StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pon 21. dub 2025 3:00:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 10:35:56 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Btw. o cem, ze se tu ted hadate? :D O ty "new" imba taktice? Dyt tohle se mohlo jezdit vzdycky.. Na marinu ani na hatchery se pri patchovani ani nesahlo. Proc si slavnej boxer nechal na GSL2 nalozit od nesteaho 4-0, kdyz mohl pouzit takovou jednoduchou taktiku a vyhrat? Imho proste FE je odrzku a uz to zrejme pochopili i zergove. Ted ve ctvrtfinale na GSL3 uz kvuli FE prohralo jednotlivy hry dost hracu, bez ohledu na matchup a na rasu co sla FE. Proste kdyz ze zacatku jeden narve 350, nebo 400 mineralu do budovy a druhej do army, tak je to znat. Btw. doufam, ze jste u toho whinovani nad OP T nezapomneli, ze jeden z tech gosu zergu vypadl s tossem. Btw2. nakej pro me jako divaka nezazivnej (ale smrtici) rush muze udelet i P, viz. Foxer VS MC set 3.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 10:45:48 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
T.iN.T.a píše:
Proc si slavnej boxer nechal na GSL2 nalozit od nesteaho 4-0, kdyz mohl pouzit takovou jednoduchou taktiku a vyhrat?


Zřejmě každý máme jiné informace. Já na ty hry na Streamu před těmi pár týdny koukal a slavnej boxer s tou svou taktikou si nechal jen velmi těsně naložit 3-4.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 11:24:08 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Pralev píše:
T.iN.T.a píše:
Proc si slavnej boxer nechal na GSL2 nalozit od nesteaho 4-0, kdyz mohl pouzit takovou jednoduchou taktiku a vyhrat?


Zřejmě každý máme jiné informace. Já na ty hry na Streamu před těmi pár týdny koukal a slavnej boxer s tou svou taktikou si nechal jen velmi těsně naložit 3-4.

Tak mas asi holt spatny informace a nebo myslis toho min slavnyho boxera :P http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/2010_Sony_Ericsson_Starcraft_II_Open_Season_2/Main_Event Btw. doufam, ze si nebude na kazdej turnaj menit nick - v tom aby se taky prase vyznalo :D

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 11:37:17 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Vzhledem k tomu, že to godlike micro s mass Marines má ten druhej Boxer (Foxer / MarineKing), tak je myslím dostatečně zřejmé, že řeč byla o něm. A právě on jen s těmi svými mariňáky, o kterých je tu v posledních x příspěvcích řeč, to málem vyhrál (3-4 proti NesTeamu).

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 12:09:29 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Pralev píše:
Vzhledem k tomu, že to godlike micro s mass Marines má ten druhej Boxer (Foxer / MarineKing), tak je myslím dostatečně zřejmé, že řeč byla o něm. A právě on jen s těmi svými mariňáky, o kterých je tu v posledních x příspěvcích řeč, to málem vyhrál (3-4 proti NesTeamu).

Jn, MarineKing k nemu docela sedi. Ono imho, kdyz nekdo dokaze ovladat marinaky po jednom, a jeho oponent to samy s banelingama neumi, tak vyhrava zaslouzene - ma proste lepsi micro. Coz nic nemeni na tom, ze kdyz by to byla tak easy imba strategie tak ji moh hrat klidne i slayerBoxer a neztrapnit se 4-0 cockou. Kdyz Morrow vybotil IEM s brutal micrem s reaperama, tak reapery nerfli (resp. uplne znicili), tak se uplne desim co by se stalo, kdyz by nahodou GSL3 vyhral T nakym brutus marina mikrem. ^^

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 14:25:38 
Offline
 Profil

Registrován: pát 08. říj 2010 15:42:44
Příspěvky: 97
JAko larvy budu muset mackat kazdou zvlast?! aspon tahle sem to precetl
Citace:
Fixed an issue where Larva could produce units by holding down hotkeys.

pokud ano tak proc nezrusi terranum a tossum to ze kdyz oni maj napr 8warpgatu a podrzi hotkey pro zealota tak to tky zaplni vsude frontu po peti tky ho nemusi mackat 40krat

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 14:32:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
Quimby píše:
JAko larvy budu muset mackat kazdou zvlast?! aspon tahle sem to precetl
Citace:
Fixed an issue where Larva could produce units by holding down hotkeys.

pokud ano tak proc nezrusi terranum a tossum to ze kdyz oni maj napr 8warpgatu a podrzi hotkey pro zealota tak to tky zaplni vsude frontu po peti tky ho nemusi mackat 40krat

Blizz snad pochopil, ze Z potrebuje APM snizovat a ze je to zbytecnej klacek pod nohy a tuhle zmenu zase zrusili. Stejne tak fungal uz zase funguje i na air. Beztak by infestor zaslouzil spis buff nez nerf, nebo aspon zlevnit..

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 15:11:46 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
Přehlédl jsem to nebo tu skutečně nikdo neskuhrá nad vyřazením speed upgradu u void rayů? :) Těch 20 % bonus dmg mi přijde jako diverzní akce na odpoutání pozornosti na další nerf VR :o)

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 15:30:34 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
deacon píše:
Přehlédl jsem to nebo tu skutečně nikdo neskuhrá nad vyřazením speed upgradu u void rayů? :) Těch 20 % bonus dmg mi přijde jako diverzní akce na odpoutání pozornosti na další nerf VR :o)

Proc by mel nekdo skuhrat, me to treba prijde jako dobrej balanc. ;)
Ted bude VR konecne radnej counter na velky jednotky, jako BC a carriery (ne ze by je nekdo delal), ale i na thory, ultry a collosy - coz mozna zpestri dost nudny PvP. Cili role jak byla imho puvodne zamyslena - vrtacka na velky potvory :D A ten upgrade me prisel od zacatku jako nesmysl, kdyz jednotka schopna vygumovat rychle zakladnu byla takhle mobilni. Pri 2v2 jsem parkrat zazil, ze vetsi letka byla prakticky necounterovatelna, kdyz to dohoni i vikingy marne pokousejici se je kitovat.

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 15:37:38 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: stř 21. dub 2010 21:39:04
Příspěvky: 299
T.iN.T.a píše:
deacon píše:
Přehlédl jsem to nebo tu skutečně nikdo neskuhrá nad vyřazením speed upgradu u void rayů? :) Těch 20 % bonus dmg mi přijde jako diverzní akce na odpoutání pozornosti na další nerf VR :o)

Proc by mel nekdo skuhrat, me to treba prijde jako dobrej balanc. ;)
Ted bude VR konecne radnej counter na velky jednotky, jako BC a carriery (ne ze by je nekdo delal), ale i na thory, ultry a collosy - coz mozna zpestri dost nudny PvP. Cili role jak byla imho puvodne zamyslena - vrtacka na velky potvory :D A ten upgrade me prisel od zacatku jako nesmysl, kdyz jednotka schopna vygumovat rychle zakladnu byla takhle mobilni. Pri 2v2 jsem parkrat zazil, ze vetsi letka byla prakticky necounterovatelna, kdyz to dohoni i vikingy marne pokousejici se je kitovat.

To jo, ale ta rychlost zase není nijak úchvatná a dohoní je i zerg mimo creep. V tom vidím větší problém. IMO ta jednotka bez boostu (jedno jestli rychlost, range, dmg) bude useless. Jasně, sejme to massive, ale otázkou je, jak se k nim dostane ;) - a vynechme ultras ^_^. Ale tak je to jenom "beta", takže bych v tom neviděl takovou pohromu, podle mě to do finálního patche neprojde. Jenom mě zarazilo to ticho :))

_________________
deacon


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz