StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pon 21. dub 2025 3:11:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 0:46:13 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 17:06:08
Příspěvky: 189
MaHi píše:

Každopádně, moje pointa...
Terran je jediná rasa, která pravidelně vyhrává hry se svojí základní tier1 jednotkou ( marine )


Pravidelne vyhrava s marine? vzdyt je na marine tolik counteru.... To ze koukas na boxera, ktery ma nadlidske mikro a marinaky dela i na counter banelingu je extrem... Nikdo jiny ti neumikruje marinaky proti banelingum jako on...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 1:24:59 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
Pralev píše:
(jojo, Terrani od vydání SC2 neuvěřitelně přizpůsobili svou hru...)

Konec ironického příspěvku.


Ja si myslim ze ji prizpusobili nejvic ze vsech stran , mozna nebudes souhlasit , ale chodil se reaper rush , double heliony, obcas banshee , MMM bally a pokazdy kdyz vymysli neco scim zerga da , tak zerg zacne brecet ze je to OP nevim jakou strat uz by mel terran vymyslet aby jste nerekli ze je to na ne OP , vadi vam thor repair , thor drop , mass reapers a vsechno scim kdo zerga zabije uvedom si co rikas nez to napises . Terran jako jedinej porad vymysli neco noveho , toss si jezdi svoje 4 gaty skoro na vsechny a zerg si chodi 14 hatch na vsechny a pak breci ze umira . KDyz ti hraci nejsou kreativni tak at se pak nedivi jeden build order jaro nedela ..

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 1:38:28 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Skylleer píše:
Pralev píše:
(jojo, Terrani od vydání SC2 neuvěřitelně přizpůsobili svou hru...)

Konec ironického příspěvku.


Ja si myslim ze ji prizpusobili nejvic ze vsech stran , mozna nebudes souhlasit , ale chodil se reaper rush , double heliony, obcas banshee , MMM bally a pokazdy kdyz vymysli neco scim zerga da , tak zerg zacne brecet ze je to OP nevim jakou strat uz by mel terran vymyslet aby jste nerekli ze je to na ne OP , vadi vam thor repair , thor drop , mass reapers a vsechno scim kdo zerga zabije uvedom si co rikas nez to napises . Terran jako jedinej porad vymysli neco noveho , toss si jezdi svoje 4 gaty skoro na vsechny a zerg si chodi 14 hatch na vsechny a pak breci ze umira . KDyz ti hraci nejsou kreativni tak at se pak nedivi jeden build order jaro nedela ..


protoze jedinej terran ma takovy mnozstvi ruznych strategii, se zergem si nemuzes dovolit vymyslet neco jinyho, protoze te pak proste souper zabije...

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 2:14:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
satik píše:
Skylleer píše:
Pralev píše:
(jojo, Terrani od vydání SC2 neuvěřitelně přizpůsobili svou hru...)

Konec ironického příspěvku.


Ja si myslim ze ji prizpusobili nejvic ze vsech stran , mozna nebudes souhlasit , ale chodil se reaper rush , double heliony, obcas banshee , MMM bally a pokazdy kdyz vymysli neco scim zerga da , tak zerg zacne brecet ze je to OP nevim jakou strat uz by mel terran vymyslet aby jste nerekli ze je to na ne OP , vadi vam thor repair , thor drop , mass reapers a vsechno scim kdo zerga zabije uvedom si co rikas nez to napises . Terran jako jedinej porad vymysli neco noveho , toss si jezdi svoje 4 gaty skoro na vsechny a zerg si chodi 14 hatch na vsechny a pak breci ze umira . KDyz ti hraci nejsou kreativni tak at se pak nedivi jeden build order jaro nedela ..


protoze jedinej terran ma takovy mnozstvi ruznych strategii, se zergem si nemuzes dovolit vymyslet neco jinyho, protoze te pak proste souper zabije...


ano ale to nemeni nic na tom ze terran zkousi porad neco jineho :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 2:32:23 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 05. črc 2010 22:13:17
Příspěvky: 176
U zerga mi chybí nějaký pohyblivý defence...třeba jako Lurker.

T má tanky / bunkry

P má colosy

Z má? nemá nic...musí prostě posílat jednotky :)

Když by jsme pak měli tyto jednotky zničit z pohledu nějakého "odstřelu" či útoku, tak T a P využítí scan/ sondu, Z má nemotorného overseera..je to věc názoru, ale určitě to není nejlepší za Z :-)


Tím tady taky nebrečím, že T či P jsou OP...ale prostě jasně vidím, že za Z je opravdu problém srovnat hladinu možností v určitých situacích v porovnání s jinými rasami.
Tajně doufám, že časem bude nějaká nová jednotka, která bude poskytovat pohyblivý defence jako to bylo s Lurkerem.

Příklad: Zakempím se na nějakém clifftu...

_________________
I'm listening...
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 2:38:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
ego píše:
U zerga mi chybí nějaký pohyblivý defence...třeba jako Lurker.

T má tanky / bunkry

P má colosy

Z má? nemá nic...musí prostě posílat jednotky :)

Když by jsme pak měli tyto jednotky zničit z pohledu nějakého "odstřelu" či útoku, tak T a P využítí scan/ sondu, Z má nemotorného overseera..je to věc názoru, ale určitě to není nejlepší za Z :-)


Tím tady taky nebrečím, že T či P jsou OP...ale prostě jasně vidím, že za Z je opravdu problém srovnat hladinu možností v určitých situacích v porovnání s jinými rasami.
Tajně doufám, že časem bude nějaká nová jednotka, která bude poskytovat pohyblivý defence jako to bylo s Lurkerem.

Příklad: Zakempím se na nějakém clifftu...


ano ale zerg ma porad pocet jednotek vetsi nez jedna = vetsi pocet openingu nez jedna :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 2:44:04 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 05. črc 2010 22:13:17
Příspěvky: 176
Skylleer píše:
ano ale zerg ma porad pocet jednotek vetsi nez jedna = vetsi pocet openingu nez jedna :)

Poď na IRC :-)

_________________
I'm listening...
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 7:16:20 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
2 Skyller : Promiň, ale s tebou evidentně nemá cenu debatovat, protože jaksi nedokážeš přes svou zaslepenost pochopit fakta. Ta hra má být strategie, tak mi prosimtě řekni, co bylo strategického na mass reapers, když se ještě hráli? Tomu se říká abuse milý zlatý a kdyby to bylo v pořádku tak to Blizzard nechá být. Je správné a logické, že se ozvali hráči, kterým tato strategie zničila požitek ze hry! a je správné, že se Blizzard rozhodl to opravit...
Ty jsi prostě typický příklad hráče, který bude zuby nehty bránit svojí rasu za každou cenu a odmítá uznat fakta... Zkus si hrát tak týden za Zerga a vyzkoušej si jak v praxi fungují tvoje teorie, pak se můžeme možná bavit dál.

2 Tequini : Ano pravidelně vyhrávájí i late game jenom s marinou+pár marauderů a není to jenom Foxer ( MarineKing ). Každá hra TvZ, která se přehoupne do late gamu je v podstatě nonstop stream MM 3-3-3 ballu se stimem a conclusive shells do všech základen + dropy.

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 9:19:42 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 30. srp 2010 15:15:47
Příspěvky: 149
Skylleer píše:
to je jasne prohravaji protoze je terrani premasi , zajimalo byme co by se stalo kdyby si zerg misto hatch 14 na natural hodil hatchu domu , ano neni to tak vyhodny ale da ti to moznost vychrlit stejnej pocet jednotek jako ma terran , je jasny ze dva raxy (ktery taky neco stoji) by meli premasit konstantni vyrobu dronu.
Tak proste zerg obetuje svejch 300 mineralu a hodi si novou hatchery domu aby udrzel krok a bude expandovat pozdeji stejne jako terran , chapu ze je v mode mit se zergem od zacatku dve base , ale proste hraci se museji prizposobit stejne jako se prizpusobuji terrani . Nasli diru v systemu tak at zas neco vymysli zergove je rada nanich . Prostoru pro zkouseni a trenink je hafec .

ehm .... imho ret je jeden brutalny zerg a ked on povie ze 14hatch je zrejme najlepsi opening, tak mu nemam preco neverit ... zato ty mas asi viac skusenosti so zergami

inbase hatch ti pomoze jedine v tom ze oddiali konfrontaciu s pushom o takych 5 sekund ... inak si na tom presne rovnako, ako keby si mal tu hatchery v expe

_________________
All your base are belong to us


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 9:35:26 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
Skylleer: Asi jsme se nepochopili. Narážel jsem na to, že už od bety jezdí Terrani jen MMM a jezdí to stále. Před nedávnem se na GosuGamers objevil úplně lame TvZ replay, který měl vysoké hodnocení a lidi byli z něj úplně nadšení jen proto, že Terran hru začínal Ghost harassem a bylo to konečně něco jiného než MMM (nebo MM nebo M :) ).

Samozřejmě, že těch openingů mají více a během času se začaly objevovat další a další (stejně jako u Protossa; u Zerga bohužel ne, protože ten jich tolik zřejmě nemá). Ale rozhodně mi ani po půl roce od vydání nepřijde, že by to byli zrovna Terrani, kdo přizpůsobil svou hru. Pokud někdo, tak Zergové právě v ZvT, kde došlo k dost výraznému posunu v použitých strategiích, jednotkou číslo 1 se stali Banelingové, Korejci pak "objevili" Baneling dropy atd.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz