StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 24. lis 2024 9:43:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 149 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 13:53:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 17:06:08
Příspěvky: 189
Michals píše:
problem je, ze terran muze ghosta udelat velice rychle a EMP nemusi ani zkoumat. Co me nejvic **** je, ze ghost pomoci EMP shodi i specialni stit immortala. De facto ghosti sou schopni sundat protoske armade cca 30-40% HP tim, ze jim zrusi stity.

A HT dokaze zabit 30-90% armady... :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 13:58:41 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
No dobře, já chtěl jen poukázat na to, že mi prostě do SC jakožto hry kde vždy něco counteruje něco nezapadá stav, kdy je na jedný straně kombinace jednotek nevyžadující absolutně žádný mikro nebo skill, kromě jednoho EMP a jednoho Stimpacku a naproti tomu obrana, která vyžaduje naprosto specifický mix jednotek, útočné formace, dělení do x skupin a notnou dávku štěstí k tomu aby vůbec měa šanci na úspěch. Taky se mi to už párkrát povedlo ubránit neřikam že ne, ale vždycky jen se štěstím, nebo když se mi povedla nějaká finta, pokud by P i T byli stejní hráči, tak to prostě ten Tossík nikdy nevyhraje :(


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 14:12:55 
Offline
 Profil

Registrován: stř 08. pro 2010 0:21:31
Příspěvky: 36
Hmm, asi začnu hrát za Terrany když to maj tak jednoduchý :D


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 14:16:58 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Spolubydla hraje za T a často koukam na jeho hry a subjektivně mohu říct, že ano, T to prostě mají nejjednodušší. Vyhrát se dá za každou stranu, ale za T to vyžaduje od hráče nejmenší úsilí, to je prostě fakt o kterým se dá sice dlouze diskutovat, ale nic se tím na realitě nemění.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 14:35:06 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Teraz si tak spatne uvedomujem ze ako randomak hram terrana hodne casto... a casto proti tossovi... minule napriklad TT vs PP... ani jedneho z nas nenapadlo robit ghostov ;) Hladka vyhra aj bez nich... s nimi by asi stacil jeden utok, nemuseli byt dva.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 15:06:22 
Offline
 Profil

Registrován: stř 22. zář 2010 14:32:54
Příspěvky: 124
Stealman píše:
Spolubydla hraje za T a často koukam na jeho hry a subjektivně mohu říct, že ano, T to prostě mají nejjednodušší. Vyhrát se dá za každou stranu, ale za T to vyžaduje od hráče nejmenší úsilí, to je prostě fakt o kterým se dá sice dlouze diskutovat, ale nic se tím na realitě nemění.


Zase subjektivne si to nemyslim, hram za T, ale snazim sa hrat aj random. Mechanika kazdej rasy je trocha odlisna a vyhody ci nevyhody sa neprejavuju vyrazne cely cas, ale v najma v urcitych fazach hry a v konkretnych situaciach.

Terran je len iny. Nejviem presne co myslis tym najmensim usilim. Terranske makro mi pride ako najnarocnejsie vo vztahu k ekonomike (nie na "klikanie", ale "plánovanie" a variabilitu). Nie som si istý či je mi rozumieť. porovnávam cisto makro nie variabilitu jednotiek, lebo tam prichádzajú v úvahu aj iné faktory.

Ale v kazdom pripade toto je offtopic dost asi takze vsetci prepacte, ale uz sa mi to mazat nechce ked som to cele napisal, hehe

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 15:09:28 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: stř 15. zář 2010 12:33:32
Příspěvky: 84
Shibberius píše:
Stealman píše:
Spolubydla hraje za T a často koukam na jeho hry a subjektivně mohu říct, že ano, T to prostě mají nejjednodušší. Vyhrát se dá za každou stranu, ale za T to vyžaduje od hráče nejmenší úsilí, to je prostě fakt o kterým se dá sice dlouze diskutovat, ale nic se tím na realitě nemění.


Zase subjektivne si to nemyslim, hram za T, ale snazim sa hrat aj random. Mechanika kazdej rasy je trocha odlisna a vyhody ci nevyhody sa neprejavuju vyrazne cely cas, ale v najma v urcitych fazach hry a v konkretnych situaciach.

Terran je len iny. Nejviem presne co myslis tym najmensim usilim. Terranske makro mi pride ako najnarocnejsie vo vztahu k ekonomike (nie na "klikanie", ale "plánovanie" a variabilitu). Nie som si istý či je mi rozumieť. porovnávam cisto makro nie variabilitu jednotiek, lebo tam prichádzajú v úvahu aj iné faktory.

Ale v kazdom pripade toto je offtopic dost asi takze vsetci prepacte, ale uz sa mi to mazat nechce ked som to cele napisal, hehe

O odlisnosti hernich mechanik lze rici ze ve zkratce ma Protoss nejlehci makro a nejtezsi mikro, Terran je makro/mikro stredni cesta obtiznosti a Zerg ma nejtezsi makro a nejlehci mikro

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 15:11:50 
Offline
 Profil

Registrován: stř 22. zář 2010 14:32:54
Příspěvky: 124
GoodWill píše:
Teraz si tak spatne uvedomujem ze ako randomak hram terrana hodne casto... a casto proti tossovi... minule napriklad TT vs PP... ani jedneho z nas nenapadlo robit ghostov ;) Hladka vyhra aj bez nich... s nimi by asi stacil jeden utok, nemuseli byt dva.


No neviem, aky to malo priebeh, ale vedz ze veci tak nefunguju (resp. vobec to neni pravidlo) Ghost je kruta hracka na zaciatku hry :-), minimalne dvojsecna zbran.

Neni to myslene nijak osobne, skratka to je moj nazor. Zatial mi to este nikto nevyvratil (ci uz tu, alebo v hre)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 15:20:42 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Jak může být Terranské makro ve vztahu k ekonomice nejtěžší když opak je pravdou. Kdo jako jedinej si může postavit CC v bezpečí základny a pak s ním někam odletět ? Jen a pouze Terran, kdo jako jediný si tudíž může expanzi na zlatě v případě nutnosti zvednout do vzuchu a zachránit ? Jedině Terran a nakonec to nejepší, kdo jako jediný si může přiletět na zlato s CC a naházet tam 4 MULE, který tam dohromady bez jakýchkoliv nákladů vytěží zhruba jako plně obsazené obyč krystaly ? Opět T. A navíc se tam ty MULE hodí okamžitě a neni třeba dlouhého času na to je stavět, takže je schopen během pár desítek vteřin splatit těch 400 krystalů, co ho to CC stálo, to opět nikdo jiný nemá. Když tohle vidím, tak rozhodně nejsem názoru, že by měl T těžké ekonomické makro, má ho samozřejmě opět nejlechčí, ale pravda je že zas ne o tolik o kolik má jednodušší zbytek hry, takže věřim, že z vnějšku se jeho makro může jako náročné jevit.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 15:34:10 
Offline
 Profil

Registrován: stř 01. pro 2010 12:40:00
Příspěvky: 119
teqini píše:
Michals píše:
problem je, ze terran muze ghosta udelat velice rychle a EMP nemusi ani zkoumat. Co me nejvic **** je, ze ghost pomoci EMP shodi i specialni stit immortala. De facto ghosti sou schopni sundat protoske armade cca 30-40% HP tim, ze jim zrusi stity.

A HT dokaze zabit 30-90% armady... :)


Jo to je super kdyz mu ghost vysaje vsechnu energii. Navíc ty terranský medivaky sou schopny behem par sekund obnovit zdravi pechoty zpet.

Stealman píše:
Jak může být Terranské makro ve vztahu k ekonomice nejtěžší když opak je pravdou. Kdo jako jedinej si může postavit CC v bezpečí základny a pak s ním někam odletět ? Jen a pouze Terran, kdo jako jediný si tudíž může expanzi na zlatě v případě nutnosti zvednout do vzuchu a zachránit ? Jedině Terran a nakonec to nejepší, kdo jako jediný si může přiletět na zlato s CC a naházet tam 4 MULE, který tam dohromady bez jakýchkoliv nákladů vytěží zhruba jako plně obsazené obyč krystaly ? Opět T. A navíc se tam ty MULE hodí okamžitě a neni třeba dlouhého času na to je stavět, takže je schopen během pár desítek vteřin splatit těch 400 krystalů, co ho to CC stálo, to opět nikdo jiný nemá. Když tohle vidím, tak rozhodně nejsem názoru, že by měl T těžké ekonomické makro, má ho samozřejmě opět nejlechčí, ale pravda je že zas ne o tolik o kolik má jednodušší zbytek hry, takže věřim, že z vnějšku se jeho makro může jako náročné jevit.


To co si napsal je holá pravda. Já sem nikdy neřekl že terrani sou OP. Ale problém je že terrani jsou až směšně jednodušší. Zkrátka MMMG ball a porazíš s tím uplne všechno.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 149 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz