StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je ned 20. dub 2025 23:05:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: ned 05. pro 2010 14:08:56 
Offline
 Profil

Registrován: pon 06. zář 2010 17:17:08
Příspěvky: 320
proti baneling bustu se můžeš zabarikádovat comand centrama a raxama..
satik: neporazitelnej určitě není, to se říkalo o plno buildů a vždy se něco najde :)

_________________
Obrázek

Weezing.856


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: ned 05. pro 2010 18:42:11 
Offline
 Profil

Registrován: čtv 19. srp 2010 13:46:49
Příspěvky: 137
Skylleer píše:
MaHi píše:
nechci se tu míchat do vaší hádky :)
Ale chci jen podotknout k tomu dvakrát většímu incomu zerga s expou :D že to je největší kravina ever :D ... Koukni se na jakýkoliv replay ZvT, jak to s tím incomem ve skutečnosti je :D ( muly, víme ? ) ...


muly - samozřejmě že víme
spawn larva , chrono boost víme ? :D

ja se bavil čistě a příjmu z workerů, sice s mulama máš větší income ale taky to mnohem rychlejc vytěžíš a pak potřebuješ vlastní expu o to víc, zerg ji jí mnohem rychlejc zasaturju kdyý vychrlí 12 dronů za 30sekund


sorry, ale to si "delas prdel"??? jako to je vlastne spatne, ze tezis rychleji jako spell, a ze z gold mas okamzite maximalni (a mnohem vetsi jak ostatni) income? Muly proste jsou mnohem efektivnejsi, a nerikej mi o 30ti dronach v jednom... to v early/mid nevychrlis + stoji te to 30*50mineralu, a to uz tak mao neni...

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pon 06. pro 2010 3:29:57 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pon 05. črc 2010 22:13:17
Příspěvky: 176
alieno píše:
Skylleer píše:
MaHi píše:
nechci se tu míchat do vaší hádky :)
Ale chci jen podotknout k tomu dvakrát většímu incomu zerga s expou :D že to je největší kravina ever :D ... Koukni se na jakýkoliv replay ZvT, jak to s tím incomem ve skutečnosti je :D ( muly, víme ? ) ...


muly - samozřejmě že víme
spawn larva , chrono boost víme ? :D

ja se bavil čistě a příjmu z workerů, sice s mulama máš větší income ale taky to mnohem rychlejc vytěžíš a pak potřebuješ vlastní expu o to víc, zerg ji jí mnohem rychlejc zasaturju kdyý vychrlí 12 dronů za 30sekund


sorry, ale to si "delas prdel"??? jako to je vlastne spatne, ze tezis rychleji jako spell, a ze z gold mas okamzite maximalni (a mnohem vetsi jak ostatni) income? Muly proste jsou mnohem efektivnejsi, a nerikej mi o 30ti dronach v jednom... to v early/mid nevychrlis + stoji te to 30*50mineralu, a to uz tak mao neni...


Doplním, že zerg to má s larvama na pováženou. Nemůže si dovolit hrát jako u P nebo T styl "C&C ala pár budov na vojáky a jedeme..".
U zergů se musí vhodně balancovat mezi těžičema a jednotkama, jinak jde jedno nebo druhé do prd...hlavně v případě early harasů.

_________________
I'm listening...
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pon 06. pro 2010 8:26:09 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: čtv 18. bře 2010 17:11:13
Příspěvky: 209
a ja jenom doplním jaky maji na to nazor v americe kde uz to bezi , nasel jsem jeden hodne funny post , fakt jsem se u toho zasmal. Jedna se o phoenixe ..

They come out en masse now with the buff. What does Zerg have to stop it?
welcome to the hell that has been protos life since release. Muta harass, how does toss stop it?


Oh the zerg will tell you to just build some cannons and stop whineing. theyll tell you to build stalkers and sit in your base just in case mutas decide to try and harass. Meanwhile zerg is moving to three base and prepairing to steamroll you.
so whats my advice? Deal with it... Build some spore crawlers, get some queens, maybe build a few hydras and have them camp your main on the off chance phoenix decide to harass. meanwhile toss will be moving to three bases and prepairing to steamroll you.
Sweet sweet vengance.

Then the patch afterward, the protoss will get nerfed, the zerg buffed, and the cycle will repeat ! Enjoy your life of QQism. Or maybe, for once, blizzard can make good choices and nerf/buff the right things ! Do you remember reapers ? haven't seen one since 1.1.2. We don't want the same thing to happen to infestors.

_________________
Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pon 06. pro 2010 9:14:16 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Protoss má Tier 1,5 stalkery ( skvělý antiair )které staví tak jako tak, má věže jak na zem tak do vzduchu v jednom, už před patchem 1 phoenix s micrem > skupinu Mutů a to ani nemluvím o tom, že dobrý Toss Zerga pushne tak, že se ani k Mutům nedostane

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pon 06. pro 2010 9:52:16 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: stř 01. zář 2010 21:09:48
Příspěvky: 749
Bydliště: krkonose
Kdyz uz se tu bavime o imbalancich... :)

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/13878-abundance-of-terran-at-iem-kiev

GL HF PredY, ale koukat na tenhle event fakt nebudu :)

_________________
Obrázek Obrázek


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pon 06. pro 2010 10:47:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: pát 06. srp 2010 12:38:31
Příspěvky: 314
satik píše:
Kdyz uz se tu bavime o imbalancich... :)

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/13878-abundance-of-terran-at-iem-kiev

GL HF PredY, ale koukat na tenhle event fakt nebudu :)

Tj. TvT je pro me skoro takova nuda jako PvP - tohle taky videt nemusim..
Jeste ze na GSL maj "rozum" 3xT, 3xP, 2xZ ;)
http://www.gomtv.net/2010gslopens3/schedule/

_________________
Obrázek
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pon 06. pro 2010 11:19:37 
Offline
 Profil

Registrován: ned 02. kvě 2010 16:04:06
Příspěvky: 42
T.iN.T.a píše:
satik píše:
Kdyz uz se tu bavime o imbalancich... :)

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/13878-abundance-of-terran-at-iem-kiev

GL HF PredY, ale koukat na tenhle event fakt nebudu :)

Tj. TvT je pro me skoro takova nuda jako PvP - tohle taky videt nemusim..
Jeste ze na GSL maj "rozum" 3xT, 3xP, 2xZ ;)
http://www.gomtv.net/2010gslopens3/schedule/

ten "rozum" s tym nema nic spolocne.. rozpis mali uz davno dopredu.. a stacilo aby par krat vyhral niekto iny a hned by to vyzeralo ako TerranCraft.. aj ked je pravda ze v Korei to nieje az taka dominancia terranov a hraju sa skoro rovnomerne vsetky rasy


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pon 06. pro 2010 11:31:13 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 29. srp 2010 20:36:09
Příspěvky: 456
Bydliště: Opava
Největší váleč je Liquid.Jinro ... sice vyřadil mého oblíbeného Spirit_Moona ( no jo, ten Warcraft je pořád ve mně :) ), ale jak neuzávám Terrany, tak Jinro prostě hraje úžasně!!! Každá hra velmi pěkná macro záležitost a opravdu úžasný skill... Vůbec bych se nezlobil, kdyby to Jinro vyhrál!

_________________
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1237219/1/MaHi/
http://us.battle.net/sc2/en/profile/2976685/1/DarkHorse/

** UČÍME SE HRÁT ZERGY **
kapitola třetí - poznej nepřítele! ZvT
kapitola čtvrtá - ZvP
kapitola pátá - ZvZ


Nahoru
Odpovědět s citací  

 Předmět příspěvku: Re: Patch 1.2.0
PříspěvekNapsal: pon 06. pro 2010 12:54:06 
Offline
 Profil

Registrován: úte 27. dub 2010 7:04:40
Příspěvky: 1097
MaHi: Souhlas, Jinro je momentálně jeden z mých oblíbených Terranů.

Skylleer: Heh, to jsou takové kecy :) Pořád vidím Zergy jet mass Roache proti mass Stalkerům, přestože mass Stalkeři jsou v podstatě counter na Roache (zvlášť s pár Immortaly a Force fieldy). Přitom hydry jsou Light a mass Stalkery úplně ownují. S Phoenixama je to totéž. Předpokládám, že jsi Zerga ani Protossa nikdy pořádně nehrál. Já PvZ hrál dostkrát z obou stran a můžu říct, že s těma Phoenixama to vůbec není tak jednoduché, jak se zdá. Jednak se s nimi musí fakt dobře microvat, ale hlavně musí Protoss neustále scoutovat a hlídat si ten moment, kdy Zerg přechází z mutů na ground army (hydry), protože pokud tenhle okamžik propásne a dál dělá Phoenixe místo Colossů a Templářů, prohraje.

Jinak Zerg má dost možností, co hrát na Protossa, takže nechápu, proč teď Zergové chtějí brečet, že Phoenixové jim budou ještě snáze counterovat muty, když nic jiného mass muty necounteruje a když dříve (před patchem, který umožnil Phoenixům střílet za letu) neměl toss proti mutům (resp. muta+ling) vůbec žádný counter.

_________________
Obrázek

Vlastní blog o SC2 - http://pralev-sc2.blog.cz/


Nahoru
Odpovědět s citací  

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz