dobrym mikrem nebo napadam tak podle zergu je to automaticky necounterovatelne a musi to byt nerfnute ...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 17:26:28 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 11. kvě 2010 20:37:13
Příspěvky: 659
Skylleer píše:
T.iN.T.a píše:
Btw. o cem, ze se tu ted hadate? :D O ty "new" imba taktice? Dyt tohle se mohlo jezdit vzdycky.. Na marinu ani na hatchery se pri patchovani ani nesahlo. Proc si slavnej boxer nechal na GSL2 nalozit od nesteaho 4-0, kdyz mohl pouzit takovou jednoduchou taktiku a vyhrat? Imho proste FE je odrzku a uz to zrejme pochopili i zergove. Ted ve ctvrtfinale na GSL3 uz kvuli FE prohralo jednotlivy hry dost hracu, bez ohledu na matchup a na rasu co sla FE. Proste kdyz ze zacatku jeden narve 350, nebo 400 mineralu do budovy a druhej do army, tak je to znat. Btw. doufam, ze jste u toho whinovani nad OP T nezapomneli, ze jeden z tech gosu zergu vypadl s tossem. Btw2. nakej pro me jako divaka nezazivnej (ale smrtici) rush muze udelet i P, viz. Foxer VS MC set 3.


diky ze to za me napsal nekdo jinej . kdyz nekdo da 350 za hatcery a druhy za to postavi sedm marinaku je jasny ze nez ta hatchery splni svuj vyznam tak ti marinaci delaji rozdil , kterej vicemene vyhrava hru . Myslim ze to pochopi i male dite nechapu ze to nevi takovi hraci kteri tma hraji.
Hrajou o hromadu penez a presto riskuji a pak breci ze je nekdo timhle zabije. Predtim byli Reaperi mozna imba kvuli roachum , ale poom co roache posili a reaper nepochopitelne nerfli uz je nikdo nepouziva. Nerfnete tedy terranum i jejich zakladni jednotku kterou maji uz od jednicky aby byli opet lidi jako pralev spokojeni.
jinze pak jim zase zacnou vadit heliony ktery jeste nenerfli.

Kdyz si to tak vezmu tak postupne oslabili BC, Vikingy, Reapery, Siege Tanky, Thory (+/-). tim ze supply first tak veskery uplny early pushe tzn dost zmonotolnili hru terranu nicmene terrani jako jediny se snazi pouzivat porad neco noveho . Zatimco zergum v poslednich patchich postupne posiluji vsechno a co udelali zergove ? jedou si porad svoji 14 hatch . vcera jsem nahodou u delani jidla vymyslel jednu op taktiku na zerga a jsem fakt za ni rad ze funguje sice jenom na 1x1 mape , ale je to uplne neco new. Jinze clovek se to pak boji ukazat protoze to co terranum parkrat vyhraje hru at uz dobrym mikrem nebo napadam tak podle zergu je to automaticky necounterovatelne a musi to byt nerfnute ...


a nemyslis ze to nerfovani melo nejakej vyznam?

_________________
Yarin dont play sports, he plays games of all sorts, plugs in all ports, who wears short shorts.
muj stream v 720p na ->http://www.justin.tv/yar1n<-
archiv epizod Yarin vs Internet na ->http://yarinvsinternet.blogspot.com/<-
Yarin vs Internet Live Po, St, Pá ve 20:00
Yarin vs Ladder Live Út, Čt ve 20:00

Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 17:36:28 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Pralev píše:
Infestor je sice drahej, ale FG je naprosto ultimátní kouzlo...

Coz mi pripomina tedka odehrany 2v2v2v2 team liquid hracu a brutal kombo fungal+seeker. A vubec dost funny hra:)) http://www.youtube.com/watch?v=ytWtVAj52jA&feature=player_embedded

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 18:59:35 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
Yarin píše:
Skylleer píše:
T.iN.T.a píše:
Btw. o cem, ze se tu ted hadate? :D O ty "new" imba taktice? Dyt tohle se mohlo jezdit vzdycky.. Na marinu ani na hatchery se pri patchovani ani nesahlo. Proc si slavnej boxer nechal na GSL2 nalozit od nesteaho 4-0, kdyz mohl pouzit takovou jednoduchou taktiku a vyhrat? Imho proste FE je odrzku a uz to zrejme pochopili i zergove. Ted ve ctvrtfinale na GSL3 uz kvuli FE prohralo jednotlivy hry dost hracu, bez ohledu na matchup a na rasu co sla FE. Proste kdyz ze zacatku jeden narve 350, nebo 400 mineralu do budovy a druhej do army, tak je to znat. Btw. doufam, ze jste u toho whinovani nad OP T nezapomneli, ze jeden z tech gosu zergu vypadl s tossem. Btw2. nakej pro me jako divaka nezazivnej (ale smrtici) rush muze udelet i P, viz. Foxer VS MC set 3.


diky ze to za me napsal nekdo jinej . kdyz nekdo da 350 za hatcery a druhy za to postavi sedm marinaku je jasny ze nez ta hatchery splni svuj vyznam tak ti marinaci delaji rozdil , kterej vicemene vyhrava hru . Myslim ze to pochopi i male dite nechapu ze to nevi takovi hraci kteri tma hraji.
Hrajou o hromadu penez a presto riskuji a pak breci ze je nekdo timhle zabije. Predtim byli Reaperi mozna imba kvuli roachum , ale poom co roache posili a reaper nepochopitelne nerfli uz je nikdo nepouziva. Nerfnete tedy terranum i jejich zakladni jednotku kterou maji uz od jednicky aby byli opet lidi jako pralev spokojeni.
jinze pak jim zase zacnou vadit heliony ktery jeste nenerfli.

Kdyz si to tak vezmu tak postupne oslabili BC, Vikingy, Reapery, Siege Tanky, Thory (+/-). tim ze supply first tak veskery uplny early pushe tzn dost zmonotolnili hru terranu nicmene terrani jako jediny se snazi pouzivat porad neco noveho . Zatimco zergum v poslednich patchich postupne posiluji vsechno a co udelali zergove ? jedou si porad svoji 14 hatch . vcera jsem nahodou u delani jidla vymyslel jednu op taktiku na zerga a jsem fakt za ni rad ze funguje sice jenom na 1x1 mape , ale je to uplne neco new. Jinze clovek se to pak boji ukazat protoze to co terranum parkrat vyhraje hru at uz dobrym mikrem nebo napadam tak podle zergu je to automaticky necounterovatelne a musi to byt nerfnute ...


a nemyslis ze to nerfovani melo nejakej vyznam?


no jak to vypada asi nemelo protoze si zerg vzdycky najde neco co bude chtit terranovi nerfnout. Muli , marinaky , thory .. a ze vsech jednotek se postupne stanou nepouzivany jednotky , nevim ale me se treban elibi ze reaper je non used unita tera tam vlastne ani nemusi byt naslo by se toho vic .. a je to jen a jen kvuli tomu ze morrow vysekal idru .

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 19:41:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 18. čer 2007 21:15:08
Příspěvky: 381
To nebylo tím, že Morrow vysekal Idru, ale tím, že dva terrani v 2v2 si pomocí Reaper rushe dali kohokoliv. Sám Blizzard to psal.

_________________
And thou shall count to three...
Jumbik Bnet acc


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 19:46:13 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Jumbik píše:
To nebylo tím, že Morrow vysekal Idru, ale tím, že dva terrani v 2v2 si pomocí Reaper rushe dali kohokoliv. Sám Blizzard to psal.

Coz jestli to balancujou i podle teamovek tak to nevybalancujou nikdy. Pred chvili na nas pri 3v3 treba naky gaylordi sli 3x 6pool, tak sem jim akorat ze vsteku napsal, ze s takovym lamem se nikdy nedostanou z bronzu a rage quitnul a pak koukam, ze sou diamant/platina. Bych blil.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 19:55:47 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Skylleer píše:
no jak to vypada asi nemelo protoze si zerg vzdycky najde neco co bude chtit terranovi nerfnout. Muli , marinaky , thory .. a ze vsech jednotek se postupne stanou nepouzivany jednotky , nevim ale me se treban elibi ze reaper je non used unita tera tam vlastne ani nemusi byt naslo by se toho vic .. a je to jen a jen kvuli tomu ze morrow vysekal idru .

Vynecháme i to, že sám Morrow prohlásil, že reaper je slušně OP, že... i když on je teď zerg!! Takže tvoje konspirační teorie souhlasí. Co si vzpomínám, tak první nerfování odnesli zergové, jó, roach a 1 supply, to bylo brečení, jak je to OP, a jak se nedá bránit proti VR rushi, že OMG marinu to krájí jak nic...
Btw od bety až k nerfu se prohlašovalo, jak je reaper jednotka k ničemu, já bych s těmi soudy radši chviličku počkal :o). Minimálně skaut je to pořád výbornej :))

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz