StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pon 21. dub 2025 3:01:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 11:09:30 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
MaHi píše:
Jako mně třeba vůbec nevadí, že nevyhrál ani v jednom případě Zerg. Spíš mně hodně mrzí, jak ty hry probíhaly. Fakt si nemyslím že čvrtfinále největšího světového turnaje, kde jde fakt o mrtě peněz by mělo vypadat takhle. Nestea hrál podle mně o několik tříd výš než Rain a zasloužil si vyhrát... Navíc pokud Rain tvrdí, že neměl čas trénovat, tak je to o to tristnější že byl pořád schopný porazit jednoho z nej Zergů jenom All-inem!! Musel jsem se smát jak se na Shakuras vůbec v té macro hře nechytal a nevěděl co má dělat! Skutečný výkon hodný uznání :roll:
FruitDealer hrál na druhou stranu hrozně... Možná chtěl překvapit agresivní hrou, ale myslím si, že by se měl držet svého macro stylu, ve kterém je nejlepší.

Každopádně, moje pointa...
Terran je jediná rasa, která pravidelně vyhrává hry se svojí základní tier1 jednotkou ( marine ), přičemž z 90 procent je to Allin i SCVčkama? Dělá s tím Blizzard něco? Asi by si měli uvědomit proč je BW tak divácky atraktivní hra! Nevím jak Vás "urputné" Terrany, ale mně opravdu nebaví dívat se na Turnaji takové velikosti na 5ti minutové ALLiny!
Protoss je rasa, která podle mně ještě nedosáhla svého potenciálu! Je jasné, že dokud budou všichni 4gatovat nebo void/phoenix rushovat, lidi budou vědet co a jak... Na druhou stranu jsme už viděli co umí Carriery zahrané profíkem, nebo takový DT rush na chamtivého Zerga, který zůstává na Tieru 1!
Zerg je jediná rasa, která potřebuje expu, potřebuje největší APM a má nejsložitější macro mechaniku... OK pojďme ho oslabit ještě víc... Fakt se těším na ten patch


+1, proste jak uz tu kdosi psal, zn. ideal: prejit na T. TvT se mi sice libi (tankova bitva), ale ceho je moc, toho je prilis. Jeste ze existuji i jine hry :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 12:53:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 17:06:08
Příspěvky: 189
L
MaHi píše:
Pro ty co je to zajímá :

Výsledky dnešní GSL 3 top 8

Jak Nestea tak Fruitdealer jsou out! Oba padli pod tíhou cheesu a allinu, opravdu hodnotné hry... Chce se mi zvracet velebnosti.

Takže finále GSL bude buď TvT nebo TvP, podle toho jak se zadaří

Oba zergove jeli hatch pred pool... Coz je dost riskantni na malych mapach, ale asi to neresili a jeli si svuj 14hatch... To se to pak jede all in docela bez problemu...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 13:01:03 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Nerad bořím mýty :) ale 14 hatch je podle mnoha progamerů ( včetně těch, kteří to odsuzovali, ale poté masivně testovali ) nejbezpečnější cesta jak se ubránit All-inu!

Jinak blizzard na PTR serveru stáhl změnu Fungalu a obnovil stavění držením hotkeye... Já jsem spokojen :)

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 14:51:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
MaHi píše:
Nerad bořím mýty :) ale 14 hatch je podle mnoha progamerů ( včetně těch, kteří to odsuzovali, ale poté masivně testovali ) nejbezpečnější cesta jak se ubránit All-inu!

Jinak blizzard na PTR serveru stáhl změnu Fungalu a obnovil stavění držením hotkeye... Já jsem spokojen :)

My jsme spokojeni ze ty jsi spokojen. ale jet si 14 hatch a pak nadavat ze te nekdo zabil all inem to uz mi prijde moc. KDyz mi to nekdo udela jednou tak si to priste rozmyslim a hodim pred tim pool aspon abych mohl postavit par crawleru pripadne. Tohle je hrozne alibisticky rict ze nekdo vyhral za pet minut jenom marinakama kdyz i hloupej vi ze marinak je vic nez dron. Tohle si muzou chodiot na ladderu a ne kde jde o prachy a pak na to nadavat.

zerg ma mozna jeslozitejsi makro ale taky nejlepsi nikdo nevychrli tolik jednotek za kratkej cas jako zerg, kteryho kdyz nechas rozboomit tak je problem nedivim se ze na ne vlitnout hnedka dokud je jeste moznost.

Podle tyhle uvahy by kazdej mel nechat zerga dostavit jeho expu protoze ji potrebuje a zacit presovat az potom jinze to uz je trosku pozde. Ucel sveti prostredky a jsem rad ze se nekdo snazi vymyslet na zergy i neco jinyho. All in je stejne riskatntni pro utociciho jako pro branicicho a kdyz ma nekdo na to koule jit to v turnaji kde jde o prachy tak jsem jenom rad. Hra mozna neni atraktivni ale vyhraje ten kdo zvolil lepsi strategii a pokud je all in counter na 14 hatch sem rad ze to vim :)

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 15:28:07 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: úte 17. srp 2010 1:56:06
Příspěvky: 62
Jo, pod tohle bych se mohl podepsat.


Třikrát hurá 2rax SCV all-inu :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 15:39:46 
Offline
 Profil

Registrován: pát 08. říj 2010 17:58:22
Příspěvky: 15
MaHi píše:
Nerad bořím mýty :) ale 14 hatch je podle mnoha progamerů ( včetně těch, kteří to odsuzovali, ale poté masivně testovali ) nejbezpečnější cesta jak se ubránit All-inu!

Jinak blizzard na PTR serveru stáhl změnu Fungalu a obnovil stavění držením hotkeye... Já jsem spokojen :)


Nevím, jaké progamery myslíš, ale sami komentátoři GSL, říkali, že v Koreji je teď prostě hodně nebezpečné dělat hatchery před poolem, jednoduše proto, že terrani přišli na způsob, jak pomocí toho all-inu nad tímhle buildem jednoduše vyhrát. Vypadá to sice, že je to all-in, ale pokud jsou ti hráči dostatečně zkušení a umí dobře mikrovat, ví, že jim to na 80% vyjde. To je stejný jako u pokeru, když mám v ruce vysokou postupku, tak taky klidně vsadím všechny prachy, protože mám obrovskou šanci, že vyhraju.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 17:05:04 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 30. srp 2010 15:15:47
Příspěvky: 149
napr tento progamer myslim, ze vie o com hovori

Liquid.Ret píše:
people who keep talking about 'hatch first' really don't have a clue.. 2 rax constant marines dominates pool first so bad because there's only so few larve off 1 hatch untill after the first queen inject...the marines can just push you back non stop till that first inject finishes and you are in danger of being bunker blocked

not to mention you have to blindly make ~20 lings in that case so if terran just stops after 5 mariens and puts down a CC you are economically fucked

nestea fucked up his drone/ling control pretty bad there but hatch first is the only choice really...hency why steppes is auto loss vs terran, im sure nestea expected to lose set 2

_________________
All your base are belong to us


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 23:55:44 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
gwixt píše:
napr tento progamer myslim, ze vie o com hovori

Liquid.Ret píše:
people who keep talking about 'hatch first' really don't have a clue.. 2 rax constant marines dominates pool first so bad because there's only so few larve off 1 hatch untill after the first queen inject...the marines can just push you back non stop till that first inject finishes and you are in danger of being bunker blocked

not to mention you have to blindly make ~20 lings in that case so if terran just stops after 5 mariens and puts down a CC you are economically fucked

nestea fucked up his drone/ling control pretty bad there but hatch first is the only choice really...hency why steppes is auto loss vs terran, im sure nestea expected to lose set 2


to je jasne prohravaji protoze je terrani premasi , zajimalo byme co by se stalo kdyby si zerg misto hatch 14 na natural hodil hatchu domu , ano neni to tak vyhodny ale da ti to moznost vychrlit stejnej pocet jednotek jako ma terran , je jasny ze dva raxy (ktery taky neco stoji) by meli premasit konstantni vyrobu dronu.
Tak proste zerg obetuje svejch 300 mineralu a hodi si novou hatchery domu aby udrzel krok a bude expandovat pozdeji stejne jako terran , chapu ze je v mode mit se zergem od zacatku dve base , ale proste hraci se museji prizposobit stejne jako se prizpusobuji terrani . Nasli diru v systemu tak at zas neco vymysli zergove je rada nanich . Prostoru pro zkouseni a trenink je hafec .

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 0:11:55 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
(jojo, Terrani od vydání SC2 neuvěřitelně přizpůsobili svou hru...)

Konec ironického příspěvku.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 0:34:28 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: ned 15. srp 2010 17:06:08
Příspěvky: 189
Chtel bych vedet, jak by mel tohle blizzard resit :) Terran nesmi stavet marinaka dokud nema 25 scv nebo jak to chcete resit?... Tohle se menit nebude si myslim... Morrow nasel strategii a hned je to OP, bud hrajte a nebrecte nebo nehrajte a brecte.... ale nedelejte oboji a smirte se s tim jaka ta hra je :) Peace a ano, hraju nejlehci a nejOP rasu terrana, ale uz z podstaty, ze jsou to lide maji byt OP :D

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz