StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 24. lis 2024 8:58:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 149 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 9:49:20 
Offline
 Profil

Registrován: úte 07. pro 2010 20:30:18
Příspěvky: 5
Pierre píše:
Mě dělá Terran největší potíže.. Většinou udělá MMM a později tanky a ničím ho nezastavím. Ani Colossem ani Zealotem s Charge. Jsem proti T už bezradnej :(

Proti MMM často jedu 2 nebo 3 gaty a co nejrychlejsi se dostat k immortalovi, charge k zealotum jako zivej stit, pri vyrobe stridej zealoty a stalkry, obcas neaka sentry se hodi. Coloss ti pomůže když jede ohodně víc marinu než marauderu. Immortala pokud víc marauderů a míň marinu. Nejsem žádnej diamond ani platina, ale v silver mi to vychází.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 10:24:02 
Offline
 Profil

Registrován: stř 08. pro 2010 0:21:31
Příspěvky: 36
GoodWill píše:
Proti terranom chodim fast CC. Prveho zealota staviam/nestaviam podla scoutingu. Po dostavani CC staviam 4 sentry,s talkerov az potom. Popri sentry staviam za prebytocne mineraly zealotov a dalsie gatewaye (4 stacia). Potom uz staviam stalkrov a upgradujem armor. HT sa mi osvedcili lepsie ako colos. Vedia feedbackom nicit medikov, co je velmi dolezite. Tak isto je dolezite morfovat ich na archonov, hlavne ak vidite ze ma super vacsiu armadu a pretlaci vas. HT nestihne utiect, lebo je pomaly, archon oproti tomu pojme vela dmg a ziskate cas (o tych HT by ste tak ci tak prisli).

Jo ten HT se zdá jako dobrý řešení, musím vyzkoušet. Je pravda, že ty schopnosti jednotek neumím moc používat.. Musím se to naučit :D Například když hážu Force Field, tak než udělám třeba 4 vedle sebe abych zablokoval cestu tak už je Terran fuč :D Jo a ještě sem četl něco o Shift+click na workery, jak se to používá? Tím Shift+click se rychleji těží minerály že?


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 10:49:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Ne, urcite se netazi rychlejsie... asi si nieco zle pochopil ;)

Predpokladam ze to bolo pisane v suvislosti s mineral line harasom, kde mas ako utocnik problem, ze pri attack move ti tvoje jednotky prednostne utocia na armadu obrancu. To ty ale nechces, vies ze robis samovrazedny utok a chces mu poskodit ekonomiku. Takze vtedy das attack a ces shift naklikas vsetky proby, tak aby tvoje jednotky utocili priamo na ne a nie na armadu.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 10:57:51 
Offline
 Profil

Registrován: stř 08. pro 2010 0:21:31
Příspěvky: 36
GoodWill píše:
Ne, urcite se netazi rychlejsie... asi si nieco zle pochopil ;)

Predpokladam ze to bolo pisane v suvislosti s mineral line harasom, kde mas ako utocnik problem, ze pri attack move ti tvoje jednotky prednostne utocia na armadu obrancu. To ty ale nechces, vies ze robis samovrazedny utok a chces mu poskodit ekonomiku. Takze vtedy das attack a ces shift naklikas vsetky proby, tak aby tvoje jednotky utocili priamo na ne a nie na armadu.

Aha, tak to jsem opravdu špatně pochopil, díky za objasnění ;)

Edit: Tak jsem zkusil HT na Terrana a taky mi to nevyšlo.. Měl v armádě několik ghostů se kterýma na mě házel EM pole (nebo co to je) a já je nestačil včas pozabíjet.. Takže žádná storm ani feedback a bez štítů padaly ostatní jednotky jako mouchy :(


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 13:00:35 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Nechci sejčkovat, ale pokud jsi narazil na Terrana, který je na tak vysoké u Terranů nevídané úrovni, že dobře používá proti Protossovi Ghosty, tak je dost těžké nějak šikovně poradit :-/. Moc často se s tím nesetkávám, v gold/platině (moji obvyklý soupeři) mi připadá, že hráči T moc takové věci neovládají (protože ani nepotřebují) většinou jin stačí namastit MMM. Ale když už se někdo takový najde, tak také vždy prohraju. Jsem možná trochu zaujatý, ale přijde mi, že za T prostě neni nutné používat nějaké "speciality" které ostatní rasy používat prostě musí, pokud chtějí vyhrát. Terran může hrát s prstem v nose a vyhraje, pokud ještě navíc používá věci jako ghost, nebo raven, tak je to pro mě absolutně no chance.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 13:18:32 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: úte 27. črc 2010 10:52:05
Příspěvky: 821
Efektivne pouzivanie ghostov je vzdy problem... pomaha asi len drzat templarov pekne vzadu. feedback ghosta je scify... mozno raz za cas to clovek stihne, ale spoliehat sa nato jednoducho neda. Pripadne uz davnejsie spominany mass charglot s upgradnutym armorom... tazko radit. ghost je specialne proti tossom, nemam pocit ze toss ma nejaku jednoduchu odpoved na MMMG. Nic co sa da pouzit lahko.

_________________
Proud member of the clan Inaequalis [INAE]
* SC2: GoodWill#320
* D3: GoodWill#2306
* LoL: GoodWill SK


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 13:31:11 
Offline
 Profil

Registrován: úte 26. říj 2010 11:44:01
Příspěvky: 10
Pokud vidíte v terranské armédě ghosta, tak je do bitvy nejlepší nabíhat tak, aby vaše "spešl" jednotky (HT, immortal, sentry) byly co nejdále od sebe, aby případný EMP nadělalo co možná nejmenší škody. Feedback se dá využít, ale to je potřeba terrana překvapit předsunutými HT, v samotné bitvě toho tolik neodfeedbakujete

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 13:38:00 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 26. srp 2010 9:20:27
Příspěvky: 307
Spšel jednotky co nejdál od sebe, to je další SCI-FI :))) Jak to v praxi uděláš ? I když máš rozdělený jednotky třeba do 4 skupin (což opět Terran ani nepotřebuje) tak stejně jakmile pak dáš útok na cíle blízko sebe (což MMM chumel je) tak ty jednotky se scuknou k sobě. Jako teoreticky to možný je, ale bez 300 APM mi to přijde dost nepravděpodobný. Něco takovýho vyžaduje brutální mikro naprosto neúměrný mikro-nárokům toho T. Šikovnýmu MMMG se prostě ubránim vždy jen pokud ten T udělá nějakou chybu jakože hodí EMP moc pozdě, nebo ho nachytam při přesunu když nemá armádu zkonsolidovanou nebo tak něco, ale pokud hraje alespoň na úrovni průměrnýho gold hráče P nebo Z, tak je to téměř bez šance.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 13:44:18 
Offline
 Profil

Registrován: úte 26. říj 2010 11:44:01
Příspěvky: 10
nenabíhat v ballu, ale z "účka", kterým protivníka obklopuješ, a v ideálním případě nemít všechny HT v jedný grupě... protože pak chodí spolu za ruce jak děti z mateřský školky, a jinak 300 APM je přestřel, dá se to hrát i při 80 :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: PvT - strategie, buildy, countre
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 13:47:47 
Offline
 Profil

Registrován: stř 01. pro 2010 12:40:00
Příspěvky: 119
problem je, ze terran muze ghosta udelat velice rychle a EMP nemusi ani zkoumat. Co me nejvic **** je, ze ghost pomoci EMP shodi i specialni stit immortala. De facto ghosti sou schopni sundat protoske armade cca 30-40% HP tim, ze jim zrusi stity.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 149 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz